eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlesinRozwój, poprawa jakości i dostępności e-usług i e-zasobów publicznych. W tym e-zdrowie, e-edukacji, e-kultury i danych przestrzennych.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozwój, poprawa jakości i dostępności e-usług i e-zasobów publicznych. W tym e-zdrowie, e-edukacji, e-kultury i danych przestrzennych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.jakalska@slesin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204429

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój, poprawa jakości i dostępności e-usług i e-zasobów publicznych. W tym e-zdrowie, e-edukacji, e-kultury i danych przestrzennych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13823a7a-9023-4d21-9147-31ca1670d7d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00573858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032910/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Rozwój, poprawa jakości i dostępności e-usług i e-zasobów publicznych. W tym e-zdrowie, e-edukacji, e-kultury i danych przestrzennych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZS.271.2.8.TP.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34988,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I- Wdrożenie, konfiguracja systemu EZD w Urzędzie Miasta i Gminy Ślesin
W ramach zamówienia Części I Wykonawca zrealizuje usługę polegającą na modernizacji , integracji , konfiguracji i wdrożeniu obecnie użytkowanego oprogramowania Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją PROTON w tym: przeprowadzenie prac instalacyjnych oraz instruktaży i szkoleń w Urzędzie Miasta i Gminy Ślesin.

OBECNIE UŻYWANE OPROGRAMOWNAIE ZAMAWIAJĄCEGO
W Urzędzie Miasta i Gminy Ślesin zainstalowane jest następujące oprogramowanie:
1. System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją PROTON - Nefeni Sp. z o.o.
2. Biuletyn Informacji Publicznej BIP - Nefeni Sp. z o.o.
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia Część I obejmuje:
- Przeprowadzenie modernizacji, konfiguracji i wdrożenia obecnie używanego systemu, oprogramowania oraz dostosowanie funkcjonalności do obowiązujących przepisów prawa i potrzeb urzędu.
- Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do uruchomienia i pełnego funkcjonowania systemu w środowisku Zamawiającego.
 Migrację danych, o ile będzie to wymagane, z dotychczas używanej wersji systemu.
- Integrację systemu z innymi systemami wykorzystywanymi przez Urząd,
- Przeprowadzenie szkoleń i instruktażu dla użytkowników końcowych oraz administratorów systemu.
- Zapewnienie wsparcia technicznego i serwisowego w okresie wdrożenia oraz gwarancyjnym.
Celem realizacji zamówienia jest zapewnienie sprawnego, nowoczesnego i zgodnego z przepisami prawa funkcjonowania elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta i Gminy Ślesin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru Części I określa Załącznik nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 23150 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Rozszerzenie i wdrożenie systemu windykacji opłat i podatków o obsługę e-płatności.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz wdrożenie rozszerzenia systemu Windykacji Opłat i Podatków WIP+ o moduł obsługi ePłatności wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego i aktualizacji w okresie obowiązywania gwarancji.

W Urzędzie Miasta i Gminy Ślesin zainstalowane jest następujące oprogramowanie:
1) System od obsługi księgowej i podatkowej – RADIX Sp. z o.o. Sp. k.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Udostępnienie funkcjonalności umożliwiających pełną integrację systemu WIP+ z Platformą ePłatności, obejmujących m.in.:
- tworzenie i przesyłanie list zobowiązań, płatności, statusów oraz plików odsetkowych do Platformy ePłatności,
- pobieranie danych o płatnościach z Platformy ePłatności oraz ich automatyczne księgowanie w systemie WIP+,
- tworzenie list płatności solidarno-ratalnych, prolongacyjnych i egzekucyjnych.
2. Zapewnienie dostępu do bezpłatnych aktualizacji oprogramowania w okresie obowiązywania gwarancji.
3. Świadczenie wsparcia technicznego w zakresie eksploatacji oprogramowania za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
4. Usuwanie ewentualnych wad w działaniu oprogramowania w okresie gwarancyjnym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru Części II określa Załącznik nr 1B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 11838,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
1) Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne
i prawne”.
2) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
3) W związku z art. 266 ustawy Pzp: „Do przygotowania i prowadzenia przez zamawiających publicznych postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne stosuje się przepisy działu II, z wyjątkiem przepisów art. 83, art. 86, art. 87 ust. 3, art. 88-90, art. 97 ust. 2, art. 124, art. 125 ust. 2 i 6, art. 126, art. 127 ust. 1, art. 129, art. 130, art. 132-188, art. 220, art. 227 ust.1, art. 257, art. 264 i art. 265, chyba że przepisy niniejszego działu stanowią inaczej.

Uzasadnienie faktyczne:
1) W niniejszym postępowaniu do terminu składania ofert tj. 06.11.2025 r godz. 10:15 wpłynęły 2 oferty złożone przez Wykonawców:
Część I: Nefeni Sp. z o.o., Poznań- 39.975,00 zł brutto
Część II: RADIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, Gdańsk- 26.057,75 zł brutto
2) Zamawiający zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą: Część I- 30.000,00 zł (brutto), Część II- 12.000,00 (brutto).
3) Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż kwota oferty znacznie przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawców.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
1) Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne
i prawne”.
2) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
3) W związku z art. 266 ustawy Pzp: „Do przygotowania i prowadzenia przez zamawiających publicznych postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne stosuje się przepisy działu II, z wyjątkiem przepisów art. 83, art. 86, art. 87 ust. 3, art. 88-90, art. 97 ust. 2, art. 124, art. 125 ust. 2 i 6, art. 126, art. 127 ust. 1, art. 129, art. 130, art. 132-188, art. 220, art. 227 ust.1, art. 257, art. 264 i art. 265, chyba że przepisy niniejszego działu stanowią inaczej.

Uzasadnienie faktyczne:
1) W niniejszym postępowaniu do terminu składania ofert tj. 06.11.2025 r godz. 10:15 wpłynęły 2 oferty złożone przez Wykonawców:
Część I: Nefeni Sp. z o.o., Poznań- 39.975,00 zł brutto
Część II: RADIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, Gdańsk- 26.057,75 zł brutto
2) Zamawiający zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą: Część I- 30.000,00 zł (brutto), Część II- 12.000,00 (brutto).
3) Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż kwota oferty znacznie przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.