Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Suwałki: Dostawa i montaż zestawu składajacego sie z 3 urzadzeń automatycznych do całodobowego monitoringu pieszego ruchu turystycznego
Numer ogłoszenia: 55396 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy Gospodarstwo Pomocnicze , Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666322, faks 087 5632541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochrona środowiska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawu składajacego sie z 3 urzadzeń automatycznych do całodobowego monitoringu pieszego ruchu turystycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w wyznaczonych przez Wigierski Park Narodowy punktach zestawu składającego się z 3 urządzeń automatycznych - czujniki działające na zasadzie różnicy temperatur do całodobowego monitoringu pieszego ruchu turystycznego, oraz komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem i torbą. Zestaw powinien spełniać następujące wymagania: zliczanie i rejestrowanie danych dla ruchu pieszego w obu kierunkach (rozbicie danych liczbowych względem kierunku przemieszczania się pieszych), i suma ogółem możliwość niewidocznej zabudowy urządzenia, system musi spełniać warunek wodoodporności na poziomie IP68, elementy te również muszą być mrozoodporne oraz nie wrażliwe na inne czynniki zewnętrzne, system musi posiadać własne zasilanie w postaci baterii lub akumulatorów o żywotności do 10 lat, system musi posiadać aplikację umożliwiającą odczyt danych i analizę na komputerze, system powinien posiadać możliwość łatwego demontażu i zmiany miejsca instalacji, system musi posiadać możliwość podłączenia modemu GSM do satelitarnej transmisji danych, komputer przenośny typu laptop powinien spełniać co najmniej następujące wymagania: procesor - minimum 2 GHZ, dysk HDD - minimum 320 GB, pamięć RAM - minimum 2 GB, przekątna ekranu - minimum 17 cali, karta graficzna - minimum 512 MB pamięci, torba do laptopa; oprogramowanie: system operacyjny zgodny z systemem nie starszym niż windows XP, pakiet biurowy kompatybilny z MS Office, program antywirusowy, gwarancja minimum 24 miesiące. KODY CPV 38.55.20.00 - 9,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.20.00 - Mierniki elektroniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o zapewnieniu przeszkolenia wyznaczonych pracowników parku w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, wykaz 2 prac o podobnym zakresie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te prace zostały wykonane należycie. Zamawiający za spełnienie warunku uzna udokumentowanie dostawy i montażu urządzeń automatycznych - czujników działających na zasadzie różnicy temperatur do całodobowego monitoringu pieszego ruchu turystycznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wigry.win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wigierski Park Narodowy
Krzywe 82
16 - 402 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Wigierski Park Narodowy Krzywe 82 16 - 402 Suwałki sekretariat pokój numer 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa odzieży mundurowej, służbowej, i ochronnej przeznaczonej pracownikom Wigierskiego Parku Narodowego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na dwa zadania.
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Dostawa obłożeń specjalistycznych chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (II) w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Dostawa zestawów edukacyjnych do pomiarów instalacji elektrycznej w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" do nowych pracowni w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Mierniki elektroniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.