eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › kontrakt IV. Projektu 2005/PL/16/C/PE/013 pn. \KARKONOSKI SYSTEM WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI, etap I\ w ramach Funduszu Spójności, - Promocja podczas realizacji projektu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-24

POZYCJA 54864

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mysłakowice: kontrakt IV. Projektu 2005/PL/16/C/PE/013 pn. \KARKONOSKI SYSTEM WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI, etap I\ w ramach Funduszu Spójności, - Promocja podczas realizacji projektu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: zamów.publicz. J.Hanusz (075)7540766 przedmiot zamów.K.Markowska (075)754071, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7540777, fax 075 7540479, e-mail: jrp.biuro@kswik.eu. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KARKONOSKI SYSTEM WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. z siedzibą : ul. Robotnicza 6 , 58-533 Mysłakowice, Marzena Bień, Jednostka Realizacji Projektu,ul.M.Konopnickiej 21, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. +48 ( 075) 75 407 65, fax ( 075) 75 407 79, e-mail: jrp.przetargi2@kswik.eu. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kontrakt IV. Projektu 2005/PL/16/C/PE/013 pn. \KARKONOSKI SYSTEM WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI, etap I\ w ramach Funduszu Spójności, - Promocja podczas realizacji projektu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Gminy: Kowary , Mysłakowice, Podgórzyn i Szklarska Poręba , Jelenia Góra - JRP KSWiK. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa prowadzenia działań informacyjno-promujących dla Projektu numer 2005/PL/16/C/PE/013 pn. \KARKONOSKI SYSTEM WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI, etap I \ w ramach Funduszu Spójności w tym: - współpraca z mediami, - organizowanie konferencji i seminariów, - opracowanie i rozpowszechnianie informacji prasowych, - wykonawstwo, montaż , konserwacja i częściowy demontaż tablic informacyjnych i pamiątkowych, - opracowanie, druk i dystrybucja materiałów informacyjnych o Projekcie, - produkcja i rozpowszechnianie materiałów audiowizualnych w telewizji i radio, - zarządzanie stroną internetową . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 198 500 euro uwaga: do ustalenia wartości zamówienia w euro przyjęto wskaźnik 4,03 zł/euro - zgodnie z Decyzją Komisji Wspólnot Europejskich z 12.12.2005 r. K(2005)5449 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 37

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000 euro 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełnienia warunków Zamawiający dokona w oparciu o załączone dokumenty, systemem jedynkowym : spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1 punkt od 1do 3 i którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - ustawy z 29.01.2004r . - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006.Nr 164 ,poz.1163 - zwane dalej w skrócie u.p.z.p. ) i którzy na tę okoliczność złożą stosowne oświadczenie oraz potwierdzą je dokumentami określonymi przez Zamawiającego- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 87,poz.605). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich: I. w celu potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP - przedłożą w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 2- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich 3- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich 4- aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich 5- dla wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski: zamiast dokumentów, o których mowa w I. 1-, 3-, 4- wymagane są dokumenty lub dokument wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamiast dokumentu , o których mowa w I. 2- wymagane jest zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby ,której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4÷ 8 u.p.z.p. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej -zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę . II. w celu potwierdzenia, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia wykonawca musi: 1- posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat , tj. 2003, 2004, 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości minimum 6 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, 2- dysponować w wykonaniu niniejszego zamówienia następującymi osobami wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1) Kluczowym Specjalistą - posiadającym następujące kwalifikacje: -co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami promocyjnymi i informacyjnymi, w tym kierowała działaniami w zakresie kształtowania relacji z mediami, organizowała konferencje prasowe w liczbie minimum 5 z udziałem co najmniej 120 osób , seminaria w liczbie minimum 5 z udziałem co najmniej 60 osób, spotkania prasowe , opracowała materiały informacyjne, -w ciągu ostatnich 2 lat kierowała działaniami w zakresie planowania i organizacji wydarzeń specjalnych lub kampanii promocyjnych 2) Specjalistami ds. promocji - w liczbie co najmniej 5 osób, które muszą posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 4-letnie doświadczenie w działaniach promocyjnych - uczestnictwo w zorganizowaniu i przeprowadzeniu minimum 3 kampanii PR (public relations), konferencji prasowej w liczbie minimum 1 z udziałem co najmniej 120 osób , seminariów w liczbie minimum 3 z udziałem co najmniej 60 osób. Wszyscy specjaliści wymagani w ofercie muszą biegle władać językiem polskim w mowie i piśmie. W zakresie wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienia na własny koszt przez wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenia w kontaktach z Zamawiającym i wykonawcą . 3- wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych, prowadzenie ogólnokrajowych lub regionalnych kampanii PR, o wartości co najmniej 150.000 PLN (netto). Jeżeli kwota ww. kontraktu podana będzie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. III. w celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia wykonawca musi: 1- osiągnąć w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 180 000 PLN W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełniania niniejszego warunku wykonawca lub łącznie wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994 (Dz. U. 02. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.). Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego przedłożą inne dokumenty potwierdzające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2- posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej150.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca lub łącznie wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy . 3- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN , łącznie dla wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca (przedmiotowe dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej- kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN , łącznie dla wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kswik.eu. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2006, godzina 12:30, Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - Jednostka Realizacji Projektu , Jelenia Góra , ul. M. Konopnickiej 21,sala konferencyjna - II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt numer 2005/PL/16/C/PE/013 pn. \KARKONOSKI SYSTEM WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI, etap I \ współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności z dofinansowaniem w wysokości 85% . 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.