Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-05-21
Og³oszenie nr 550321-N-2019 z dnia 2019-05-21 r.
Gmina Modliborzyce: Odbudowa drogi gminnej nr 113569L od km 0+550 do km 0+645 i od km 0+685 do km 1+095 w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2017 r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Modliborzyce, krajowy numer identyfikacyjny
83040960800000, ul.
ul. Pi³sudskiego
63
,
23-310
Modliborzyce, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
158 715 079, e-mail
modliborzyce@wp.pl, faks
158 717 102.
Adres strony internetowej (URL): www.modliborzyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.modliborzyce.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.modliborzyce.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego, pos³añca, forma pisemna
Adres:
Gmina Modliborzyce, ul. Pi³sudskiego 63,23-310 Modliborzyce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odbudowa drogi gminnej nr 113569L od km 0+550 do km 0+645 i od km 0+685 do km 1+095 w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2017 r.
Numer referencyjny:
INW.271.1.5.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pod nazw±: Odbudowa drogi gminnej nr 113569L od km 0+550 do km 0+645 i od km 0+685 do km 1+095 w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2017 r. Przedmiotowy obiekt jest jednym z elementów infrastruktury drogowej gminy Modliborzyce. Jest to droga gminna po³o¿ona na dzia³ce ewidencyjnej nr 1308 i 1455 odcinka 505 m po³o¿ona w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze. Materia³y u¿yte do remontu-odbudowy drogi to p³yty ¿elbetonowe o wymiarach 75x100 o grubo¶ci 12,5 cm u³o¿one na podsypce cementowo piaskowej grubo¶ci 5 cm oraz warstwie odcinaj±cej grubo¶æ 10 cm, wnêki w p³ytach wype³nione podsypk± cementow± piaskow± w stosunku 1:4, czo³a p³yt obsypane ziemi± na szeroko¶ci do 30 cm z rêcznym dogêszczoniem. Zakres robót wykonywany bêdzie na odcinkach 95+410m. Obejmuje w szczególno¶ci roboty: 1) Roboty przygotowawcze 2) Wykonanie podbudowy, 3) Wykonanie nawierzchni, 4) Roboty wykoñczeniowe. Szczegó³owe ilo¶ci i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania przedmiotu zamówienia okre¶la: Dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Projekt Techniczny, Przedmiar stanowi±cy Za³±cznik Nr 7 do SIWZ. 2.2. Rozwi±zania równowa¿ne. W przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowi okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿ny nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacje techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryterium oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±. 2.3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiaj±cemu okresu gwarancji na ca³o¶æ prac objêtych, które wchodz± w sk³ad realizacji inwestycji. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty wskazanej w protokole odbioru koñcowego. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, maksymalnie przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 24 miesiêcy co bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale 12 do SIWZ - kryteria oceny ofert. Okres rêkojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 2.5.Zamawiaj±cy dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym Za³±cznik Nr 1 do SIWZ czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca bêdzie zobowi±zany, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia poda³ - o ile s± ju¿ znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w roboty budowlane. Wykonawca bêdzie zawiadamia³ podczas realizacji umowy zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych dotycz±cych podwykonawców, a tak¿e przekazywa³ informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê robót budowlanych lub us³ug. Wykonawca bêdzie zobowi±zany zg³osiæ podwykonawców na zasadach okre¶lonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3) je¿eli pó¼niejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawid³owe zg³aszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz p³atno¶ci okre¶lone s± we wzorze umowy. 2.6. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, bezpo¶rednio wykonuj±cych roboty budowlane, operatorzy sprzêtu i prace fizyczne objête w zakresie wskazanym w pkt. 2.1. wraz robotami towarzysz±cymi, które s± niezbêdne do prawid³owej realizacji inwestycji je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z pó¼n. zm.). (obowi±zek ten nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób ¶wiadcz±cych us³ugi na budowie w ramach w³asnej dzia³alno¶ci gospodarczej (np. osoby wykonuj±ce transport, operatorzy koparek tzw. samo zatrudnienia jako podwykonawcy). 2.7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 2.1. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 2.8. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 2.6. czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia - O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 2.7 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcje przewidziane w umowie. 2.9. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233123-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do realizacji jego realizacji minimum 1 (jedn±) osobê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej.
Uwaga:
Osoba musi posiadaæ w/w uprawnienia lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Wykonawca w celu wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e wskazaæ osoby bêd±ce obywatelem pañstwa cz³onkowskiego UE, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
4.3. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4.4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o której mowa w pkt 4.2.3. SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
4.5. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ "stosowna sytuacja" o której mowa w pkt 4.4. SIWZ wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy:
4.5.1. wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
4.5.2. zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
4.5.3.w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.5.4. z zobowi±zania lub innych dokumentów potwierdzaj±cych udostêpnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikaæ w szczególno¶ci:
? zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia;
? zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
? informacja czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
5.3.1.odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
5.3.2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SIWZ.
O¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy - o¶wiadczenie uwzglêdnione w wykazie osób stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.3.3.dokumentów dotycz±cych podmiotu trzeciego w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 5.5.Je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczeñ, o których mowa w 5.1.1 SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega³aby odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 5.6.Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 5.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowi±zany do przekazania zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6.1.Sk³adaj±cy ofertê Wykonawca winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100).
6.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
? pieni±dzu,
? porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
? gwarancjach bankowych,
? gwarancjach ubezpieczeniowych;
? porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
6.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy Ziemi Kra¶nickiej Oddzia³ w Modliborzycach nr konta: 47 8717 1123 2010 1000 2118 0035 z dopiskiem "Wadium - INW.271.1.5.2019" Zaleca siê do³±czenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia dokument zabezpieczenia nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w Modliborzycach, ul. Pi³sudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, piêtro - sekretariat - pokój nr 2
6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
? nazwê daj±cego zlecenia Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby,
? kwotê gwarancji,
? termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia....- do dnia ..",
6.6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci:
6.6.1. gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówieñ Publicznych
6.6.2. okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
6.7.Wadium wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej lub porêczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci:
6.7.1. porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówieñ Publicznych,
6.7.2. porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
6.9. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
6.10. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 46 ust 1-4 ustawy Pzp.
6.11.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp)
6.12.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
6.12.1.odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
6.12.2. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
6.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp).
6.13. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿enia wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadku okre¶lonych w ustawie.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1. Wzór umowy stanowi Za³±cznik Nr 6 do SIWZ. 16.2. Z wykonawc±, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zostanie zawarta umowa. Przewidywane zmiany umowy zawarto we wzorze umowy stanowi±c± integraln± czê¶æ SIWZ. 1. Wszelkie zmiany postanowieñ niniejszej umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poni¿szych warunkach m.in. w zakresie terminu: a) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót oraz uniemo¿liwiaj±cych zapewnienie ich odpowiedniej jako¶ci (ci±g³e opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza) fakt ten musi zostaæ zg³oszony Zamawiaj±cemu i zostaæ potwierdzony przez Inspektora Nadzoru w dzienniku budowy, b) w przypadku wykonywania innych wcze¶niej nieprzewidzianych robót, w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upowa¿niony do wyst±pienia o wyd³u¿enie okresu na realizacjê zadania o okres wprowadzonych zak³óceñ wraz ze skutkami z tego wynik³ymi. Zapis ten dotyczy równie¿ wypadków powsta³ych w strefie robót; c) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej (tj. dzia³ania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klêski ¿ywio³owe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzêsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne nastêpstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powoduj±cej zmianê zakresu robót; d) w przypadku wyst±pienia przeszkód w gruncie (w tym: niewybuchy, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne); e) w przypadku braku dostêpu Wykonawcy do ca³ego terenu budowy spowodowanego w szczególno¶ci protestami mieszkañców lub sytuacji blokowania przez nich drogi; f) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, które zaakceptuje na pi¶mie Zamawiaj±cy; g) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia jednej lub obu Stron; h) wyst±pienia istotnego b³êdu w dokumentacji projektowej - termin umowny mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na usuniêcie wad w projekcie; i) w przypadku z³o¿enia przez Wykonawcê propozycji, które przyspiesz± ukoñczenie robót, zmniejsz± koszty, poprawi± sprawno¶æ lub warto¶æ robót lub w inny sposób dostarcz± Zamawiaj±cemu po¿ytku. 2.Poza przypadkami okre¶lonymi w ust. 2 zmiany umowy mog± wyst±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: a) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, b) wykonanie robót zamiennych pod warunkiem, ¿e bêd± one zrealizowane w ramach przyjêtego wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêz. Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
21.1. Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Gmina Modliborzyce, ul. Pi³sudskiego 63, 23-310 Modliborzyce. ? Dane osobowe mog± zostaæ ujawnione w³a¶ciwym organom oraz podmiotom (w tym wykonawcom oraz ka¿demu kto jest zainteresowany zgodnie z zasad± jawno¶ci postêpowania), upowa¿nionym zgodnie z obowi±zuj±cym prawem. ? Osobom, które w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo wgl±du do tre¶ci tych danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy. ? Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679. ? Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania. ? Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych iod@modliborzyce.pl Dane osobowe wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy: INW.271.1.5.2019, zadania pn.: "Odbudowa drogi gminnej nr 113569L od km 0+550 do km 0+645 i od km 0+685 do km 1+095 w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2017 r." prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; ? dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO***; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkañców Gminy St±porków oferty spêdzania wolnego czasu z podzia³em na czê¶ci
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii", z opcj±.
- Budowa placu zabaw przy klubie dzieciêcym w Chotowie
- Budowa dalszej czê¶ci sieci kanalizacji sanitarnej oraz pozosta³ej czê¶ci sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Borownica gmina Janów Lubelski
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szko³y w Niwiskach"
- Wymiana nawierzchni z p³yt betonowych, z wykonaniem podestu/³awki oraz prace elektryczne na placu przy budynku Szko³y Zespo³u Szkó³ Gastronomicznych nr 1 w Krakowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.