Ogłoszenie z dnia 2005-10-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ruda Śląska: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 3.840.000,00 ZŁ NA REALIZACJĘ PROJEKTU UTWORZENIE GÓRNOŚLĄSKIEGO INKUBATORA TECHNOLOGICZNEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o., do kontaktów: Tomasz Copp Aleksandra Jaglarz, ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3409055, fax 032 3409055, e-mail: info@inkubatorrudzki.pl, www.inkubatorrudzki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 3.840.000,00 ZŁ NA REALIZACJĘ PROJEKTU UTWORZENIE GÓRNOŚLĄSKIEGO INKUBATORA TECHNOLOGICZNEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 3.840.000,00 ZŁ. KREDYT PRZEZNACZONY ZOSTANIE NA REALIZACJĘ PROJEKTU UTWORZENIE GÓRNOŚLĄSKIEGO INKUBATORA TECHNOLOGICZNEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ. - OKRES KREDYTOWANIA CAŁEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA DO 31.12.2006 R. - SPŁATA KREDYTU NASTAPI DO 30.09.2007 R. - USTALA SIĘ , ŻE PIERWSZA RATA BĘDZIĘ PŁATNA DNIA 31.03.2007 R. - WYKORZYSTANIE KREDYTU W TRANSZACH. - SPŁATA KAPITAŁU NASTĘPOWAĆ BĘDZIE W TRZECH RATACH KWARTALNYCH. - SPŁATA ODSETEK NATĘPOWAĆ BĘDZIE W RATACH MIESIĘCZNYCH. - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: RUDA ŚLĄSKA. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: POWYŻEJ 60.000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2007;
III.1) Wymagane wadium: 12.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY SPEŁNIAJĄCY WARUNKI Z ART. 22 UST. 1 USTAWY, KTÓRZY: - POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ; - POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ, I DOŚWIADCZENIE, POTENCJAŁ TECHNICZNY ORAZ DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA - ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI FINANSOWEJ I EKONOMICZNEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKO-NANIE ZAMÓWIENIA - NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH (NALEŻY DOŁĄCZYĆ OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 24 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ AKTUALNE ZAŚWIADCZENIA Z URZĘDU SKARBOWEGO I ZUS-U, AKTUALNE INFORMACJE Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO ORAZ DOWÓD WNIESIENIA WADIUM).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.12.2005, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 01.02.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2005, godzina 10:30, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 1.3. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego dróg publicznych - 3 części
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.