eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewDostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 12 miesięcy - dwie Części;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-11-22

Ogłoszenie nr 550253821-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

Karczew: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 12 miesięcy - dwie Części; OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

1.Gmina Karczew, Burmistrz Karczewa Michał Rudzki, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-16;
2. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Sobiekursku dyr. Małgorzata Kabulska, Sobiekursk 36, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-95;
3. Zespół Szkół w Karczewie dyr. Ewa Kowalik, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 4, 05-480 Karczew, tel. 22 788-24-00;
4.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Karczewie dyr. Renata Ulanowska, ul. Bielińskiego 7, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-12;
5. Przedszkole Nr 1 w Karczewie dyr. Agata Kurnicka ul. Bednarska 2, 05-480 Karczew, tel. 22 780-64-23;
6. Przedszkole Nr 2 w Karczewie dyr. Małgorzata Mądrakiewicz-Piórkowska, ul. Kopernika 13, 05-480 Karczew, tel. 22 780-64-84;
7. Przedszkole Nr 3 w Karczewie dyr. Katarzyna Jarzębowska, ul. Ks. Bp. Władysława Miziołka 52, 05-480 Karczew, tel. 22 780-61-24;
8. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Otwocku Wielkim dyr. Grażyna Marczak, ul. Zamkowa 4 Otwock Wielki, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-92;
9. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Karczewie dyr. Katarzyna Radzik, ul. Otwocka 13, 05-480 Karczew, tel. 22 780-60-97;
10. Szkoła Podstawowa w Glinkach dyr. Marianna Trzaskowska, Glinki 50, 05-480 Karczew, tel. 22 780-64-89;
11. Grupa Remontowa w Karczewie, dyr. Marek Olszak, ul. Częstochowska 24, 05-480 Karczew, tel. 22 780-60-63;
12. Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Karczewie kierownik Bożenna Witak, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, tel. 22 780-94-61;
13. Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna dyr. Celestyna Kostyra, ul. Widok 2, 05-480 Karczew, tel. 22 780-70-10;
14. Centrum Kultury i Sportu w Karczewie, dyr. Anna Zakrzewska, ul. Westerplatte 55, 05-480 Karczew (wcześniej: Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury), tel. 22 780-65-17.


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew, Krajowy numer identyfikacyjny 13269226000000, ul. ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7806516, 780 76 41, e-mail przetargi@karczew.pl, faks 227 806 536.
Adres strony internetowej (url): www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający - Gmina Karczew którą reprezentuje Burmistrz Karczewa prowadzi niniejsze postępowanie. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 12 miesięcy - dwie Części;
Numer referencyjny ZP.271.15.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 12 miesięcy - dwie Części. Szacowany wolumen - około 1 510 215 kWh, dla Części I i II zamówienia.

II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa Pzp) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 30 października 2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zamieszczając w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu: nr 616017-N-2019, na realizację zamówienia pn.: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 12 miesięcy - dwie Części (nr referencyjny ZP.271.11.2019), a następnie udostępnił ww. Ogłoszenie o zamówieniu wraz z SIWZ na swojej stronie internetowej. Termin składania ofert wyznaczony został zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy Pzp - na dzień 13 października 2019 r. do godziny 12:00. W wyznaczonym terminie na składanie ofert nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie. Jednocześnie, Zamawiający nie dokonał istotnych zmian pierwotnych warunków zamówienia, tj.: opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz terminu wykonania zamówienia. W związku z powyższym, skoro w postępowaniu prowadzonym uprzednio nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, zaistniały wszystkie przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Karczewie, budynków gminnych jednostek organizacyjnych działających w ramach struktury Gminy Karczew, w okresie 12 miesięcy.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

ELEKTRA SA , , ul. Skierniewicka 10A, 01-230, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 12 miesięcy.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. , , ul. Łagiewnicka 60, 30-417, Kraków, kraj/woj. małopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.