Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-06-23
Ogłoszenie nr 553448-N-2020 z dnia 2020-06-23 r.
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku, krajowy numer identyfikacyjny
53244846700000, ul.
Szpitalna
14
,
48-200
Prudnik, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774067890, e-mail
przetargi@pcm.prudnik.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.pcm.prudnik.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.pcm.prudnik.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pcm.prudnik.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem mini Portalu, ePUAP i poczty elektronicznej Zamawiającego. Szczegółowe instrukcje użytkowania mini Portalu dostępne są na stronie: www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Numer referencyjny:
1/VI/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 39 niżej wymienionych części (pakietów): 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) - Igły, strzykawki, przyrządy, kaniule; wg ZAŁĄCZNIKA NR 6; 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - Żel Transound/Unidem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7; 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - Rurki, cewniki, zgłębniki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8; 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) - Igły do zniecz. zest do nakł. cent.; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9; 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) - Papiery do EKG różne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10; 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) - Sterylizacja torebki, rękawy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 11; 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) - Papiery do EKG, USG; wg ZAŁĄCZNIKA NR 12; 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) - Pojemniki i inne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 13; 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) - Wkłady do ssaka; wg ZAŁĄCZNIKA NR 14; 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) - Test do sterylizacji Kl 6; wg ZAŁĄCZNIKA NR 15; 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) - Zestaw do apar. Medrad Vistron; wg ZAŁĄCZNIKA NR 16; 12. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (12 pakiet zamówienia) - Taśmy, wskaźniki, testy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 17; 13. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (13 pakiet zamówienia) - Elektroda jednorazowa dzielona; wg ZAŁĄCZNIKA NR 18; 14. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (14 pakiet zamówienia) - Maska krtaniowa wieloraz. obw. oddech.; wg ZAŁĄCZNIKA NR 19; 15. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) - Łyżka do laryngoskopu; wg ZAŁĄCZNIKA NR 20; 16. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) - Golarka medyczna; wg ZAŁĄCZNIKA NR 21; 17. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (17 pakiet zamówienia) - Staplery liniowe z nożem + ładunki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 22; 18. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (18 pakiet zamówienia) - Staplery okrężne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 23; 19. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (19 pakiet zamówienia) - Staplery liniowe bez noża + ładunki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 24; 20. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (20 pakiet zamówienia) - Etykiety; wg ZAŁĄCZNIKA NR 25; 21. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (21 pakiet zamówienia) - Wzierniki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 26; 22. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (22 pakiet zamówienia) - Rurka tracheotomijna KAN z mankietem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 27; 23. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (23 pakiet zamówienia) - Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2; wg ZAŁĄCZNIKA NR 28; 24. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (24 pakiet zamówienia) - Ampułkostrzykawka - żel sterylny; wg ZAŁĄCZNIKA NR 29; 25. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (25 pakiet zamówienia) - Anoskopy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 30; 26. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (26 pakiet zamówienia) - Igła do pobierania leków z filtrem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 31; 27. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (27 pakiet zamówienia) - Test ureazowy Helicobacter Pyroli; wg ZAŁĄCZNIKA NR 32; 28. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (28 pakiet zamówienia) - Klipsy tytanowe; wg ZAŁĄCZNIKA NR 33; 29. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (29 pakiet zamówienia) - Maska krtaniowa żelowa; wg ZAŁĄCZNIKA NR 34; 30. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (30 pakiet zamówienia) - Filtr powietrza HME HP-50; wg ZAŁĄCZNIKA NR 35; 31. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (31 pakiet zamówienia) - Sterylna woda do inhalacji; wg ZAŁĄCZNIKA NR 36; 32. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (32 pakiet zamówienia) - Polisacharydowy środek; wg ZAŁĄCZNIKA NR 37; 33. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (33 pakiet zamówienia) - Pojemnik histopatologiczny z 10% formaliną; wg ZAŁĄCZNIKA NR 38; 34. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (34 pakiet zamówienia) - Sprzęt do respiratora HT 70+; wg ZAŁĄCZNIKA NR 39; 35. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (35 pakiet zamówienia) - Żel endoskopowy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 40; 36. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (36 pakiet zamówienia) - Testy biologiczne ampułkowe jednorazowe; wg ZAŁĄCZNIKA NR 41; 37. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (37 pakiet zamówienia) - Testy kontroli mycia maszynowego; wg ZAŁĄCZNIKA NR 42; 38. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (38 pakiet zamówienia) - Pończochy uciskowe; wg ZAŁĄCZNIKA NR 43; 39. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (39 pakiet zamówienia) - Kaniule BD; wg ZAŁĄCZNIKA NR 44.
II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33141220-8 |
| 33141320-9 |
| 33141321-6 |
| 33141000-0 |
| 33141310-6 |
| 33194000-6 |
| 33194120-3 |
| 33124100-6 |
| 33141200-2 |
| 33141641-5 |
| 33141640-8 |
| 33140000-3 |
| 33198000-4 |
| 33190000-8 |
| 33141620-2 |
| 33124130-5 |
| 33721000-0 |
| 33164100-8 |
| 33191100-6 |
| 33191100-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 11 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: przetargi@pcm.prudnik.pl lub w formie papierowej na adres siedziby Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty chyba, że zmiany takie wynikają z zapisu SIWZ lub ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem art. 144 Ustawy prawo zamówień publicznych. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku: a) zmiany wysokości stawki podatku VAT, skutkującej zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; b) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia; wówczas Strony dopuszczają zmianę przedmiotu dostawy na produkt o tych samych, bądź wyższych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż wskazana w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności produktu, na który następuje zmiana, w stosunku do uprzednio zaoferowanego; c) obniżenia przez producenta ceny jednostkowej za produkt.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oferty należy składać do dnia 03.07.2020r. do godz. 10:00 w: Prudnickim Centrum Medycznym S. A. w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, Sekretariat lub za pośrednictwem miniPortalu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Igły, strzykawki, przyrządy, kaniule |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8, 33141320-9, 33141321-6, 33141000-0, 33141310-6, 33194000-6, 33194120-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Żel Transound/Unidem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33124100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Rurki, cewniki, zgłębniki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141000-0, 33141200-2, 33141641-5, 33141640-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Igły do zniecz. zest do nakł. cent. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Papiery do EKG różne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Sterylizacja torebki, rękawy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33198000-4, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Papiery do EKG, USG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Pojemniki i inne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Wkłady do ssaka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Test do sterylizacji Kl 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Zestaw do aparatu Medrad Vistron |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141620-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Taśmy, wskaźniki, testy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33124130-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Elektroda jednorazowa dzielona |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Maska krtaniowa wieloraz. obw. oddech. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 15 | Nazwa: | Łyżka do laryngoskopu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 16 | Nazwa: | Golarka medyczna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33721000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 17 | Nazwa: | Staplery liniowe z nożem + ładunki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 18 | Nazwa: | Staplery okrężne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 19 | Nazwa: | Staplery liniowe bez noża + ładunki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 20 | Nazwa: | Etykiety |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 21 | Nazwa: | Wzierniki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33124100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 22 | Nazwa: | Rurka tracheotomijna KAN z mankietem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 23 | Nazwa: | Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 24 | Nazwa: | Ampułkostrzykawka - żel sterylny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33191100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 25 | Nazwa: | Anoskopy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33164100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 26 | Nazwa: | Igła do pobierania leków z filtrem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 27 | Nazwa: | Test ureazowy Helicobacter Pyroli |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33191100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 28 | Nazwa: | Klipsy tytanowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 29 | Nazwa: | Maska krtaniowa żelowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 30 | Nazwa: | Filtr powietrza HME HP-50 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33124130-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 31 | Nazwa: | Sterylna woda do inhalacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 32 | Nazwa: | Polisacharydowy środek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 33 | Nazwa: | Pojemnik histopatologiczny z 10% formaliną |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 34 | Nazwa: | Sprzęt do respiratora HT 70+ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 35 | Nazwa: | Żel endoskopowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33124100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 36 | Nazwa: | Testy biologiczne ampułkowe jednorazowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33191100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 37 | Nazwa: | Testy kontroli mycia maszynowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33191100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 38 | Nazwa: | Pończochy uciskowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 39 | Nazwa: | Kaniule BD |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najniższa cena | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Termin ważności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na zadaniu pn. Zwiększenie zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Skrzyszów
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- 69.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





