Ogłoszenie z dnia 2019-10-18
Ogłoszenie nr 550222890-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.
Łódź: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń oraz korytarzy na parterze w budynku biurowym położonym w Łodzi przy ul. Więckowskiego 33. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kuratorium Oświaty w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 64732480000000,
ul. al. Kościuszki
-,
90-446
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 371 867, e-mail
kolodz@kuratorium.lodz.pl, faks
426 360 385.
Adres strony internetowej (url): www.kuratorium.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń oraz korytarzy na parterze w budynku biurowym położonym w Łodzi przy ul. Więckowskiego 33.
Numer referencyjny
ŁKO.WO.27.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie swym zakresem obejmuje prace budowlane prowadzone na parterze wyodrębnionej przestrzennie części budynku wraz z klatką schodową od I piętra do poziomu piwnicy, rozbiórkę istniejących posadzek i parkietu w pokojach i korytarzach oraz przygotowanie podłoża do położenia nowych podłóg.Prace będą polegać na wyburzeniu i wykonaniu nowych ścianek działowych, renowacja i czyszczenie posadzki lastrico na klatce schodowej, montaż sufitów podwieszanych oraz remont pozostałych sufitów, remont ścian - roboty tynkarskie, wykonanie gładzi gipsowych, naprawa i szpachlowanie ścian, montaż nowych ścianek działowych, montaż nowej stolarki drzwiowe, montaż dodatkowych przewodów wentylacji grawitacyjnej, wywóz gruzu, utylizacja, prace porządkowe w zakresie robót objętych umową.
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45431000-7,
45411000-4,
45432100-5,
45442100-8,
45300000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
440871.71
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie powtarzających się robót budowlanych związanych z prowadzonym remontem budynku biurowego mieszczącego się przy
ul. Więckowskiego 33 w Łodzi. Zamówienie swym zakresem obejmuje prace budowlane prowadzone na parterze wyodrębnionej przestrzennie części budynku wraz z klatką schodową do poziomu piwnicy, rozbiórkę istniejących posadzek i parkietu w pokojach i korytarzach oraz przygotowanie podłoża do położenia nowych podłóg.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest następstwem wcześniej udzielonego zamówienia podstawowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy ŁKO.WOK.27.7.2017). Zamówienie powtarzające zostało przewidziane, zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 21.08.2017 r. pod nr 574824 - N - 2017, jak i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 21.08.2017 r. i jest zgodne z zakresem zamówienia podstawowego. W ogłoszeniu o zamówieniu zamawiający określił przedmiot, wielkość, zakres oraz warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamówienie podstawowe obejmowało swym zakresem wykonanie instalacji elektrycznych w całym budynku oraz robót ogólnobudowlanych, wykończeniowych pomieszczeń biurowych na III piętrze, m.in. wyburzenie i wykonaniu nowych ścian działowych, rozbiórkę istniejących posadzek i parkietu w pokojach i korytarzach, kładzenie nowych podłóg, montaż sufitów podwieszanych, roboty tynkarskie, wykonanie gładzi gipsowych, naprawę, szpachlowanie i malowanie ścian, montaż stolarki drzwiowej.
Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia podobnego, polegającego
na powtórzeniu wyżej określonego zakresu robót ogólnobudowlanych (wykończeniowych) na pozostałych kondygnacjach budynku.
Zapis art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi, że w trybie zamówienia z wolnej ręki można udzielić zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, które polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Aktualnie, określony do wykonania, zakres robót budowlanych stanowi, w rozumieniu ww. przepisu ustawy zamówienie podobne i będzie udzielone w okresie 3 lat
od udzielenia zamówienia podstawowego (umowę w zakresie zamówienia podstawowego zawarto w dniu 21.09.2017 r.). Jednocześnie całkowita wartość szacunkowa przewidywanego do realizacji zamówienia, została ujęta w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Według zaktualizowanego kosztorysu inwestorskiego wartość robót wynosi netto 440 871,71 zł i stanowi 34,02 % procent wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, które określono na kwotę 1 295 848,60 zł. netto.
Jednocześnie zamówienie powtarzające zostanie udzielane temu samemu wykonawcy, na rzecz którego udzielono zamówienia podstawowego. W ramach procedury w trybie
z wolnej ręki zostaną przeprowadzone negocjacje mające na celu w szczególności określenie ceny zamówienia podobnego oraz terminu jego realizacji. Kwestie dotyczące warunków realizacji przedmiotowego zamówienia powtarzającego nie podlegają negocjacjom ponieważ zamawiający już w dokumentacji przetargowej określił, że udzielenie zamówienia w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, będzie możliwe na tożsamych warunkach określonych w umowie dotyczącej realizacji zamówienia podstawowego.
Przedstawione powyżej okoliczności w pełni wyczerpują przesłanki do udzielenia zamówienia powtarzającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwzględniając przedstawione powyżej argumenty i okoliczności faktyczne oraz prawne uznać należy, iż zostały spełnione wszystkie przesłanki do zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kwestia możliwości zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, w ściśle określonych ustawą szczególnych okolicznościach w niniejszym przypadku zostało wykazane.
Ponadto należy zwrócić uwagę na fakt, iż zastosowanie dla przedmiotowego zamówienia trybu zamówienia z wolnej ręki w żadnej mierze nie narusza zasad udzielania zamówień publicznych, w szczególności zasady uczciwej konkurencji i pełnego dostępu do zamówienia, gdyż z opisanych wyżej przyczyn oraz przedstawionych okoliczności jednoznacznie wynika, iż istnieje uzasadniona możliwość udzielenia zamówienia powtarzającego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Mając na uwadze powyższe spełniamy wszystkie przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki jest uzasadnione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Budowlano-Instalacyjny OL-BUD,
,
ul. Batalonów Chłopskich 3/164,
90-058,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego podczas Dni Otwartych Funduszy Europejskich oraz wydarzeń plenerowych w województwie łódzkim w 2023 roku
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z demontażem instalacji solarnej w Teatrze Wielkim w Łodzi
- Siłownia dla seniorów i plac zabaw przy ul. Julianowskiej
- Dostawa sprzętu endoskopowego
- Przebudowa i remont części pomieszczeń Parteru w budynku wysokim Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi z przeznaczeniem na pomieszczenia archiwum zakładowego (ZP/07/2023)
- Dostawa druków dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana w ramach zadania: "Dostosowanie kotłowni Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu do wymogów Uchwały Antysmogowej"
- Budowa budynku szkolnego dla klas 1-3 połączonego łącznikiem z budynkiem istniejącej szkoły przy ul. Niepołomickiej 26 w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostosowanie toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy Placu Wolności 1 w Namysłowie - siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
- Modernizacja świetlicy w Łuczynie
- Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym
- Dostosowanie budynków Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach do aktualnie obowiązujących wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w systemie zaprojektuj i wykonaj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.