eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › D25A/252/19-43rj/14 Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i biurowych, tuszy i tonerów do drukarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Gdynia: D25A/252/19-43rj/14 Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i biurowych, tuszy i tonerów do drukarek
Numer ogłoszenia: 5472 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235869 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D25A/252/19-43rj/14 Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i biurowych, tuszy i tonerów do drukarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz tuszy i tonerów do drukarek. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania częściowe: 1) Zadanie nr 1 - artykuły biurowe, 2) Zadanie nr 2 - artykuły papiernicze, 3) Zadanie nr 3 - tusze i tonery do drukarek, 2. Szczegółowy asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Nazwa przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30197000-6, 30197220-4, 30199500-5, 30192320-0, 30192111-2, 30192100-2, 30192125-3, 30192113-6, 30199230-1, 30197644-2, 30125120-8, 30125110-5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.72.20-4, 30.19.95.00-5, 30.19.23.20-0, 30.19.21.11-2, 30.19.21.00-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.13-6, 30.19.92.30-1, 30.19.76.44-2, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jacek Kasperski Przedsiębiorstwo Handlowe KAS Jacek Kasperski Sp. J., ul. Janka Wiśniewskiego 20, 81-969 81-969 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16717,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15231,80

  • Oferta z najniższą ceną: 15231,80 / Oferta z najwyższą ceną: 31883,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jacek Kasperski Przedsiębiorstwo Handlowe KAS Jacek Kasperski Sp. J., ul. Janka Wiśniewskiego 20, 81-969 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15519,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14696,87

  • Oferta z najniższą ceną: 14696,87 / Oferta z najwyższą ceną: 19060,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jerzy Osieja, Zdzisław Suchodolski Laser 1 Jerzy Osieja, Zdzisław Suchodolski S. C., ul. Warszawska 31/33, 25-518 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80915,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58169,97

  • Oferta z najniższą ceną: 49153,04 / Oferta z najwyższą ceną: 92995,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.