eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-GorceUsługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych, drogowych obiektów inżynierskich, obiektów retencyjnych i melioracyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych, w latach 2025 - 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych, drogowych obiektów inżynierskich, obiektów retencyjnych i melioracyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych, w latach 2025 – 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH

1.3.) Oddział zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890023517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MIŁA 2

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-372

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walbrzych.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-674f3097-d46d-4d76-af89-fdb9d27b186a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych, drogowych obiektów inżynierskich, obiektów retencyjnych i melioracyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych, w latach 2025 – 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674f3097-d46d-4d76-af89-fdb9d27b186a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137706/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGI Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG LEŚNYCH, DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH, OBIEKTÓW RETENCYJNYCH I MELIORACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZARZĄDZIE NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH, W LATACH 2025–2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213688

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149745 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZYSZCZENIE WODOSPUSTÓW
Zakres prac i zasady ich wykonywania: czyszczenie wodospustów z materiału zanieczyszczającego (w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, itp., utrudniającego ich prawidłowe funkcjonowanie) naniesionego przez wodę, poprzez jego usunięcie z koryta wodospustu i złożenie go poza koroną drogi. Wodospusty, wskazane przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, należy czyścić w taki sposób, aby woda wypływająca z wodospustu nie powracała na drogę. Prace należy wykonywać ręcznie, za pomocą szpadli, motyk, łopat, szczotek i innych prostych narzędzi ręcznych.
Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [szt.].
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 5500 szt.

2) PRACE GODZINOWE Z ZAKRESU UTRZYMANIA DRÓG LEŚNYCH I DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH WYKONYWANE RĘCZNIE
Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace z zakresu utrzymania dróg leśnych oraz drogowych obiektów inżynierskich, wykonywane bez użycia sprzętu mechanicznego,
np.: czyszczenie studzienek odprowadzających wodę, oczyszczanie rowów odwadniających z listowia, gałęzi, materii organicznej, oczyszczanie odkrytych ścieków podłużnych z naniesionego materiału zanieczyszczającego, inne niestandardowe prace wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego). Prace należy realizować zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [h] zgodnie z faktycznym czasem wykonania powierzonych prac, potwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 180 h.
3) CZYSZCZENIE PRZEPUSTÓW
Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace polegające na oczyszczaniu i odmulaniu przepustów, wskazanych przez upoważnionych Przedstawicieli Zamawiającego, pod drogami i zjazdami. Czyszczenie przepustów polega na usuwanie naniesionego materiału zanieczyszczającego, w postaci piasku, rumoszu, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, śmieci, itp., utrudniającego ich prawidłowe funkcjonowanie. Wydobyty urobek organiczny należy rozłożyć równomiernie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku materiału zanieczyszczającego w postaci śmieci i odpadów niepodlegających biodegradacji, Wykonawca zobowiązany jest do ich zdeponowania w miejscu do tego przeznczonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Przepusty należy oczyszczać ręcznie, za pomocą szpadli, łopat, szczotek, urządzeń do odspajania zabrudzeń
i innych prostych narzędzi ręcznych.
Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [h].
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 105 h.
4) OCZYSZCZANIE OSADNIKÓW PRZEPUSTÓW
Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace polegające na oczyszczaniu osadników,
o głębokości do 0,25 m, przy przepustach wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Czyszczenie osadników polega na usuwaniu naniesionego materiału zanieczyszczającego, w postaci piasku, rumoszu, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, śmieci, itp., utrudniającego ich prawidłowe funkcjonowanie. Wydobyty urobek organiczny należy rozłożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku materiału zanieczyszczającego w postaci śmieci i odpadów nie podlegających biodegradacji, Wykonawca zobowiązany jest do ich zdeponowania w miejscu do tego przeznczonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Osadniki należy oczyszczać ręcznie, za pomocą szpadli, łopat, szczotek, urządzeń do odspajania zabrudzeń i
innych prostych narzędzi ręcznych.
Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [m2 powierzchni zanieczyszczonej].
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 48 m2.
5) UTRZYMANIE OBIEKTÓW MELIORACYJNYCH I RETENCYJNYCH - PRACE GODZINOWE WYKONYWANE RĘCZNIE
Zakres prac i zasady ich wykonywania: różnego typu prace z zakresu utrzymania obiektów melioracyjnych i retencyjnych, jak np.: czyszczenie mnichów zbiorników retencyjnych, oczyszczanie osadników zbiorników retencyjnych z naniesionego materiału zanieczyszczającego (w postaci piasku, rumoszu, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, śmieci) prace dozorowe nad np. elementami upustowymi zbiorników retencyjnych, usuwanie zbędnej roślinności wodnej ze zbiorników, inne niestandardowe prace wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego). Prace należy realizować zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Usuniętą roślinność oraz urobek (namuły, zanieczyszczenia organiczne) należy zagospodarować zgodnie z zaleceniami upoważnionych Przedstawicieli Zamawiającego. W przypadku materiału zanieczyszczającego w postaci śmieci i odpadów nie podlegających biodegradacji, Wykonawca zobowiązany jest do ich zdeponowania w miejscu do tego przeznczonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami.
Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [h] zgodnie z faktycznym czasem wykonania powierzonych prac, potwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 130 h.
6) WYKASZANIE POBOCZY
Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace polegające na obkaszaniu poboczy dróg kosami spalinowymi, podkaszarkami, itp., tj. usuwaniu niepożądanej roślinności zielnej, krzewiastej, niepożądanych samosiewów drzew leśnych. Drobne krzewiny i samosiewy winny być ścięte na równi z gruntem, a pozostałości po koszeniu i trawę należy uprzątnąć zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca winien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu i narzędzi: kosy spalinowe / podkaszarki spalinowe, ewentualnie inne niezbędne do wykonania prac. Podczas realizacji prac należy wyeliminować możliwość przedostania się paliw do środowiska. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania olejów biodegradowalnych oraz w razie uzupełnienia paliwa na terenie leśnym, posiadania i używania kanistrów z bezpiecznymi końcówkami.
Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [m2]. Minimalna długość robocza odcinka podlegającemu zleceniu prac to 0,5 mb.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 6 900,00 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 115705,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) OBKASZANIE ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH
Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace polegające na obkaszaniu zbiorników retencyjnych kosami spalinowymi, podkaszarkami, itp., tj. usuwaniu niepożądanej roślinności zielnej, krzewiastej, niepożądanych samosiewów drzew leśnych. Drobne krzewiny i samosiewy winny być ścięte na równi z gruntem, a pozostałości po koszeniu i trawę należy uprzątnąć zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca winien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu i narzędzi: kosy spalinowe / podkaszarki spalinowe, ewentualnie inne niezbędne do wykonania prac. Podczas realizacji prac należy wyeliminować możliwość przedostania się paliw do środowiska. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania olejów biodegradowalnych oraz w razie uzupełnienia paliwa na terenie leśnym, posiadania i używania kanistrów z bezpiecznymi końcówkami.
Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [m2].
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 23 000,00 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 34040 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu na Pakiet nr 1 podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 226 ust 1 pkt 3 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, dla Pakietu nr 1 , na podstawie art. 255 pkt 2 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu na Pakiet nr 2 podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 226 ust 1 pkt 3 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, dla Pakietu nr 2 , na podstawie art. 255 pkt 2 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferty Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Gwarant Andrzej Jamiński, ul. Podgórska 26, 58-303 Wałbrzych, NIP 8861857522, złożone na Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2 zamówienia, nie zostały sporządzone w sposób zgodny z przepisami ustawy PZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 255 pkt 2. ustawy PZP, w związku z art. 226 ust. 1 pkt 3 PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.