Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-06-22
Ogłoszenie nr 551344-N-2020 z dnia 2020-06-22 r.
Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej Celestynów: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych - sprawa nr WOFiTM/31/2020/PN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej Celestynów, krajowy numer identyfikacyjny
10043013000000, ul.
Wojska Polskiego
57
,
05-430
Celestynów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 894 218, , e-mail
wofitm@ron.mil.pl, , faks
261 894 091.
Adres strony internetowej (URL): wofitm.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
wofitm.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
wofitm.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych - sprawa nr WOFiTM/31/2020/PN
Numer referencyjny:
WOFiTM/31/2020/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych sprawa nr WOFiTM/31/2020/PN. Postępowanie podzielone jest na 26 zadań, których szczegółowy opis przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33140000-3 |
| 33141320-9 |
| 33141110-4 |
| 33141112-8 |
| 33711500-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 14 | |||
| 30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: 1) Przedmiot zamówienia objęty zamówieniem gwarantowanym należy dostarczyć: a. w zakresie zadań nr 1 - 11 w terminie 14 dni kalendarzowych b. w zakresie zadań nr 12 - 26 w terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, jednakże nie później niż do 30 listopad 2020 r. (w zależności od tego, który z ww. terminów upłynie wcześniej). 2) Przedmiot zamówienia objęty zamówieniem opcjonalnym należy dostarczyć: a. w zakresie zadań nr 1 - 11 w terminie 14 dni kalendarzowych b. w zakresie zadań nr 12 - 26 w terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia przedstawienia przez Zamawiającego ilości, z których skorzysta w ramach prawa opcji, jednakże nie później niż do 30 listopad 2021 r. (w zależności od tego, który z ww. terminów upłynie wcześniej).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W tym zakresie Zamawiający wymaga dla zadań nr 1 -11 zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego
lub import produktu leczniczego zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne Dz. U. 2019 r. poz. 499 z dnia 15.03.2019 r. z zm.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W tym zakresie Zamawiający wymaga dla zadań nr 1 -11 zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego
lub import produktu leczniczego zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne Dz. U. 2019 r. poz. 499 z dnia 15.03.2019 r. z zm.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Załącznik nr 7 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-02, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Albendazolum 400 mg, 1 tabl. op. gwarant 5, opcja 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Ciprofloxacinum 500 mg, 10 tbl. op. gwarant 15, opcja 15 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Metronidazolum 250 mg, 20 tbl. op. gwarant 40, opcja 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Acyclovirum 400 mg, 30 tabl. op. gwarant 40, opcja 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Nifuroxazidum 100 mg, 24 tabl. op. gwarant 15, opcja 15 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Drotaverinini hydrochloridum 80 mg, 20 tbl. op. gwarant 10, opcja 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Metamizolum natricum 500mg/ml, roztwór do wstrz., 5 amp. 2 ml op. gwarant 5 , opcja 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Hydrocortisonum 100 mg/ml roztwór do wstrzykiwań (5 fiolek w op.) op. gwarant 5, opcja 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Loperamidum 2mg, 30 tabl. op. gwarant 516, opcja 516 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Leki przeciwgrzybicze do stosowania zewn. Zawierające: miconazole nitrate lub clotrimazolum lub terbinafine h/chloride lub undecylenic acid, postać:zasypka lub puder lub płyn do stosowania na skórę lub krem lub maść lub żel 20-30g op. gwarant 632, opcja 632 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Środek przeciw odmrożeniom i oparzeniom -balsamum peruvianum 100mg/g maść 20-40g op. gwarant 516, opcja 516 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Międzynarodowe świadectwo szczepień szt. gwarant 940, opcja 940 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r.
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Zestaw plastrów opatrunkowych hipoalergicznych, różne rozmiary w tym plastry wodoodporne, minimum 20 szt. w opakowaniu op. gwarant 516, opcja 516 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141112-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Preparat pielęgnacyjno-łagodzący do skóry narażonej na oparzenia (termiczne, słoneczne, popromienne), odmrożenia i otarcia, opakowanie 50-120 ml szt. gwarant 1032, opcja 1032 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 15 | Nazwa: | Krem lub emulsja ochronna przeciwsłoneczna z filtrem min. SPF 50+, opakowanie 100-150ml szt. gwarant 1032, opcja 1032 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 16 | Nazwa: | Krem ochronny do rąk glicerynowo-aloesowy z wit A+E, opakowanie 75-100 ml szt. gwarant 1032, opcja 1032 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 17 | Nazwa: | Krem półtłusty, pielęgnacyjny do ochrony rąk z witaminą A+E, opakowanie 30-50g szt. gwarant 1032, opcja 1032 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 18 | Nazwa: | Miniaturowa pompka ssąca stosowana przy ukąszeniach owadów, węży, pająków, skorpionów. Przeznaczona do samodzielnego i wielokrotnego zastosowania w miejscu ukąszenia do usuwania jadów i toksyn. szt. gwarant 47, opcja 47 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 19 | Nazwa: | Opaska zaciskowa (staza taktyczna) szt. gwarant 436, opcja 436 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 20 | Nazwa: | Środek, repelent przeciw komarom i kleszczom, zawierający związek chemiczny diethyltoluamid o stężeniu min. 50% i wielkości opakowania 75 125 ml lub zawierający związek chemiczny ikarydyna o stężeniu 20-30% i wielkości opakowania 75 125 ml. Produkt dopuszczony do obrotu na terenie kraju. szt. gwarant 1018, opcja 1018 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 21 | Nazwa: | Przyrząd do przetaczania wyłącznie płynów infuzyjnych typ IS szt. gwarant 20, opcja 20 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 22 | Nazwa: | Pojemnik na mocz (sterylny 100-120ml) szt. gwarant 100 , opcja 100 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 23 | Nazwa: | Igły j.u.0,8x40 a' 100 szt. op. gwarant 2, opcja 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 24 | Nazwa: | Strzykawka 2 ml a' 100 szt. op. gwarant 3, opcja 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 25 | Nazwa: | Strzykawka 5 ml a' 100 szt. op. gwarant 3 , opcja 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
| Część nr: | 26 | Nazwa: | Strzykawka 10 ml a' 100 szt. op. gwarant 3, opcja 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje prawo opcji z terminem realizacji do 30 listopad 2021 r
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Zakup 2 sztuk agregatów prądotwórczych o mocy min. 100 kVA.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy, GOPS i GK w Celestynowie, z podziałem na części.
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku w Grupach 1-25 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku, obuwia na sale operacyjne oraz zarękawki.
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych.
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





