Ogłoszenie z dnia 2019-02-26
Ogłoszenie nr 560037337-N-2019 z dnia 26-02-2019 r.
Warszawa: Dostawa i montaż regałów archiwalnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 647478-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500308426-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Krajowa, Krajowy numer identyfikacyjny 36391899800000,
ul. ul. Rakowiecka
26/30,
02-528
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 12 51 390, e-mail
Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl, faks
22 12 51 313.
Adres strony internetowej (url): www.pk.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż regałów archiwalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PK XF 261.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż archiwalnych regałów jezdnych w obiekcie Prokuratury Krajowej przy ul.Postępu 3 w Warszawie
II.4) Główny kod CPV: 39.13.11.00 - Regały archiwalne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
50 dni kalendarzowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa i montaż regałów archiwalnych | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
13/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Międzynarodowe Centrum Budownictwa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
,
ul. Grójecka 128 paw. 51,
02-383,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/01/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dodatkowych prac, stwierdzonych podczas spotkania koordynacyjnego z dn. 22.01.2019 r., których łączna wartość, zgodnie ze złożoną ofertą z dnia 29.01.2019 r. wynosi 30.750,00 zł: 1) zmiana projektu ustawienia regałów z dostosowaniem do nowych warunków po wykonaniu wzmocnienia stropu i innych instalacji; 2) przebudowa systemu regałów w archiwum 1 (regały wysokie) w tym: dostosowanie rozstawów szyn i podłóg regałowych, wykonanie nowych podstaw jezdnych, zwiększenie ilości kompletnych napędów elektrycznych i zabezpieczeń; 3) przebudowa systemów regałów w archiwum 2 (regały niskie) w tym: rozbudowa dotychczasowych systemów regałów, dostosowanie podstaw jezdnych z szynami do nowych warunków, zwiększenie ilości modułów regałów jezdnych wraz z przebudową podstaw jezdnych z szynami, dostosowanie wszystkich regałów do wysokości pomieszczenia po wykonaniu instalacji przy pozostawieniu tej samej liczby półek w regale tj. 8+1.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1)W trakcie realizacji Umowy, z uwagi na trwający cykl technologiczny w przebudowywanych pomieszczeniach - konieczność wzmocnienia stropów w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum - zaistniały okoliczności faktyczne, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, uniemożliwiające zakończenie prac w terminie pierwotnym poprzez:
? konieczność przearanżowania pomieszczenia, w którym mają zostać zamontowane regały;
? konieczność nowego umiejscowienia montażu regałów przy zachowaniu tych samych parametrów;
? konieczność przearanżowania regałów przy zachowaniu tych samych parametrów,
2)okoliczności określone w pkt 1) mają bezpośredni wpływ na terminową realizację prac w stosunku do założeń pierwotnych, wobec czego zachodzi konieczność prolongaty terminu oraz sposobu wykonania prac związanych z montażem archiwalnych regałów jezdnych;
3)Strony dokonały uzgodnień w zakresie realizacji i rozliczenia dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania Umowy i użytkowania przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem - przy założeniu, że łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie podstawowej,
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr141 im. majora Henryka Sucharskiego w Warszawie w 2024 r.
- Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do WIM - PIB
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów administracyjno-hotelowych w Zespole Obsługi Szkoleń i Konferencji w Józefowie k/Otwocka administrowanych przez GDDKiA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. "BUDOWA MAGAZYNÓW ORAZ GARAŻY WIELKOGABARYTOWYCH SPW"
- zakup usługi ATiK obejmującej serwis serwerów i macierzy
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.