eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie"Termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynku Miejskiej Podstawówki nr 2 w Piekarach Śląskich", objęta Umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPSL.04.03.01-24-04C2/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IV "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna", Działanie 4.3. "Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej", Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT.



Ogłoszenie z dnia 2019-08-22

Ogłoszenie nr 560175782-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.

Piekary Śląskie: "Termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynku Miejskiej Podstawówki nr 2 w Piekarach Śląskich", objęta Umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPSL.04.03.01-24-04C2/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IV "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna", Działanie 4.3. "Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej", Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynku Miejskiej Podstawówki nr 2 w Piekarach Śląskich", objęta Umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPSL.04.03.01-24-04C2/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IV "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna", Działanie 4.3. "Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej", Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502341-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540010251-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510056896-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 939 379, e-mail um@um.piekary.pl, faks 32 287 22 69.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynku Miejskiej Podstawówki nr 2 w Piekarach Śląskich", objęta Umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPSL.04.03.01-24-04C2/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IV "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna", Działanie 4.3. "Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej", Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271-01/IG/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Ks. J. Popiełuszki 8, związanych z termomodernizacją budynku oraz zmianą sposobu ogrzewania budynku wraz z robotami towarzyszącymi. Dla części 1 - Termomodernizacja: Zakres prac zamówienia obejmuje: 1. Demontaż opraw oświetleniowych - ok. 222 szt., 2. Demontaż łączników, gniazd, puszek itp. - ok. 514 szt., 3. Demontaż przewodów (okablowania) - ok. 3645 m, 4. Ogrzewanie rynien - ok. 184 m, 5. Montaż opraw oświetleniowych - ok. 211 szt., 6. Montaż puszek, gniazd, czujników, łączników, rozłączników, wyłączników, aparatów, tablic, styczników itp. - ok. 621 szt., 7. Montaż przewodów wraz z bruzdowaniem oraz zaprawą bruzd - ok. 4188 m, 8. Montaż łańcuchów antykorozyjnych - ok. 154 m, 9. Wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - ok. 52 szt., 10. Instalacja gazowa wraz z wyposażeniem i armaturą - ok. 42 m, 11.Tynki wewnętrzne i zewnętrzne - ok. 3212 m2, 12.Płytkowanie ścian - ok. 314 m2, 13.Posadzki z płytek - ok. 133 m2, 14.Demontaż i montaż drzwi i witryn - ok. 63 m2, 15.Rozbiórka okładzin ściennych - ok. 122 m2, 16.Odbicie tynków - ok. 347 m2, 17.Rozbiórka posadzek - ok. 75 m2, 18.Przewody wentylacyjne - ok. 203 m2, 19.Malowanie zewnętrzne i wewnętrzne - ok. 10446 m2, 20.Sufity podwieszane - ok. 19 m2, 21.Demontaż i montaż okien z parapetami - ok. 596 m2, 22.Krawężniki - ok. 168 m, 23.Chodnik z płyt betonowych - ok. 155 m2, 24.Remont nawierzchni z kostki kamiennej - ok. 203 m2, 25.Demontaż grzejników - ok. 115 szt., 26.Demontaż rurociągów stalowych - ok. 1265 m, 27.Rurociągi c.o. wraz z armaturą i wyposażeniem - ok. 1262 m, 28.Montaż grzejników wraz z armaturą - ok. 134 szt., 29.Montaż osłon grzejnikowych - ok. 142 m2, 30.Rurociagi c.w.u. wraz z armaturą - ok. 352 m, 31.Roboty ziemne wykopy - ok. 343 m3, 32.Drenaż - ok. 265 m, 33.Studzienki kanalizacyjne - ok. 16 szt., 34.Ocieplenie elewacji i ościeży - ok. 2328 m2, 35.Docieplenie stropodachu z wełny - ok. 675 m2, 36.Docieplenie stropodachu granulatem - ok. 291 m2, 37.Docieplenie ścian piwnic - ok. 219 m2. Dla części 2: Fotowoltaika: Zakres prac zamówienia obejmuje: 1. Moduł fotowoltaiczny o mocy min. 210W (dachowy) wraz z konstrukcją do mocowania - ok. 74 szt., 2. Moduł fotowoltaiczny o mocy min. 210W (elewacyjny) wraz z konstrukcją do mocowania - ok. 24 szt., 3. Inwerter min. 3,7 kW - ok. 2 szt., 4. Inwerter min. 10 kW - ok. 1 szt., 5. Okablowanie instalacji fotowoltaicznej - ok. 1184 m, 6. Rozdzielnice elektryczne wraz z wyposażeniem - ok. 2 szt., 7. Rozdzielnica fotowoltaiczna wraz z wyposażeniem - ok. 1 szt., 8. Stacja pogodowa, jednostka, interface, oprogramowanie - ok. 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45200000-9,

45300000-0,

45400000-1,

45110000-1,

45220000-5,

45230000-8,

45260000-7,

45310000-3,

45320000-6,

45330000-9,

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45440000-3,

45340000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin zakończenia wszystkich robót budowlanych objętych Umową ustala się do 15 maja 2019 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane CZĘSTOBUD Damian Świącik , biuro@czestobud.pl, al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200, Częstochowa, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2973171.18 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W związku z realizacją zamówienia podstawowego, wystąpiła konieczność wykonania dodatkowych oraz zamiennych robót budowlanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania i ukończenia przedmiotu Umowy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z realizacją zamówienia podstawowego, wystąpiła konieczność wykonania dodatkowych oraz zamiennych robót budowlanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania i ukończenia przedmiotu Umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty budowlane dodatkowe oraz zamienne, objęte niniejszym aneksem, konieczne są do prawidłowej realizacji i ukończenia przedmiotu umowy. W związku z wystąpieniem robót dodatkowych i zamiennych, zmienia się: - wartość łącznego szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy na kwotę 3.723.273,83 zł z VAT.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.