eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Dąbrowa Górnicza: Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 55425 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10213 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą. 2. Wykaz druków stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). 3. Druki muszą być spójne z obowiązującym komputerowym Systemem rejestracji Aktów Stanu cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika ul. Toszecka 2 w Gliwicach 4. Druki wymienione w załączniku nr 2 SIWZ poz. od 1 do 11 należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczenia oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów - z dnia 26 października 1998 r. (Dz.U. Nr 136, poz. 884 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia cząstkowego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego zapotrzebowania przez Zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy wydrukowane i spakowane druki do siedziby Zamawiającego (budynek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21) transportem, którym dysponuje (koszt transportu wliczony w cenę ofertową). 7. Paczki z drukami muszą być opisane zgodnie z ich zawartością oraz winny być zapakowane w pakowy papier/pudełko. Druki muszą być zapakowane w taki sposób i przy użyciu takich materiałów, które uniemożliwią, rozerwanie paczki, wysypanie się lub uszkodzenie ich zawartości w czasie transportu (między innymi usztywnione z dołu i z góry). 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 9. Wzory druków stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy) ilości druków są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zamówień przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli Formularza cenowego. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.42.00.00 - Papier ze znakiem wodnym 22.90.00.00 - Różne druki 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRUK-HURT Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Marek Bulniak, ul. Okręgowa 40, 93-367 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3689,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3689,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5197,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.