Ogłoszenie z dnia 2020-04-21
Ogłoszenie nr 560068023-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.
Kętrzyn: "Baza danych BDSOG" w ramach projektu: Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych dla projektu z zakresu geodezji i kartografii. Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.03.01.00-28-0030/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529645-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510112953-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego w Kętrzynie na podstawie pełnomocnictwa z dnia 27.03.2019r. udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie działający w imieniu Powiatu Kętrzyńskiego jako Zamawiającego.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51074245100000,
ul. Plac Grunwaldzki
1,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 7517500, 7511690, e-mail
starostwo@starostwo.ketrzyn.pl, faks
897 512 401.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.ketrzyn.pl; http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Baza danych BDSOG" w ramach projektu: Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUWPK.343.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest założenie i modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej z inwentaryzacją punktów osnowy poziomej podstawowej i szczegółowej, utworzenie bazy BDSOG, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część pierwsza - Założenie osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową wysokościową IV klasy, Część druga - Modernizacja osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) oraz osnowy pomiarowej. Szczegółowy opis zawarto w części ogłoszenia dedykowanej do określenia części zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
72312100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
część I - do 31 stycznia 2020r. (zmiana aneksem nr 2 z 29.01.2020r. na "29.02.2020r."),
część II - do 30 kwietnia 2020r. (zmiana aneksem nr 1 z 02.04.2020r. na "29.05.2020r." - m.in. przedmiot obecnego ogłoszenia)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Założenie osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową wysokościową IV klasy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PMG Silesia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
,
ul. Połomińska 16,
40-585,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Modernizacja osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową pomiarową |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PMG Silesia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
,
ul. Połomińska 16,
40-585,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przesunięcie terminu pkt. od 7 do 10 w harmonogramie "Harmonogram modernizacji osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową pomiarową w jednostkach ewidencyjnych Korsze - miasto i Reszel - miasto - zmiana nr 1". Punkt 7 dotyczy pomiaru szczegółowej osnowy. Punkt 8 dotyczy sporządzenia dokumentacji wynikowej (operaty techniczne) - założenia osnowy szczegółowej III klasy wraz z osnową pomiarową w jednostkach ewidencyjnych Korsze - miasto i Reszel - miasto i przekazania jej do kontroli. Punkt 9 dotyczy zasilenia systemu teleinformatycznego funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie danymi BDSOG oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w prowadzeniu bazy danych BDSOG . Punkt 10 zakończenia umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na wniosek Firmy wykonującej umowę zmieniona została daty w harmonogramie prac w tym termin realizacji umowy. Przesunięto termin dotyczący: pomiaru szczegółowej osnowy, sporządzenia dokumentacji wynikowej (operaty techniczne) - założenia osnowy szczegółowej III klasy wraz z osnową pomiarową w jednostkach ewidencyjnych Korsze - miasto i Reszel - miasto i przekazania jej do kontroli, zasilenia systemu teleinformatycznego funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie danymi BDSOG oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w prowadzeniu bazy danych BDSOG oraz zakończenia umowy. W związku z zaistniałą sytuacją zagrożenia epidemicznego wykonawca oświadczył, że dwoje jego pracowników musiało sprawować opiekę nad dziećmi do lat 8, natomiast większość pozostałych pracowników wykonywała prace biurowe w ramach telepracy (pracy zdalnej). Wykonanie prac terenowych i biurowych było z tego tytułu wolniejsze (mniej wydajne) od prowadzonego w normalnej sytuacji epidemicznej. Zmiana umożliwiła dokończenie prac zgodnie z nowym terminem i wpłynie na jakość wykonanej pracy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana dotyczy części 2 zamówienia - Modernizacja osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową pomiarową.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- ''Zapewnienie schronienie dla osób bezdomnychz terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Przygotowanie i wydawanie dwudaniowych gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem pieczy zastępczej - postępowanie II
- "Dostawa zestawów do resekcji i zespoleń jelit do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, przetworów mięsnych; drobiu, przetworów drobiowych z indyka i kurczaka do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- "Zakup oleju napędowego do pojazdów Zespołu Ratownictwa Medycznego, Karetek Transportowych, Pojazdów Służbowych i Etyliny E 95 w celach gospodarczych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Dostawa i wymiana czterech zestawów modułów mocy w zasilaczach obiektowych UPS, w obiekcie MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowych w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy
- opracowanie numerycznej mapy EGiB obejmującej obręby ewidencyjne z gminy Juchnowiec Kościelny
- Obsługa geodezyjno-kartograficzna w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ulicy Architektów (droga gminna nr 130513 S) w Gliwicach - Etap 1 i 2"
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





