eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › PEŁNIENIE FUNKCJI EKSPERTA WSPÓŁPRACUJĄCEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU KOOPERACJE 3D- MODEL WIELOSEKTOROWEJ WSPÓŁPRACY NA RZECZ WSPARCIA OSÓB I RODZIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-22

Ogłoszenie nr 560109278-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.

Kraków: PEŁNIENIE FUNKCJI EKSPERTA WSPÓŁPRACUJĄCEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU KOOPERACJE 3D- MODEL WIELOSEKTOROWEJ WSPÓŁPRACY NA RZECZ WSPARCIA OSÓB I RODZIN
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: KOOPERACJE 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, II Oś Priorytetowa - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551955-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510153839-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35161250100000, ul. ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 422 06 36, e-mail propka@rops.krakow.pl, faks 12 422 06 36 w. 44.
Adres strony internetowej (url): www.rops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PEŁNIENIE FUNKCJI EKSPERTA WSPÓŁPRACUJĄCEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU KOOPERACJE 3D- MODEL WIELOSEKTOROWEJ WSPÓŁPRACY NA RZECZ WSPARCIA OSÓB I RODZIN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-ZP-261-8/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta współpracującego przy realizacji projektu Kooperacje 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. 2. Zakres zadań będzie polegał w szczególności na: 1) Uczestniczeniu w opracowaniu ostatecznej wersji modelu "KOOPERACJE 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin dla gmin powyżej 20 tys. mieszkańców" (model dostępny na stronie ROPS w Krakowie, zakładka KOOPERACJE-3D,), pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej z podmiotami innych polityk sektorowych, m.in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa, policji i in., w szczególności poprzez współpracę przy opracowaniu opisów merytorycznych, raportów, udział wp racach zespołu ds. modelu, spotkaniach, konsultacjach (w zakresie części I-III Zamówienia), 2)Opracowaniu wytycznych oraz aktywnym uczestnictwie w pilotażu, wdrożeniu i upowszechnianiu wypracowanego modelu, m.in. poprzez udział w spotkaniach w wybranych JST biorących udział w projekcie, współpracę z animatorami, opracowanie katalogu dobrych praktyk, wypracowanie założeń do księgi rekomendacyjnej w zakresie stosowania modelu kooperacji (w zakresie części I-III Zamówienia), 3) Szkolenia i doradztwo w zakresie wdrażania modelu "KOOPERACJE 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin dla gmin powyżej 20 tys. mieszkańców" (w zakresie wszystkich części Zamówienia), 4) Prowadzeniu merytorycznej dokumentacji z zakresu prowadzonych działań (w zakresie wszystkich części Zamówienia), 5) Bieżącej współpracy z pracownikami merytorycznymi projektu, pozostałymi ekspertami i ekspertami wiodącymi oraz wybranymi gminami i powiatami biorącymi udział w projekcie (tj. Bochnia + Powiat Bocheński, m. Kraków, Oświęcim + Powiat Oświęcimski, Nowy Targ + Powiat Nowotarski, Zakopane + Powiat Tatrzański, Gorlice + Powiat Gorlicki) (w zakresie odpowiednim dla części I-III Zamówienia). Wykonawca będzie uczestniczył w realizacji projektu według wytycznych Zamawiającego, zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu Kooperacje 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin oraz zgodnie z Regulaminem konkursu Wypracowanie i wdrożenie modeli kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej a podmiotami innych polityk sektorowych m. in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa i policji (numer konkursu: POWR.02.05.00-IP.03-00-014/17), ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w dniu 29.08.2017 r. Projekt realizowany jest od 1 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2021 r. w podziale na następujące etapy: -I faza: faza modelu - 1 kwietnia 2018 r. - 31 marca 2019 r.; -II faza: faza pilotażu - 1 kwietnia 2019 r.- 30 września 2020 r.; -III faza: faza rekomendacji - 1 października 2020 r.- 31 grudnia 2020 r.; -IV faza: faza edukacyjna - 1 stycznia 2021 r. - 31 marca 2021 r.


II.4) Główny kod CPV: 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.07.2019 r do 31 marca 2021 ( data jest przedmiotem zmiany umowy - pierwotna data zakończenia realizacji umowy to 31 grudnia 2020 r.)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część I Zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Hubert Kaszyński, , ul. Porucznika Halszki 5/25, 30-611 Kraków, 30-611, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 14000 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część III Zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Hubert Kaszyński, , ul. Porucznika Halszki 5/25, 30-611 Kraków, 30-611, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 28000 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: część IV Zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Hubert Kaszyński, , ul. Porucznika Halszki 5/25, 30-611 Kraków, 30-611, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2500 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmianie ulegają terminy częściowe oraz końcowy realizacji zamówienia. Pierwotnie założone były terminy odpowiednio do 30 września 2020 r oraz do 31 grudnia 2020 r i zostały zmienione odpowiednio na do 31 grudnia 2020 r oraz do 31 marca 2021 r. Zmianie uległ również termin rozpoczęcia realizacji jednej z faz umowy, pierwotnie określony od 1 października 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmian dokonano na podstawie przesłanek o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2 której wystąpienie ma wpływ na realizację przedmiotowej umowy głównie w skutek braku możliwości odbywania spotkań grupowych. Zmiany dokonano po przeprowadzeniu procedury określonej w art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.