eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-01-29

Ogłoszenie nr 550017085-N-2020 z dnia 29-01-2020 r.

Warszawa: Obsługa maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Krajowy numer identyfikacyjny 14094497100000, ul. ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 542 20 00, e-mail m.kosior@mazowia.eu, faks 0-22 698 31 57.
Adres strony internetowej (url): http://www.mazowia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych
Numer referencyjny WZP/WSP/U-332-3/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem oraz usługą restauracyjną na potrzeby realizacji maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych. 2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 214.000,00 euro)

II.5) Główny Kod CPV: 55300000-3

Dodatkowe kody CPV:

70220000-9,

39294100-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 41045.15
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p., Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający w dniu 17.05.2019 r. przesłał do Biuletynu Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu, dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Obsługę maksymalnie 94 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych (Znak sprawy: WZP/WIS/U-332-33/19). Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 549291-N-2019 w dniu 17.05.2019 r. W pkt II.7 Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający wskazał "Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak; Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego; c) zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d) informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e) wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia; 2. Ponadto, zgodnie z art. 67 ust. 1a ustawy P.z.p. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające: a) wynajęcia sal szkoleniowych wrazz niezbędnym wyposażeniem na maksimum 13 godzin zegarowych dziennie (min. w godz. 8:00-21:00) na każde szkolenie; b) zapewnienia realizacji usługi w obiekcie hotelarskim posiadającym zaplecze konferencyjne i restauracyjne o standardzie hotelu minimum trzygwiazdkowego lub w obiekcie konferencyjnym znajdującym się w budynku biurowym; c) zapewnienia obiektu hotelarskiego lub obiektu konferencyjnego znajdującego się w budynku biurowym, w którym zostaną przeprowadzone szkolenia, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych; d) zapewnienia realizacji usługi w obiekcie hotelarskim/obiekcie konferencyjnym znajdującym się w budynku biurowym w Centrum Warszawy, ale nie dalej niż 3 kilometry od Dworca Centralnego (ul Aleje Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa) licząc za pomocą portali umożliwiających pomiar odległości, tj. www.targeo.pl, www.maps.google.pl lub inny wskazany przez Wykonawcę, zgodnie z wynikiem najkorzystniejszego pomiaru dokonanego przez wyżej wymienione portale; e) możliwości zorganizowania 3 szkoleń w3 salach szkoleniowych jednocześnie, w obiekcie hotelarskim lub w obiekcie konferencyjnym znajdującym się w budynku biurowym zaproponowanym przez Wykonawcę w ofercie, w trakcie jednego dnia w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą; f) zapewnienia obsługi organizacyjnej (serwis techniczny, obsługa cateringowa); g) zapewnienia przez Wykonawcę co najmniej 2 pracowników (funkcja: pracownik ds. organizacyjnych) odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia w tym rejestrację uczestników na poszczególnych szkoleniach, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem szkolenia (żeby było realizowane zgodnie z planem, pilnowanie, aby w szkoleniu nie brały udziału osoby spoza listy uczestników), zapewnienie właściwie przygotowanych sal szkoleniowych, wydawanie materiałów piśmienniczych i szkoleniowych, ewaluację i raportowanie szkoleń oraz współprace z obsługą obiektu, w którym realizowane będą szkolenia oraz przedstawicielami Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji szkolenia itp. w zależności od potrzeb; h) laptopy wyposażone w oddzielną mysz komputerową wraz z obsługa techniczną zapewniającą podłączenie i uruchomienie sprzętu (o przekątnej ekranu min. 13 cali) w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników danego szkolenia, z możliwością wgrania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych przekazanych przez Zamawiającego. Program do obsługi arkuszy kalkulacyjnych i do tworzenia oraz obróbki tekstów, program do wyświetlania prezentacji multimedialnych wyświetlanych w formie slajdów, oraz plików PDF -uczestnicy szkoleń mają mieć możliwość dostępu do prezentacji przygotowanych w ww. programach. Dodatkowo laptopy muszą posiadać dostęp do Internetu każdorazowo dla wszystkich uczestników szkoleń; Laptopy muszą posiadać oprogramowanie umożliwiające dostęp do Internetu poprzez przeglądarkę internetową, która ma zapewnić bezawaryjną obsługę: Generatora Wniosków Aplikacyjnych dla RPO WM (system MEWA 2.0), stron internetowych m.in. www.funduszedlamazowsza.eu, www.mazovia.pl wraz z obsługą wszystkich formatów plików,które znajdują się na tych stronach (również tych do pobrania), tj.: doc; docx; xls; xlsx; ppt; pptx; i) laptop z dostępem do Internetu każdorazowo dla osoby prowadzącej wraz z obsługa techniczną zapewniającą podłączenie i uruchomienie sprzętu; j) dostęp do Internetu bezprzewodowego, co najmniej w sali szkoleniowej; k) zapewnienia każdemu uczestnikowi realizowanych szkoleń: a. notesu (format A4, w kratkę lub linie, min. 20 kartek); b. długopisu (wkład w kolorze niebieskim); c. pendrive´a z wgranymi materiałami szkoleniowymi; l) w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby organizacyjnej wynikającej z niepełnosprawności uczestnika szkolenia -sprzęt wspomagający słyszenie; m) zapewnienia wyżywienia każdorazowo dla wszystkich osób zgłoszonych przez Zamawiającego (uczestnicy szkolenia oraz osoby ze strony Zamawiającego); n) zapewnienie każdorazowo 3 bezpłatnych miejsc parkingowych na czas trwania szkolenia. W pkt 10 SIWZ "INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 i 7 LUB ART. 134 UST. 6 PKT 3 USTAWY P.Z.P., JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH ZAMÓWIEŃ" wskazano, że " 10.1 Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a)zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b)zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego; c)zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d)informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e)wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia. 10.2 Ponadto, zgodnie z art. 67 ust. 1a ustawy P.z.p. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające:(...)" jak wyżej. Zamawiający działając zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy P.z.p. przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego, uwzględnił wartość zamówień uzupełniających (50506,50 zł). W pkt II.6 Ogłoszenia o zamówieniu wskazano "Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 745000,00. Zamówienie podstawowe na łączną kwotę 686317.50 zł brutto, zostało udzielone w dniu 25/06/2019 r. Wykonawcy: Agma-Sport Agnieszka Matuszyk, Antoniówka 259, 26-630 Jedlnia-Letnisko. Przedmiotem zamówienia podstawowego był zakup usługi polegającej na wynajęciu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem oraz usługą restauracyjną na potrzeby realizacji maksymalnie 94 szkoleń jednodniowych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych, wyposażenie sal konferencyjnych oraz obsługa tych szkoleń. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie zakup usługi polegającej na wynajęciu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem oraz usługą restauracyjną na potrzeby realizacji maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych, w ramach Regionalnego programu operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programow Unijnych.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

AGMA-SPORT Agnieszka Matuszyk, , Antoniówka 259, 26-630, Jedlnia Letnisko, kraj/woj. mazowieckie

, , , , , kraj/woj.


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.