Ogłoszenie z dnia 2020-02-25
Ogłoszenie nr 560033589-N-2020 z dnia 25-02-2020 r.
Łódź: DOSTAWA URZĄDZEŃ, NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO CENTRALNEGO SZPITALA
KLINICZNEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI PRZY UL. POMORSKIEJ 251
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500266658-N-2018 z
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000,
ul. ul. Pomorska
251,
92-213
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 675 75 00, e-mail
zam.publ@csk.umed.pl, faks
42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA URZĄDZEŃ, NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO CENTRALNEGO SZPITALA KLINICZNEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI PRZY UL. POMORSKIEJ 251
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/63/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA URZĄDZEŃ, NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO 1.5 Sprzęt kompatybilny z platformą chirurgiczną Force Trade 2.6 Pętle podwiązkowe laparoskopowe 3.10 Sprzęt do śródoperacyjnego neuromonitoringu tarczycy 4.12 Wiertła kompatybilne z nasadką przezierną RDL firmy DePuySynthes 5.23 Aparat do wykonywania testów ACT ze świeżej
II.4) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
33168000-5,
33141000-0,
33141100-1,
33162000-3,
33190000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
26.09.2018r. - 26.07.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Pakiet nr 10: Sprzęt do śródoperacyjnego neuromonitoringu tarczycy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Inomed Polska Sp. z o.o.,
,
ul. Bursztynowa 4/D1,
,
Rokitnica, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/01/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie ilości asortymentu z pozycji 1 i 2. Pozycja nr 1 o 60 szt. Pozycja nr 2 o 60 szt.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie ilość asortymentu określonego w Pakiecie nr 10: Sprzęt do śródoperacyjnego neuromonitoringu tarczycy wynika z powodu wcześniejszego wykorzystania w całości umowy w ww. zakresie W związku ze wzrostem liczby pacjentów.
Cena jednostkowa netto i brutto ww. asortymentu nie ulega zmianie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, gdyż stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie;
Zmianie ulega wartość umowy: Było: 77 320,00 zł netto; 83 703,60 zł brutto. Jest: 101 320,00 zł netto;109 623,60 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





