Ogłoszenie z dnia 2025-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474961/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00488352/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=5631d0f8-2627-4c69-815f-74d136975a561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31d0a57b-1f6a-4fcd-8c2d-6abcecd7a32a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO.272.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku".
2. Szczegółowe warunki techniczno - użytkowe i wymagania dotyczące ambulansu oraz wyposażenia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Oferowany pojazd z wyposażeniem musi być zgodny z opisem przedstawionym w tym formularzu. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy (treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia).
4. Zamawiający wymaga by oferowany pojazd były fabrycznie nowy, nie eksploatowany, z roku produkcji min.2025 z minimum 2 letnią pełną gwarancją - bez limitu kilometrów.
5. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów Ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz.U z 2023, poz. 919). Ambulans jest zgodny z aktualną normą PN EN 1789 +A1 dla ambulansu lub równoważną i norm PN EN 1865 lub równoważnych, posiada niezbędne homologacje na kompletnie zabudowany ambulans drogowy, odpowiada przepisom rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity t.j. Dz.U. 2024 poz. 502 z późn. zm.).
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać przepisom Ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity t.j. Dz.U. 2024 poz. 1251).
7. Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz być zgodne i spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1620 ze zm.).
8. Ambulans oraz sprzęt medyczny muszą być nowe i nieużywane bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania.
9. Przedmiot zamówienia musi być kompletny pod względem wymagań Zamawiającego w SWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności medycznej.
10. Zamówienie obejmuje:
"dostarczenie ambulansu z wyposażeniem do siedziby Zamawiającego,
"przeprowadzenie instruktażu dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi dostarczonego ambulansu oraz wyposażenia,
"serwis gwarancyjny ambulansu i wyposażenia.
11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Ilekroć w SWZ zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta, normy lub inne odniesienia, na podstawie których Zamawiający opisał przedmiot zamówienia, a o których mowa w przepisach art. 99-101 ustawy PZP oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
12. Zamawiający dopuszcza, aby dostawa ambulansu odbyła się na kołach na koszt i ryzyko Wykonawcy. Na czas dostarczenia ambulansu do siedziby Zamawiającego to na Wykonawcy spoczywa obowiązek ubezpieczenia danego pojazdu.
13. Miejsce realizacji: Szpital Olmedica w Olecku sp. z. o.o., ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko.
14. Miejsce realizacji zamówienia: kod NUTS: PL 623.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192160-1 - Nosze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594273,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594273,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594273,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RATOWNIK-AMBULANSE Sp. z o.o. , Sp. k
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. , Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361881355
7.3.3) Ulica: ul. WILCZA 5,
7.3.4) Miejscowość: Lesznowola
7.3.5) Kod pocztowy: 05-506
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594273,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z OLECKA
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA LAPAROSKOPU DLA BLOKU OPERACYJNEGO, WYSOKOSPECJALISTYCZNEGO ŁÓŻKA PORODOWEGO DO PROWADZENIA PORODÓW W RÓŻNYCH POZYCJACH ORAZ URZĄDZENIA DO KRIOCHIRURGII DLA PORADNI DERMATOLOGICZNEJ
- Dostawa 4 sztuk respiratorów transportowych i 4 sztuk elektrycznych krzeseł trans-portowych dla potrzeb ratownictwa medycznego w podmiocie leczniczym Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku.
- Dostawa respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą
- Dostawa kriostatu do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa urządzeń medycznych UCZKIN.ZP.17.2025.TP
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





