To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-08
Ogłoszenie nr 510196251-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP: Sukcesywna dostawa wyrobów mięsnych do kuchni szpitala przez okres 5 miesięcy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550192534-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, Krajowy numer identyfikacyjny 29015600000000,
ul. Konarskiego
13,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7794031 w. 477, e-mail
dzp@spskgruca.pl, faks
22 7794031 w. 477.
Adres strony internetowej (url): https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa wyrobów mięsnych do kuchni szpitala przez okres 5 miesięcy.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.26.130.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania ogólne Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2010 Nr 136, poz. 914) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający wymaga następujących terminów dostaw: ? Mięso i wędliny - dostawy odbywać się będą raz dziennie od poniedziałku do soboty, w specyficznych sytuacjach dostawca zobowiązany będzie wykonać dostawę na żądanie. 2. Dostawy realizowane będą w godzinach 7:00-15:00, szczegółowe terminy dostaw zostaną wyznaczone po zawarciu umowy 3. Jako realizację dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na protokole odbioru dostawy przez osobę upoważnioną do obioru ze strony Zamawiającego. 4. Zamówienia składane będą telefonicznie lub drogą elektroniczną przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w godzinach 8:00-15:00. Korekty zamówień uzgadniane będą telefonicznie i potwierdzane drogą elektroniczną. 5. Miejscem dostaw będzie siedziba Zamawiającego (właściwe wejście do Kuchni Szpitalnej). 6. Wykonawca po zawarciu umowy zostanie zapoznany z drogami komunikacyjnymi umożliwiającymi transport u Zamawiającego. 7. Każdy środek transportu, którym będzie realizowana dostawa do Zamawiającego musi posiadać stosowną dokumentację zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz zapewniać właściwe warunki do przewozu żywności. Środek transportu musi być utrzymywany w stanie właściwej czystości. 8. Personel realizujący przedmiot umowy dla Zamawiającego musi posiadać aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac związanych ze stycznością z żywnością. Zamawiający zastrzega prawo do zażądania przedstawienia właściwych dokumentów. 9. Personel realizujący dostawy dla Zamawiającego musi zachować właściwe standardy sanitarno-epidemiologiczne w trakcie realizacji umowy. 10. Dostarczane artykuły powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej (zgodnie z Polską Normą, EN i ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136 poz. 914) oraz inne przepisy dotyczące danego rodzaju towarów. 11. Każdy z produktów powinien być dostarczany w wymaganych lub oryginalnych opakowaniach. 12. Każda dostawa towaru wymaga załączenia dokumentu identyfikacyjnego HDI zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonych artykułów. Wszystkie produkty powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, według obowiązujących norm, jednak nie krótszym niż: ? 5 dni licząc od dnia dostawy i odbioru towaru dla wędlin i przetworów mięsnych, ? 3-10 dni dla mięsa świeżego licząc od dnia dostawy i odbioru towaru (minimalny termin przydatności z wyznaczonego zakresu ustalany w trakcie zamawiania surowców), 14. Zamawiający wymaga, aby do każdej partii dostawy Wykonawca dołączył następujące informacje: nazwa i masa dostarczanego wyrobu, data produkcji i przydatności do spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie towaru na etykietach bądź innym dokumencie. Przedstawienie nieczytelnych informacji lub niepełnych, będzie uznane jako niespełnienie wymagań. 15. Zamawiający będzie dokonywał w obecności przedstawiciela Wykonawcy sprawdzenia ilościowego i jakościowego dostarczonych produktów (w tym szczególnie: szczelności opakowań, uszkodzeń mechanicznych, temperatury produktów, warunków sanitarno-epidemiologicznych środka transportu, terminów przydatności do spożycia, obecności posmaków, nieprzyjemnych zapachów czy zapachów obcych świadczących o nieświeżości, obecności pleśni i oceny barwy, obecności śladów szkodników oraz ich pozostałości, oznakowania opakowań, stanu czystości - zabrudzeń opakowań). W przypadku stwierdzenia niezgodności Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy. W sytuacji, gdy Zamawiający stwierdzi nieprawidłowości w dostarczonym towarze już po jego odbiorze, wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie i/lub elektronicznie, i/lub pisemnie o zaistniałej sytuacji. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkty zgodne z wymaganiami w terminie określonym przez Zamawiajacego. 16. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczanych produktów, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia każdorazowo bezpłatnej próbki degustacyjnej pozwalającej na etapie odbioru produktu ustalić jego ewentualne wady. 17. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonych artykułów. Wymagania szczegółowe ? wędliny: kształt wędzonek powinien być uzależniony od mięśnia, użytej osłonki, siatki formującej lub sposobu wiązania; powierzchnia czysta, sucha dla wędzonek gotowanych lekko wilgotna. Oceniamy barwę i stan osłonki oraz nadzienia, niedopuszczalna jest nadmiernie pomarszczona lub falista powierzchnia (wyj. kabanosy ) oraz obecność wilgoci, śluzu, pleśni na powierzchni lub w miejscach uszkodzeń osłonki, która poza tym może nie przylegać do treści wędliny. Barwa treści powinna być charakterystyczna dla danego asortymentu, uzależniona od obróbki cieplnej lub jej braku, niedopuszczalna szara barwa mięsa czy żółta barwa tłuszczu. Struktura treści plastra o grubości 3 mm powinna być dość ścisła dopuszcza się nieznaczne rozdzielenie plastra w miejscach łączenia mięśni; konsystencja powinna być soczysta, krucha; powierzchnia przekroju lekko wilgotna, nie dopuszcza się skupiska galarety na przekroju wycieku soku oraz obecności chrząstek lub kości. Smak i zapach charakterystyczny dla danego asortymentu, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Temperatura powinna być właściwa dla danego produktu nie większa niż +7C nie mniejsza niż +2C ? mięso drobiowe i wieprzowe: oceniamy czystość powierzchni oraz umięśnienie, z punktu widzenia technologii i wydajności ważne jest aby mięsnie te były dobrze wykształcone, niedopuszczalne są uszkodzenia mięsni, mięso powinno być dokładnie oczyszczone oraz usunięte z niego części niejadalne ( pióra, kości, chrzęści). Niedopuszczalne są przebarwienia na powierzchni, obecność śluzu czy pleśni oraz zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Temperatura powinna być właściwa dla danego produktu nie większa niż +5C nie mniejsza niż +2C
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
245788.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GOBARTO SPÓŁKA AKCYJNA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185896.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4)
Dwa kolejne postepowania unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. (DZP.26.115/2020, DZP.26.124/2020)
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- DOSTĘPNY PCPR - DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA - WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Dostawa, instalacja, uruchomienie i szkolenie z obsługi urządzeń do pomiaru skażeń osobistych.
- Dostawa środków czystości z przeznaczeniem dla kuchni szpitalnej przez okres 24 miesięcy
- Usługi w zakresie odpadów medycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- Sukcesywne dostawy wędlin i mięsa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 II
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkoli w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Wędliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.