Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-05
Ogłoszenie nr 550192534-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.
Otwock: Sukcesywna dostawa wyrobów mięsnych do kuchni szpitala przez okres 5 miesięcy. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, Krajowy numer identyfikacyjny 29015600000000,
ul. Konarskiego
13,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7794031 w. 477, e-mail
dzp@spskgruca.pl, faks
22 7794031 w. 477.
Adres strony internetowej (url): https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa wyrobów mięsnych do kuchni szpitala przez okres 5 miesięcy.
Numer referencyjny
DZP.26.130.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagania ogólne
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2010 Nr 136, poz. 914) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający wymaga następujących terminów dostaw:
? Mięso i wędliny - dostawy odbywać się będą raz dziennie od poniedziałku do soboty, w specyficznych sytuacjach dostawca zobowiązany będzie wykonać dostawę na żądanie.
2. Dostawy realizowane będą w godzinach 7:00-15:00, szczegółowe terminy dostaw zostaną wyznaczone po zawarciu umowy
3. Jako realizację dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na protokole odbioru dostawy przez osobę upoważnioną do obioru ze strony Zamawiającego.
4. Zamówienia składane będą telefonicznie lub drogą elektroniczną przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w godzinach 8:00-15:00. Korekty zamówień uzgadniane będą telefonicznie i potwierdzane drogą elektroniczną.
5. Miejscem dostaw będzie siedziba Zamawiającego (właściwe wejście do Kuchni Szpitalnej).
6. Wykonawca po zawarciu umowy zostanie zapoznany z drogami komunikacyjnymi umożliwiającymi transport u Zamawiającego.
7. Każdy środek transportu, którym będzie realizowana dostawa do Zamawiającego musi posiadać stosowną dokumentację zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz zapewniać właściwe warunki do przewozu żywności. Środek transportu musi być utrzymywany w stanie właściwej czystości.
8. Personel realizujący przedmiot umowy dla Zamawiającego musi posiadać aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac związanych ze stycznością z żywnością. Zamawiający zastrzega prawo do zażądania przedstawienia właściwych dokumentów.
9. Personel realizujący dostawy dla Zamawiającego musi zachować właściwe standardy sanitarno-epidemiologiczne w trakcie realizacji umowy.
10. Dostarczane artykuły powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej (zgodnie z Polską Normą, EN i ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136 poz. 914) oraz inne przepisy dotyczące danego rodzaju towarów.
11. Każdy z produktów powinien być dostarczany w wymaganych lub oryginalnych opakowaniach.
12. Każda dostawa towaru wymaga załączenia dokumentu identyfikacyjnego HDI zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonych artykułów. Wszystkie produkty powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, według obowiązujących norm, jednak nie krótszym niż:
? 5 dni licząc od dnia dostawy i odbioru towaru dla wędlin i przetworów mięsnych,
? 3-10 dni dla mięsa świeżego licząc od dnia dostawy i odbioru towaru (minimalny termin przydatności z wyznaczonego zakresu ustalany w trakcie zamawiania surowców),
14. Zamawiający wymaga, aby do każdej partii dostawy Wykonawca dołączył następujące informacje: nazwa i masa dostarczanego wyrobu, data produkcji i przydatności do spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie towaru na etykietach bądź innym dokumencie. Przedstawienie nieczytelnych informacji lub niepełnych, będzie uznane jako niespełnienie wymagań.
15. Zamawiający będzie dokonywał w obecności przedstawiciela Wykonawcy sprawdzenia ilościowego i jakościowego dostarczonych produktów (w tym szczególnie: szczelności opakowań, uszkodzeń mechanicznych, temperatury produktów, warunków sanitarno-epidemiologicznych środka transportu, terminów przydatności do spożycia, obecności posmaków, nieprzyjemnych zapachów czy zapachów obcych świadczących o nieświeżości, obecności pleśni i oceny barwy, obecności śladów szkodników oraz ich pozostałości, oznakowania opakowań, stanu czystości - zabrudzeń opakowań). W przypadku stwierdzenia niezgodności Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy. W sytuacji, gdy Zamawiający stwierdzi nieprawidłowości w dostarczonym towarze już po jego odbiorze, wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie i/lub elektronicznie, i/lub pisemnie o zaistniałej sytuacji. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkty zgodne z wymaganiami w terminie określonym przez Zamawiającego.
16. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczanych produktów, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia każdorazowo bezpłatnej próbki degustacyjnej pozwalającej na etapie odbioru produktu ustalić jego ewentualne wady.
17. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonych artykułów.
Wymagania szczegółowe
? wędliny: kształt wędzonek powinien być uzależniony od mięśnia, użytej osłonki, siatki formującej lub sposobu wiązania; powierzchnia czysta, sucha dla wędzonek gotowanych lekko wilgotna. Oceniamy barwę i stan osłonki oraz nadzienia, niedopuszczalna jest nadmiernie pomarszczona lub falista powierzchnia (wyj. kabanosy ) oraz obecność wilgoci, śluzu, pleśni na powierzchni lub w miejscach uszkodzeń osłonki, która poza tym może nie przylegać do treści wędliny. Barwa treści powinna być charakterystyczna dla danego asortymentu, uzależniona od obróbki cieplnej lub jej braku, niedopuszczalna szara barwa mięsa czy żółta barwa tłuszczu. Struktura treści plastra o grubości 3 mm powinna być dość ścisła dopuszcza się nieznaczne rozdzielenie plastra w miejscach łączenia mięśni; konsystencja powinna być soczysta, krucha; powierzchnia przekroju lekko wilgotna, nie dopuszcza się skupiska galarety na przekroju wycieku soku oraz obecności chrząstek lub kości. Smak i zapach charakterystyczny dla danego asortymentu, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Temperatura powinna być właściwa dla danego produktu nie większa niż +7C nie mniejsza niż +2C
? mięso drobiowe i wieprzowe: oceniamy czystość powierzchni oraz umięśnienie, z punktu widzenia technologii i wydajności ważne jest aby mięśnie te były dobrze wykształcone, niedopuszczalne są uszkodzenia mięśni, mięso powinno być dokładnie oczyszczone oraz usunięte z niego części niejadalne ( pióra, kości, chrzęści). Niedopuszczalne są przebarwienia na powierzchni, obecność śluzu czy pleśni oraz zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Temperatura powinna być właściwa dla danego produktu nie większa niż +5C nie mniejsza niż +2C
II.5) Główny Kod CPV:
15.13.11.30 - Wędliny
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4)
Dwa kolejne postępowania unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. (DZP.26.115/2020, DZP.26.124/2020)
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Liceum Ogólnokształcącym Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku - remont
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w wieku 7 - 15.
- Remont korytarzy znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych II
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Bieszczadzkiego Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczych w Ustrzykach Dolnych w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: Wędliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.