eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie dowozu osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjne na krytej pływalni oraz zajęcia hipoterapii dla uczestniczek i uczestników ŚDS przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim, biorących udział w projekcieCHCEMY BYĆ SOBĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie dowozu osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjne na krytej pływalni oraz zajęcia hipoterapii dla uczestniczek i uczestników ŚDS przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim, biorących udział w projekcie: CHCEMY BYĆ SOBĄ
Numer ogłoszenia: 55156 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie dowozu osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjne na krytej pływalni oraz zajęcia hipoterapii dla uczestniczek i uczestników ŚDS przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim, biorących udział w projekcie: CHCEMY BYĆ SOBĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa dowozu dla 27 osobowej grupy osób niepełnosprawnych na zajęcia terapeutyczne na krytej pływalni oraz na zajęcia terapeutyczne z hipoterapii, w terminie: - 12 marca 2012 r. do 20 grudnia 2012 r. - 21 stycznia 2013 r. do 25 października 2013 r. 2. Zamówienie obejmuje dowóz osób w ustalone szczegółowo w harmonogramie dni tygodnia, od poniedziałku do soboty, na trasach: a. ze Środowiskowego Domu Samopomocy przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim przy Al. Słowackiego 1c na zajęcia hipoterapii, b. po zakończeniu zajęć z hipoterapii do Środowiskowego Domu Samopomocy przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim przy Al. Słowackiego 1c, c. ze Środowiskowego Domu Samopomocy przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim przy Al. Słowackiego 1c na zajęcia na krytej pływalni d. po zakończeniu zajęć na krytej pływalni do Środowiskowego Domu Samopomocy przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim przy Al. Słowackiego 1c, 3. Miejsca realizacji zajęć do których będą się miały odbywać dowozy: a. kryta pływalnia w odległości nie większej niż 35 km od Ostrowa Wielkopolskiego b. hipoterapia będzie się odbywała na terenie powiatu ostrowskiego 4. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5. Czas realizacji zajęć i km przewozów: - 12 marca 2012 r. do 20 grudnia 2012 r. do 5.360 km; - 21 stycznia 2013 r. do 25 października 2013 r. do 3.512 km; - według ustaleń z zamawiającym. 6. Wykonawca: a. zapewni sprawne i bezpieczne zgodne z przepisami transportu drogowego, przeprowadzenie przewozu osób wskazanych przez zamawiającego na zajęcia terapeutyczne, w miejsca wyznaczone przez zamawiającego; b. zapewni odpowiednio przygotowane busy, przystosowane do przewozu osób, czyste, spełniające wszelkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie o transporcie drogowym; c. zapewni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe do prowadzenia dowozów dla osób z zaburzeniami psychicznymi; d. zobowiązuje się prowadzić listę obecności dowożonych uczestników na ww. terapię, w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić kierownika projektu i koordynatora ŚDS; e. W terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. działań danego miesiąca, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników dowozu, - oryginały dokumentów poświadczających dzienny przebieg przejechanych kilometrów - karty przebiegu pojazdów 7. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: a. wykonawca musi posiadać uprawnienia do przewozu osób i wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski, b. wykonawca musi dysponować min: 2 kierowcami ( w tym 1 kierowca rezerwowy), którzy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia, zgodnie z ustawami: - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) - Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.), c. wykonawca musi dysponować min. 1 busem z miejscami siedzącymi w ilości 8 + 1, d. wszystkie pojazdy muszą być sprawne i posiadać ważne przeglądy techniczne. Ponadto muszą posiadać aktualne polisy OC i NW, 8. Zamawiający: a. w szczególnych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. zadań terapeutycznych do których będą realizowane dowozy, w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu realizacji dowozu, b. zastrzega sobie prawo do: - zmniejszenia, bądź zwiększenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy przejechany 1km oraz do bieżącej kontroli rzeczywistego przebiegu pojazdu. - natychmiastowego rozwiązania umowy o wykonanie usługi dowozu, najmu w przypadku nienależytego wykonania umowy, polegającym między innymi na : - nieprzestrzeganiu harmonogramu dowozów - nie utrzymaniu właściwego stanu technicznego pojazdu, - nieprzestrzeganiu przyjętych standardów w zakresie czystości pojazdu i jego obsługi oraz kultury osobistej kierowcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał posiadanie uprawnień do przewozu osób i wykonywania krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiajacy dopuszcza przesunięcie terminu realizacji zadania w przypadkach zajścia okoliczności, których nie mógł przewidzieć w momencie ogłoszenia postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Sekretariat (pok. nr 13) - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: CHCEMY BYĆ SOBĄ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.