To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-12
Ogłoszenie nr 510025704-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych: Obsługa maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550017085-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Krajowy numer identyfikacyjny 14094497100000,
ul. ul. Jagiellońska
74,
03-301
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-22 542 20 00, e-mail
m.kosior@mazowia.eu, faks
0-22 698 31 57.
Adres strony internetowej (url): http://www.mazowia.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP/WSP/U-332-3/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem oraz usługą restauracyjną na potrzeby realizacji maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych. 2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 214.000,00 euro)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55300000-3
Dodatkowe kody CPV: 70220000-9, 39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41045.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGMA-SPORT Agnieszka Matuszyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50485.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p., Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający w dniu 17.05.2019 r. przesłał do Biuletynu Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu, dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Obsługę maksymalnie 94 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych (Znak sprawy: WZP/WIS/U-332-33/19).
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 549291-N-2019 w dniu 17.05.2019 r. W pkt II.7 Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający wskazał "Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak; Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego; c) zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d) informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e) wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia; 2. Ponadto, zgodnie z art. 67 ust. 1a ustawy P.z.p. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające: a) wynajęcia sal szkoleniowych wraz z niezbędnym wyposażeniem na maksimum 13 godzin zegarowych dziennie (min. w godz. 8:00-21:00) na każde szkolenie; b) zapewnienia realizacji usługi w obiekcie hotelarskim posiadającym zaplecze konferencyjne i restauracyjne o standardzie hotelu minimum trzygwiazdkowego lub w obiekcie konferencyjnym znajdującym się w budynku biurowym; c) zapewnienia obiektu hotelarskiego lub obiektu konferencyjnego znajdującego się w budynku biurowym, w którym zostaną przeprowadzone szkolenia, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych; d) zapewnienia realizacji usługi w obiekcie hotelarskim/obiekcie konferencyjnym znajdującym się w budynku biurowym w Centrum Warszawy, ale nie dalej niż 3 kilometry od Dworca Centralnego (ul Aleje Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa)
licząc za pomocą portali umożliwiających pomiar odległości, tj. www.targeo.pl, www.maps.google.pl lub inny wskazany przez Wykonawcę, zgodnie z wynikiem najkorzystniejszego pomiaru dokonanego przez wyżej wymienione portale; e) możliwości zorganizowania 3 szkoleń w3 salach szkoleniowych jednocześnie, w obiekcie hotelarskim lub w obiekcie konferencyjnym znajdującym się w budynku biurowym zaproponowanym przez Wykonawcę w ofercie, w trakcie jednego dnia w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą; f) zapewnienia obsługi organizacyjnej (serwis techniczny, obsługa cateringowa); g) zapewnienia przez
Wykonawcę co najmniej 2 pracowników (funkcja: pracownik ds. organizacyjnych) odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia w tym rejestrację uczestników na poszczególnych szkoleniach, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem szkolenia (żeby było realizowane zgodnie z planem, pilnowanie, aby w szkoleniu nie brały udziału osoby spoza listy uczestników), zapewnienie
właściwie przygotowanych sal szkoleniowych, wydawanie materiałów piśmienniczych i szkoleniowych, ewaluację i raportowanie szkoleń oraz współprace z obsługą obiektu, w którym realizowane będą szkolenia oraz przedstawicielami Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji szkolenia itp. w zależności od potrzeb; h) laptopy wyposażone w oddzielną mysz komputerową wraz z obsługa techniczną zapewniającą podłączenie i uruchomienie sprzętu (o przekątnej ekranu min. 13 cali) w liczbie odpowiadającej liczbie
uczestników danego szkolenia, z możliwością wgrania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych przekazanych przez Zamawiającego.
Program do obsługi arkuszy kalkulacyjnych i do tworzenia oraz obróbki tekstów, program do wyświetlania prezentacji multimedialnych wyświetlanych w formie slajdów, oraz plików PDF -uczestnicy szkoleń mają mieć możliwość dostępu do prezentacji przygotowanych w ww. programach. Dodatkowo laptopy muszą posiadać dostęp do Internetu każdorazowo dla wszystkich uczestników szkoleń; Laptopy
muszą posiadać oprogramowanie umożliwiające dostęp do Internetu poprzez przeglądarkę internetową, która ma zapewnić bezawaryjną obsługę: Generatora Wniosków Aplikacyjnych dla RPO WM (system MEWA 2.0), stron internetowych m.in.
www.funduszedlamazowsza.eu, www.mazovia.pl wraz z obsługą wszystkich formatów plików,które znajdują się na tych stronach (również tych do pobrania), tj.: doc; docx; xls; xlsx; ppt; pptx; i) laptop z dostępem do Internetu każdorazowo dla osoby prowadzącej wraz z obsługa techniczną zapewniającą podłączenie i uruchomienie sprzętu; j) dostęp do Internetu bezprzewodowego, co najmniej w
sali szkoleniowej; k) zapewnienia każdemu uczestnikowi realizowanych szkoleń: a. notesu (format A4, w kratkę lub linie, min. 20 kartek); b. długopisu (wkład w kolorze niebieskim); c. pendrive´a z wgranymi materiałami szkoleniowymi; l) w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby organizacyjnej wynikającej z niepełnosprawności uczestnika szkolenia -sprzęt wspomagający słyszenie;
m) zapewnienia wyżywienia każdorazowo dla wszystkich osób zgłoszonych przez Zamawiającego (uczestnicy szkolenia oraz osoby ze strony Zamawiającego); n) zapewnienie każdorazowo 3 bezpłatnych miejsc parkingowych na czas trwania szkolenia. W pkt 10 SIWZ "INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 i 7 LUB ART. 134 UST. 6 PKT 3 USTAWY P.Z.P., JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH ZAMÓWIEŃ" wskazano, że "
10.1 Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a)zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b)zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego; c)zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d)informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e)wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia. 10.2 Ponadto, zgodnie z art. 67 ust. 1a ustawy P.z.p. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające:(...)" jak wyżej. Zamawiający działając zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy P.z.p. przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego, uwzględnił wartość zamówień uzupełniających (50506,50 zł). W pkt II.6 Ogłoszenia o zamówieniu wskazano "Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:
745000,00. Zamówienie podstawowe na łączną kwotę 686317.50 zł brutto, zostało udzielone w dniu 25/06/2019 r. Wykonawcy: Agma-Sport Agnieszka Matuszyk, Antoniówka 259, 26-630 Jedlnia-Letnisko. Przedmiotem zamówienia podstawowego był zakup usługi polegającej na wynajęciu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem oraz usługą restauracyjną na potrzeby realizacji maksymalnie 94 szkoleń jednodniowych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych, wyposażenie sal konferencyjnych oraz obsługa tych szkoleń. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie zakup usługi polegającej na wynajęciu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem oraz usługą restauracyjną na potrzeby realizacji maksymalnie 7 szkoleń jednodniowych, w ramach Regionalnego programu operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniach 15-16 grudnia 2025 r. w Białymstoku".
- Świadczenie usługi restauracyjno-hotelarskiej w ramach realizowanego szkolenia - postępowanie nr 3
- Zorganizowanie konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich
- Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy książkowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podziałem na dwie części.
- Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniu 18 grudnia 2025 r. w Opolu
- Wykonanie i dostarczenie promocyjnych materiałów podarunkowych, oznakowanych logo Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





