eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i wymiana czterech zestawów modułów mocy w zasilaczach obiektowych UPS, w obiekcie MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wymiana czterech zestawów modułów mocy w zasilaczach obiektowych UPS, w obiekcie MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-591

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wymiana czterech zestawów modułów mocy w zasilaczach obiektowych UPS, w obiekcie MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664be704-3dff-4f6a-b895-15d8a96b9b65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137882/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa i wymiana czterech zestawów modułów mocy w zasilaczach obiektowych UPS, w obiekcie MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344) za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod
adresem internetowym: Platforma Marketplanet (ezamawiajacy.pl) . Zamawiający nie dopuszcza komunikacji za pośrednictwem
poczty elektronicznej. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w
szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy.
Sposób korzystania z Platformy jest określony w „Instrukcji dla Wykonawcy” Platformy dostępnej pod adresem internetowym:
Platforma Marketplanet (ezamawiajacy.pl) .
Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i
sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego złożenia/wysłania na Platformie.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.
Wszystkie formaty przesyłania danych powinny być zgodne załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja
2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 773).
Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego , podpisu zaufanego lub podpisu osobistego .
Zamawiający zaleca następujące formaty kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać formatem XAdES o typie zewnętrznym. W przypadku wykorzystania
formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z danymi
oraz plików XAdES.
Podpis kwalifikowany należy złożyć zgodnie z instrukcją dostarczoną przez dostawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spełniać wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797, z późn. zm.).
Dokumentacja postępowania została opublikowana na Platformie. Postępowanie znajduje się w głównym menu po lewej stronie w
zakładce „Lista postępowań PZP”, przed upływem terminu składania ofert w folderze „Aktualne”, po upływie terminu składnia ofert w
folderze „W toku”, a po zakończeniu postępowania przez Zamawiającego w folderze „Archiwalne”. Z dokumentacją można się
zapoznać wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie i klikając obszar zawierający jego nazwę.
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SWZ za pośrednictwem Platformy poprzez
funkcjonalność „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania się do Platformy) lub po przystąpieniu do postępowania poprzez
funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się przez Wykonawcę na konto użytkownika, w zakładce
„Korespondencja skierowana do Zamawiającego”.
Wszystkie wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ złożone w trybie art. 284 ustawy Pzp, należy kierować drogą elektroniczną za
pośrednictwem Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie, przy ul.
Stefana Batorego 5, (kod pocztowy 02 591);
2) w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, drogą
elektroniczną na adres e-mail: iod@mswia.gov.pl lub listownie na adres korespondencyjny: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i
Administracji, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem nr BF-WZP-2374-1-42-BA-TP-MM/2025, pn. „Dostawa i wymiana czterech zestawów akumulatorów typu AGM w zasilaczach obiektowych
UPS”; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po jej
rozwiązaniu lub wygaśnięciu
– przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji ustalony przepisami ustawy Pzp oraz przepisami prawa dotyczącego
archiwizacji dokumentacji;
6) podanie danych jest niezbędne w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz przeniesienia do innego administratora,
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, sprzeciwu, jeżeli spełnione są przesłanki określone bezpośrednio w RODO.
W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych można zwrócić się z prośbą o udzielenie informacji, oraz
wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.
obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny
wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje
już tymi informacjami.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,
których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BF-WZP-2374-1-42-BA-TP-MM/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 244000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana 4 zestawów modułów mocy w czterech zasilaczach UPS firmy Delta Electronics, dwóch rodzajów, łącznie 19 sztuk modułów mocy w obiekcie budowlanym MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu Umowy (załącznik nr 1 do SWZ), zwanym dalej „OPZ”.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę na dostarczone Urządzenia gwarancji producenta, o której mowa w § 6 projektu Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31121110-4 - Przekształtniki mocy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71356000-8 - Usługi techniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje poniższe kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty brutto – waga 90 pkt,
2) Okres gwarancji – waga 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający, określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie posiadania doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) dostawą i wymianą lub remontem generalnym co najmniej 10 (dziesięć) modułów o mocy co najmniej 20kVA każdy, w modułowych zasilaczach UPS wyposażonych w nie mniej niż 2 (dwa) moduły mocy wraz z uruchomieniem zasilacza UPS po wykonanej wymianie lub remoncie w ramach jednego lub wielu, lecz nie więcej niż 5 (pięciu), zamówień;
lub
b) dostawą, montażem, podłączeniem i uruchomieniem co najmniej 3 (trzech) modułowych zasilaczy UPS wyposażonych w co najmniej 2 (dwa) moduły o mocy (jednego modułu) nie mniejszej niż 20kVA, w ramach jednego lub wielu, lecz nie więcej niż 3 (trzech), zamówień .
Zamawiający poprzez remont generalny modułu mocy rozumie wykonanie co najmniej: demontażu modułu mocy, wymianie kluczowych jego części (kondensatorów i wentylatorów), czyszczenia, programowania, montażu i uruchomienia modułu mocy w zasilaczu UPS oraz uruchomienia i konfiguracji zasilacza UPS,
Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału określonego w rozdz. 9 ust. 1 pkt 1 także wtedy, gdy Wykonawca wykaże, że należycie wykonał:
- dostawę i wymianę lub remont generalny 4 (czterech) modułów mocy, o których mowa w lit. a (w ramach nie więcej niż 2 umów/zamówień) oraz dostawę, montaż podłączenie i uruchomienie 2 (dwóch) zasilaczy UPS, o których mowa w lit b (w ramach nie więcej niż 2 umów/zamówień)
lub
- dostawę i wymianę lub remont generalny 8 (ośmiu) modułów mocy, o których mowa w lit. a (w ramach nie więcej niż 4 umów/zamówień) oraz dostawę, montaż podłączenie i uruchomienie 1 (jednego) zasilacza UPS, o których mowa w lit b.
UWAGA:
 W przypadku umów nadal realizowanych do oceny spełnienia warunku udziału liczyć się będzie tylko zakres tej części umowy, która została już zrealizowana tj. zrealizowana do upływu terminu składania ofert.
 W przypadku, gdy umowa obejmowała/obejmuje zakres szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien uwzględnić tylko zakres usług wskazanych w warunku.
 W przypadku, gdy wartości będą wyrażone w oświadczeniach w innych walutach niż Polski Złoty (PLN) muszą zostać one przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem:
- minimum 2 (dwoma) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają świadectwo kwalifikacyjne „E” grupy 1 do 1 kV,
- minimum 1 osobą posiadającą dodatkowo świadectwo kwalifikacyjne „D” grupy 1 do 1 kV.
Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne „E” i „D” oraz jednej osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne „E” jako wystarczające dla spełnienia warunku udziału.
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem:
- minimum 1 osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, posiadającą ważny Certyfikat wystawiony przez firmę Delta Electronics, potwierdzający zaliczone przeszkolenie w zakresie obsługi serwisowej zasilaczy UPS DPHxxxK,
- minimum 1 osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, posiadającą ważny Certyfikat wystawiony przez firmę Delta Electronics, potwierdzający zaliczone przeszkolenie w zakresie obsługi serwisowej zasilaczy UPS NHPxxxK.
Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby posiadającej obydwa wskazane wyżej certyfikaty jako wystarczające dla spełnienia warunku udziału, a także by osoby/osoba ta były/była osobami/osobą wskazaną przez Wykonawcę dla spełnienia warunku udziału określonego w pkt 2 lit a. Zamawiający wymaga, by wskazane osoby uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ;
3) oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w OPZ, Zamawiający żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Dla modułów mocy 25 kVA do zasilaczy UPS DPH 150K
1) Deklarację zgodności CE.
2) Tajwańską certyfikację BSMI.
3) Potwierdzenie spełnienia wymagań bezpieczeństwa przez systemy bezprzerwowego zasilania (UPS), część 1: Wymagania bezpieczeństwa EN62040-1.
Dla modułów mocy 20 kVA do zasilaczy NHP60K, NHP80K
1) Deklaracja zgodności CE.
2) Potwierdzenie spełnienia wymagań bezpieczeństwa przez systemy bezprzerwowego zasilania (UPS), część 1: Wymagania bezpieczeństwa EN62040-1.
3) Potwierdzenie spełnienia wymagań kompatybilności przez systemy bezprzerwowego zasilania (UPS), część 2: Wymagania dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej (EMC) EN62040-2 Class A.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dla modułów mocy 25 kVA do zasilaczy UPS DPH 150K
1) Deklarację zgodności CE.
2) Tajwańską certyfikację BSMI.
3) Potwierdzenie spełnienia wymagań bezpieczeństwa przez systemy bezprzerwowego zasilania (UPS), część 1: Wymagania bezpieczeństwa EN62040-1.
Dla modułów mocy 20 kVA do zasilaczy NHP60K, NHP80K
1) Deklaracja zgodności CE.
2) Potwierdzenie spełnienia wymagań bezpieczeństwa przez systemy bezprzerwowego zasilania (UPS), część 1: Wymagania bezpieczeństwa EN62040-1.
3) Potwierdzenie spełnienia wymagań kompatybilności przez systemy bezprzerwowego zasilania (UPS), część 2: Wymagania dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej (EMC) EN62040-2 Class A.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 10 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 10 ust. 7, składa każdy z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 455 ustawy Pzp oraz wyjątków przewidzianych w Umowie.
2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany Umowy:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy określonego w § 2 Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających terminowe wykonanie Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3;
2) zmiana jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności gdy sprzęt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt, będący przedmiotem Umowy oraz niż określone w OPZ;
3) zmiany podwykonawców i zakresu podwykonawstwa na zasadach przewidzianych w §14 Umowy;
4) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie tych rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony oraz prawidłową realizację Umowy;
5) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa lub wydane wytyczne, lub interpretacje wymagają zmiany sposobu realizacji Umowy.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 1, termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia przedmiotu Umowy, jednak nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
4. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.