eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Parku Zdrojowego w Krynicy - Zdroju oraz w lasach gminnych w miejscowościach Berest, Polany, Piorunka, Czyrna, Mochnaczka Niżna, Mochnaczka Wyżna, Tylicz, Muszynka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Krynica: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Parku Zdrojowego w Krynicy - Zdroju oraz w lasach gminnych w miejscowościach Berest, Polany, Piorunka, Czyrna, Mochnaczka Niżna, Mochnaczka Wyżna, Tylicz, Muszynka.
Numer ogłoszenia: 55527 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4715320 w. 135, fax 018 4715653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Parku Zdrojowego w Krynicy - Zdroju oraz w lasach gminnych w miejscowościach Berest, Polany, Piorunka, Czyrna, Mochnaczka Niżna, Mochnaczka Wyżna, Tylicz, Muszynka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Parku Zdrojowego w Krynicy - Zdroju oraz w lasach gminnych w miejscowościach Berest, Polany, Piorunka, Czyrna, Mochnaczka Niżna, Mochnaczka Wyżna, Tylicz, Muszynka. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Parku Zdrojowego w Krynicy - Zdroju oraz w lasach gminnych w miejscowościach Berest, Polany, Piorunka, Czyrna, Mochnaczka Niżna, Mochnaczka Wyżna, Tylicz, Muszynka. Szczegółowy zakres prac do wykonania przedstawiono poniżej. KRYNICA-ZDRÓJ - PARK ZDROJOWY: - zalesienia - 10 000 szt - pielęgnacja upraw - 4 ha - zabezpieczanie upraw - 7 ha - melioracje agrotechniczne - 3 ha - pozyskanie drewna - 500 m3 - zrywka drewna - 500 m3 BEREST: - zalesienia -2 500 szt - pielęgnacja upraw - 1 ha - zabezpieczanie upraw - 1 ha - melioracje agrotechniczne --- - pozyskanie drewna - 60 m3 - zrywka drewna - 60 m3 CZYRNA: - zalesienia - --- - pielęgnacja upraw - 1 ha - zabezpieczanie upraw -1 ha - melioracje agrotechniczne - --- - pozyskanie drewna - 60 m3 - zrywka drewna - 60 m3 MOCHNACZKA NIŻNA: - zalesienia - --- - pielęgnacja upraw - 1 ha - zabezpieczanie upraw - 1 ha - melioracje agrotechniczne - --- - pozyskanie drewna - 60 m3 - zrywka drewna - 60 m3 MOCHNACZKA WYŻNA: - zalesienia - --- - pielęgnacja upraw - --- - zabezpieczanie upraw - 2 ha - melioracje agrotechniczne - --- - pozyskanie drewna - 150 m3 - zrywka drewna - 150 m3 MUSZYNKA: - zalesienia - 5 000 szt. - pielęgnacja upraw - 1 ha - zabezpieczanie upraw - 2 ha - melioracje agrotechniczne - --- - pozyskanie drewna - 30 m3 - zrywka drewna - 30 m3 PIORUNKA: - zalesienia - 500 szt. - pielęgnacja upraw - 0,5 ha - zabezpieczanie upraw - 4 ha - melioracje agrotechniczne - 1 ha - pozyskanie drewna - 160 m3 - zrywka drewna - 160 m3 TYLICZ: - zalesienia - 2 500 szt. - pielęgnacja upraw - 1 ha - zabezpieczanie upraw -2 ha - melioracje agrotechniczne -1 ha - pozyskanie drewna - 200 m3 - zrywka drewna - 200 m3 POLANY: - zalesienia - --- - pielęgnacja upraw - --- - zabezpieczanie upraw - 2 ha - melioracje agrotechniczne - --- - pozyskanie drewna - 30 m3 - zrywka drewna - 30 m3 RAZEM: - zalesienia - 20 500 szt. - pielęgnacja upraw - 9,5 ha - zabezpieczanie upraw - 22 ha - melioracje agrotechniczne - 5 ha - pozyskanie drewna - 1 250 m3 - zrywka drewna - 1 250 m3 Zamawiający dostarcza materiał sadzeniowy do zalesień oraz preparat do zabezpieczania upraw leśnych. Zamawiający przyjmuje, iż na 1 ha pielęgnacji upraw oraz zabezpieczenia upraw przypada 5 000 szt. sadzonek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: - w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia: rodzajem: uznaje się wykonanie zamówienia z zakresu gospodarki leśnej (np. zalesienie upraw, pielęgnację upraw, zabezpieczanie upraw, melioracje agrotechniczne, pozyskanie drewna, zrywka drewna itp.); - dysponuje co najmniej 1 pracownikiem z uprawnieniami pilarza; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. SPOSÓB OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi w oparciu o dokumenty i oświadczenia jakie wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie wg zasady /spełnia/ - /nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o którym mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Dokument potwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako pilarz, posiada stosowne uprawnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krynica-zdroj.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Krynicy Zdroju 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego 7 pokój nr 3 - parter /dziennik podawczy/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.