Ogłoszenie z dnia 2005-10-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Stalowa Wola: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE ROZWADÓW W 2006R Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Rozwadów, do kontaktów: Chełpa, Dudziak, ul. Przemysłowa 1, 37-465 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8421755, fax 015 8443315, e-mail: nadlesnictwo.rozwadow@lublin.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE ROZWADÓW W 2006R. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej objętych planem finansowo gospodarczym na 2006 r. Prace dotyczą pozyskania i zrywki drewna, hodowli, ochrony lasu, ochrony ppoż. i szkółkarstwa ( szczegóły w SIWZ ). Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar Nadleśnictwa Rozwadów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część1-1830zł,Część2-2340zł,Część3-2300zł,Część4-2980zł,Część5-2140zł,Część6-2770zł,Część7-1790zł,Część8-980zł,Część9-310zł,Część10-1460zł,Część11-1870zł,Część12-2180zł,Część13-2480zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne nadleśnictwa. Płatność przelewem w ciągu 30 dnia od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum dla grup usługodawców. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pkt. Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 2.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia, 3. wykonali w okresie od 01.06.2004r. do 30.06.2005r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł na każdą część zamówienia o którą ubiega się wykonawca , z wyjątkiem części nr 8 i 9 dla których ta wartość powinna wynosić nie mniej niż 30 tys. zł., 4. wykażą i udokumentują , że osoby które wykonywać będą zamówienie z zakresu pozyskania drewna (właściciele, pracownicy) posiadają kwalifikacje do ścinki drzew stojących pilarkami ( wymagane ukończenie kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami ) przy założeniu , że 1 pilarz może pozyskać max. 2000 m3 drewna w ciągu roku, 5. dysponują ciągnikami o mocy do 60 KM (1 szt. na max. 5000m3 drewna planowanego do zrywki)lub ciągnikami o mocy powyżej 60KM ( 1 szt. na max. 8000 m3 drewna planowanego do zrywki)dotyczy części zamówienia, w których występuje zrywka drewna, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 6. Ustanowią lidera 7. Spełniają wymogi z pkt1 i 2 - każdy oddzielnie; 8. Spełniają pozostałe punkty (3-5) łącznie Minimalne warunki określone w pkt. 3-5 odnoszą się do jednej części zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o więcej części zamówienia muszą spełniać te warunki zwiększone odpowiednią krotnością, w zależności od tego, ile części zamówienia obejmuje ich oferta. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów wyspecyfikowanych w pkt III.2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust., 1 pkt.4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli; oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych); 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie. 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn jakimi dysponuje Wykonawca. 3.Wykaz wykonanych w okresie od 01.07.2004r. do 30.06.2005r. usług oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NN-2710-16/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie nadleśnictwa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.12.2005, godzina 10:30, Nadleśnictwo Rozwadów, pok. nr 1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Burdze. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 3 739m3 , zrywka drewna - 3 500m3 hodowla lasu - 6 703 godz., ochrona lasu - 912 godz., ochrona ppoż. - 218 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Ciemny Kąt. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 6 365m3 , zrywka drewna - 6 200m3 hodowla lasu - 4 090 godz., ochrona lasu - 1244 godz., ochrona ppoż. - 1089 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Charzewice. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 4 720m3 , zrywka drewna - 4 600m3 hodowla lasu - 3 300 godz., ochrona lasu - 2984 godz., ochrona ppoż. - 144 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Moskale. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 6 406m3 , zrywka drewna - 6 300m3 hodowla lasu - 6 254 godz., ochrona lasu - 3824 godz., ochrona ppoż. - 241 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Zaosie. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 4 165m3 , zrywka drewna - 4 100m3 hodowla lasu - 4 822 godz., ochrona lasu - 3077 godz., ochrona ppoż. - 116 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Zapolednik. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 7 216m3 , zrywka drewna - 7 000m3 hodowla lasu - 6 714 godz., ochrona lasu - 2066 godz., ochrona ppoż. - 52 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Żupawa. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 2 518m3 , zrywka drewna - 2 500m3 hodowla lasu - 4 119 godz., ochrona lasu - 1692 godz., ochrona ppoż. - 277 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu - prace szkółkarskie, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Szkółce Zaosie. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 417m3 , zrywka drewna - 500m3 hodowla lasu - 6 452 godz., ochrona lasu - 232 godz., ochrona ppoż. - 51 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Hodowla lasu - prace szkółkarskie w Szkółce Zapolednik. 3) Zakres lub wartość: Hodowla lasu - 2 451 godz., 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Huta Deręgowska. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 3 433m3 , zrywka drewna - 3 400m3 hodowla lasu - 3 115 godz., ochrona lasu - 910 godz., ochrona ppoż. - 50 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Katy. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 4 660m3 , zrywka drewna - 4 600m3, hodowla lasu - 4 656 godz., ochrona lasu - 1222 godz., ochrona ppoż. - 168 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Pysznica. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 5 233m3 , zrywka drewna - 5 200m3 hodowla lasu - 5 455 godz., ochrona lasu - 1220 godz., ochrona ppoż. - 201 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona ppoż. w Leśnictwie Ośnia. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 5 445m3 , zrywka drewna - 5 400m3 hodowla lasu - 5 992 godz., ochrona lasu - 1465 godz., ochrona ppoż. - 1 076 godz. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006; termin dostawy: 31.12.2006.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mieście Stalowa Wola" - zieleń przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- Wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych w celu utworzenia Oddziału Geriatrycznego w SPZZOZ Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (...)
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Śnieżka w roku 2026 postępowanie przetargowe nr II
- Prace z zakresu selekcji, nasiennictwa oraz szkółkarstwa leśnego na terenie Nadleśnictwa Włoszakowice w roku 2026
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasu Miejskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług związanych z konserwacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
- Prace wykonywane na terenie całego nadleśnictwa przy użyciu sprzętu mechanicznego w zakresie: melioracji agrotechnicznych (...), dyżurowanie na PAD (...), w Nadleśnictwie Kędzierzyn w roku 2026
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





