eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania z pomieszczeń magazynowych na pomieszczenia sportu i rekreacji części budynku nr 10 przy ul. Węglowej 8 na potrzeby Białostockiego Ośrodka Wschodnich Sztuk Walki wraz z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku, przy ul. Węglowej 8 na części działek o nr ewid. gr. 788/11 i 788/12, obr. 12 - Białystok Płd. OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2019-07-16

Ogłoszenie nr 560146571-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.

Białystok: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania z pomieszczeń magazynowych na pomieszczenia sportu i rekreacji części budynku nr 10 przy ul. Węglowej 8 na potrzeby Białostockiego Ośrodka Wschodnich Sztuk Walki wraz z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku, przy ul. Węglowej 8 na części działek o nr ewid. gr. 788/11 i 788/12, obr. 12 - Białystok Płd. OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528697-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500125423-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, Krajowy numer identyfikacyjny 20024107400000, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857479457, e-mail zp@zmk.bialystok.pl, faks 857479483.
Adres strony internetowej (url): www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania z pomieszczeń magazynowych na pomieszczenia sportu i rekreacji części budynku nr 10 przy ul. Węglowej 8 na potrzeby Białostockiego Ośrodka Wschodnich Sztuk Walki wraz z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku, przy ul. Węglowej 8 na części działek o nr ewid. gr. 788/11 i 788/12, obr. 12 - Białystok Płd. OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TI.263.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia jest: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania z pomieszczeń magazynowych na pomieszczenia sportu i rekreacji części budynku nr 10 przy ul. Węglowej 8 na potrzeby Białostockiego Ośrodka Wschodnich Sztuk Walki wraz z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku, przy ul. Węglowej 8 na części działek o nr ewid. gr. 788/11 i 788/12, obr. 12 - Białystok Płd. 2. Zakres robót: zgodnie z Decyzją Nr 159/2017 z 10.03.2017 r. pozwolenia na budowę i kompletem dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót projektowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego opisu. 3. Roboty ogólnobudowlane: Projektowana inwestycja obejmuje przebudowę części budynku dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, powstałego w 1936 r. z cegły. Polegać ona będzie na wykonaniu 5-ciu sal do ćwiczeń wraz z towarzyszącymi im pomieszczeniami zapewniającymi prawidłowe działanie placówki. Przebudowa wewnętrzna polegać będzie na zlikwidowaniu jednego szybu windowego, w drugim - którego lokalizacja pozostaje bez zmian, zamontowana zostanie winda hydrauliczna. Zmiany konstrukcyjne obejmą ponadto wykonanie nowej klatki schodowej (wydzielonej pożarowo) oraz likwidację schodów wewnętrznych istniejących. Występuje również konieczność wzmocnienia konstrukcji stropodachu. Pozostałe projektowane zmiany dotyczące przebudowy budynku mają charakter funkcjonalny i nie wpływają na jego konstrukcję. Są to: budowa ścian działowych wydzielających projektowany układ pomieszczeń z niemal jednoprzestrzennych powierzchni obu modułów budynku, wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wraz z powiększeniem otworów okiennych oraz dostosowaniem części otworów do nowej funkcji wydzielonych pomieszczeń (wybicie otworów drzwiowych w miejscu okien), ocieplenie wewnętrzne budynku wraz z piaskowaniem elewacji z cegły, ocieplenie dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, wykonanie rampy podjazdowej dla osób niepełnosprawnych oraz organizację miejsc parkingowych dla użytkowników obiektu. Podstawowe parametry części obiektu podlegającego przebudowie i zmianie sposobu użytkowania: Obiekt dwukondygnacyjny Wysokość obiektu 8,28 m - budynek niski (N) Kubatura brutto 7158,15 m2 Powierzchnia 2122,92 m2 Użytkowa 1367,93 m2 Pomocnicza 754,99 m2 Kondygnacje nadziemne 2 Kondygnacje podziemne 0 Szerokość elewacji frontowej 69,76 m. Uwagi: 1) zamawiający informuje, że w projekcie architektury cz. III wyposażenie nie ma rysunku AW1. Rysunek AW1 zawierał element który został wycofany z dokumentacji. Numeracja rysunków rozpoczyna się od rysunku AW2, 2) w ofercie proszę skalkulować wykładzinę schodów z PCV zgodnie z opisem technicznym ze strony 25, 26 opracowanie "Branża architektoniczna, część II", 3) proszę skalkulować drabinkę aluminiową w cenie ofertowej zgodnie z rys AK1; przekrój F-F, 4) w przedmiarach branży budowlano - architektonicznej w poz. 4 - robót rozbiórkowych str. 4 ujęto skucie 2 cm warstwy posadzki na parterze, należy przyjąć gr. 3 cm skucia i wówczas ująć 32,95 m2 rozbiórek elementów konstrukcyjnych betonowych niezbrojonych o gr. do 15 cm, 5) proszę uwzględnić nie wyszczególnioną w przedmiarze belkę oporową z tarcicy nasyconej (impregnowanej) w pasie nadrynnowym detal nr 2 - belka oporowa 20x8 cm, 6) w poz. 110 przedmiaru architektury proszę w poz. 110 ująć w ofercie cenowej również obróbki blacharskie kominów, 7) do pozycji. 120 należy doliczyć jeszcze powierzchnię podstopnic -10,5 m2 dla schodów głównych i 3 m2 dla schodów przy ścianie poprzecznej, 8) proszę doliczyć wymurowanie ogniomuru: 9,5 m długości, h 40 cm, szer. 25 cm, wykonanie tynku zwykłego, 9) zamawiający informuje, że część robót ujęto w przedmiarach architektonicznych a część w przedmiarach konstrukcyjnych i należy przeanalizować jako całość robót budowlanych oba przedmiary. 4. Branża sanitarna: Informacje ogólne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych w budynku oraz wykonanie instalacji sanitarnych doziemnych i przyłącza wodociągowego zgodnie z pozwoleniem na budowę i opracowaną dokumentacją projektową. Zakres szczegółowy robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: 1) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - należy przewidzieć montaż klapy p.poż. w miejscu przejścia kanału nawiewnego N-8 Układu nr 1 przez przegrodę klatki schodowej (rys. związany nr S2 PW wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna branża sanitarna), 2) instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, 3) instalacja wewnętrzna wod - kan i c.w.u., 4) instalacja wewnętrzna p.poż, 5) przyłącze wodociągowe, 6) instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej. Uwagi: Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego zobowiązany jest na własny koszt dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań itp. oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki (badania kominiarskie, badanie wody - SANEPID i powietrza, Zakład Energetyczny, Wodociągi, Dozoru Technicznego itp.), opłat za przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, za zajęcie pasa drogowego, za kamerowanie sieci kanalizacji sanitarnej, sporządzić inwentaryzację powykonawczą geodezyjną w 3 egz. 5. Instalacje elektryczne i teletechniczne: 1) rozdzielnica główna budynku, ppoż i rozdzielnice dystrybucyjne, 2) wewnętrzne linie niezasilające, 3) instalacje wnętrzowe budynku - gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego i awaryjnego oraz zasilania odbiorów technologicznych, 4) instalację odgromową i wyrównawczą, 5) instalacje niskoprądowe, w tym: okablowanie strukturalne (OS), monitoring wizyjny (CCTV), System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), System Przyzywowy w toaletach dla niepełnosprawnych, 6) kanalizację kablową zewnętrzną. Prace należy wykonywać zgodnie z projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniem na budowę. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej załączonej do postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 2. (Do przedmiotu zamówienia nie wchodzi wyposażenie pomieszczeń.) Boisko wchodzi do przedmiotu zamówienia i należy ująć je w wycenie ofertowej. Do wyceny należy przyjąć tylko wyposażenie stałe ujęte w przedmiarach robót branży budowlanej - Architektura), 2) wykonawca dodatkowo powinien skosztorysować wykonanie i montaż tabliczek o wymiarach 25cm x 35 cm informujących, że projekt sfinansowano z Budżetu Obywatelskiego. Biuro Komunikacji Społecznej uzgodni projekt i napisy na tabliczkach, 3) materiały z rozbiórki stają się własnością wykonawcy, 4) wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty wraz z wbudowanymi materiałami na okres min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego, 5) wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac zgodnie ze złożoną ofertą, z materiałów własnych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z obowiązującymi przepisami oraz na warunkach ustalonych w umowie, a także uzgodnionymi z zamawiającym i zmianami podjętymi w trakcie realizacji umowy, 6) materiały i wyroby powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej i być w I gatunku, 7) na każde żądanie zamawiającego (inspektora/inspektorów nadzoru) wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 8) wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznaczyć roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy, 9) wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów BHP i P.Poż., 10) wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 11) wykonawca winien przewodzić w ofercie wszystkie koszty związane z zabezpieczeniem placu budowy i oczyszczaniem na bieżąco dojazdu do budynku, 12) wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy oraz zaopatrzenie w konieczne do realizacji media (woda, energia elektryczna). W przypadku gdy wykonawca na pomieszczenia socjalne zajmie pomieszczenia Zamawiającego przeznaczone do remontu i przebudowy, opłata za użytkowanie tych pomieszczeń będzie wynosiła 2000,00 zł za miesiąc użytkowania. Opłatę Zamawiający potraci z faktur za roboty budowlane, 13) wykonawca dokona wszystkich koniecznych badań i sprawdzeń oraz przedłoży ich wyniki Zamawiającemu celem sprawdzenia i weryfikacji oraz załączy ich wyniki w dokumentacji powykonawczej, 14) po wykonaniu przedmiotu zamówienia wykonawca posprząta cały teren inwestycyjny z gruzu, odpadów, śmieci i innych nieczystości. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45450000-6,

45111300-1,

45262300-4,

45262520-2,

45330000-9,

45331000-6,

45331100-7,

45310000-3,

45311000-0,

45317000-2,

45111291-4,

45233200-1,

45233290-8,

45112710-5,

45262700-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 października 2019 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania z pomieszczeń magazynowych na pomieszczenia sportu i rekreacji części budynku nr 10 przy ul. Węglowej 8 na potrzeby Białostockiego Ośrodka Wschodnich Sztuk Walki wraz z zagospodarowaniem terenu w Białymstoku, przy ul. Węglowej 8 na części działek o nr ewid. gr. 788/11 i 788/12, obr. 12 - Białystok Płd.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

REDIL Jacek Rutkowski, biuro@redil.bialystok.pl, ul. Skorupska 24/16, 15-048, Białystok, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3685000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zostało zmienione wynagrodzenie umowy podstawowej poprzez dodanie zamówienia na roboty dodatkowe tj.: 1. Ustalone w wyniku przetargu nieograniczonego wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy wynosi: 3 682 000,00 zł w tym: cena netto 2 993 495,93 zł i podatek VAT w wysokości - 23% co stanowi kwotę 688 504,07 zł. Wynagrodzenie za roboty dodatkowe wynosi brutto: 220114,51 zł w tym cena netto 178954 ,89 zł i podatek VAT w wysokości - 23% co stanowi kwotę 41159,62 zł. Ostateczne wynagrodzenie stanowi sumę powyższych wynagrodzeń i wynosi brutto 3902114,51 zł (słownie: trzy miliony dziewięćset dwa tysiące sto czternaście i 51/100 złotych) w tym cena netto 3 172 450,82 zł i podatek VAT w wysokości - 23% co stanowi kwotę 729 663,69 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zachodzi konieczność zamiany klapy dymowej pneumatycznej na elektryczną gdyż zaprojektowana kalpa pneumatyczna jest jednorazowego użytku i nie może służyć jako wyjście na dach. Na dachu znajdują się urządzenia wentylacyjne wymagające konserwacji, a każdorazowe otwarcie klapy pneumatycznej wiąże się z wymianą ładunków. Wartość robót dodatkowych ustalona zostanie na podstawie przedmiaru robót z zachowaniem warunków kosztorysu ofertowego przez wykonawcę i po sprawdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca zamontuje klapę elektryczna w cenie montażu klapy pneumatycznej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.