eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynTransport odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 na trasie Pisz - Olsztyn



Ogłoszenie z dnia 2019-01-08

Ogłoszenie nr 550004490-N-2019 z dnia 08-01-2019 r.

Olsztyn: Transport odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 na trasie Pisz - Olsztyn OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 510734049, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 555 20 10, e-mail b.baginska@zgok.olsztyn.pl, a.sowinska@zgok.olsztyn.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zgok.olsztyn.pl/
Adres profilu nabywcy: http://zgok-olsztyn.bip.eur.pl/public/?id=183366

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 na trasie Pisz - Olsztyn
Numer referencyjny ZGOK/WR/5/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu odpadów zmieszanych o kodzie 20 03 01 z miejscowości Kocioł Duży gm. Pisz (odbiór ze wskazanej przez Zamawiającego jednej lokalizacji) do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie (dalej: ZUOK) (250 km w obie strony). Ilość odpadów przewidzianych do transportu zostanie określona po wynegocjowaniu ceny za transport 1 Mg odpadów o kodzie 20 03 01. 2. Waga oddalona jest od miejsca załadunku o ok. 9 km. Adres: Pisz ul. Wojska Polskiego 35 (na terenie marketu budowlanego Transbud). 3. Transporty będą wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy ZUOK w Olsztynie tj. 6:00 - 18:00 (z wyjątkiem dni wolnych od pracy). 4. Zamawiający oczekuje rozwiązania umożliwiającego przewiezienie jednorazowo ok. 23 Mg odpadów. 5. Ze względu na przedmiot, zamówienie musi być realizowane, w szczególności zgodnie z nw. przepisami: 5.1. ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 799); 5.2. ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2018 roku, poz. 992); 5.3. ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1454); 5.4. Uchwała Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego nr XXIII/523/16 z dnia 28.12.2016 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2016-2022 oraz innych ustaw i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy 6. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby następujące prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. dotyczące transportu odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy - zgodnie z art. 22 § 1* ww. ustawy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 917), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, operatorów sprzętu oraz kierowców. 7. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki,: (...) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Są spełnione pozostałe przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, tj.: a) zamówienie zostaje udzielone w okresie 3 lat (przed ich upływem) od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 15 października 2018 roku (data zawarcia umowy); b) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług, tj. BF International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, siedziba: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98; c) zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług - usługa transportu odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 na trasie Pisz - Olsztyn; d) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (629565-N-2018 z dnia 28.09.2018 r.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e) całkowita wartość zamówień przewidzianych do udzielenia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia i określona na poziomie: do wartość 128 000,00 zł netto.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

BF International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451, Gdynia, kraj/woj. pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.