Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-04-17
Ogłoszenie nr 546665-N-2018 z dnia 2018-04-17 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. "Innowacyjne kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo - utworzenie Centrum Symulacji Medycznej w PWSZ w Krośnie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Innowacyjne kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo - utworzenie Centrum Symulacji Medycznej w PWSZ w Krośnie" nr POWR.05.03.00-00-0076/17 dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny
37046837000000, ul.
Rynek
1
,
38400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 375 530, e-mail
mackru@pwsz.krosno.pl, faks
134 375 511.
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.krosno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pwsz.krosno.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pwsz.krosno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być sporządzona i złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Rynek 1, 38-400 Krosno, pokój nr 105 (Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. "Innowacyjne kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo - utworzenie Centrum Symulacji Medycznej w PWSZ w Krośnie"
Numer referencyjny:
DTG/57/ZP-4/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawcy mogą składać oferty na jedną, lub kilka pełnych części przedmiotu zamówienia opisanego w zał. nr 5 do SIWZ. Nie dopuszcza się dzielenia zamówienia w obrębie jednej części.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. "Innowacyjne kształcenie na kierunku Pielęgniarstwo - utworzenie Centrum Symulacji Medycznej w PWSZ w Krośnie" Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 odrębnych części. Część I - Zadanie nr 1 - Przeprowadzenie szkolenia- Szkolenie praktyczne kadry uczelni pielęgniarskiej" Część II - Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie szkoleń i wizyt: A) Szkolenie praktyczne instruktora symulacji niskiej wierności w pielęgniarstwie B) Szkolenie praktyczne instruktora symulacji w pielęgniarstwie (PW) Pośrednia Wierność C) Szkolenia praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie D) Szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie E) Wizyta studyjna w krajowym Centrum Symulacji Medycznej dla kadry zarządzającej, F) Wizyta studyjna w zagranicznym Centrum Symulacji Medycznej dla kadry zarządzającej Część III - Zadanie nr 3 - Przeprowadzenie szkolenia pt.: A) Szkolenie z zakresu zarządzania zespołem B) Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej Część IV - Zadanie nr 4 - Przeprowadzenie szkolenia pt.: A) Szkolenie i staż w krajowym CSM dla technika symulacji B) Szkolenie dla technika symulacji Część V - Zadanie 5 - Udział w konferencjach: A) Udział pracowników naukowo-dydaktycznych w krajowych konferencjach z zakresu symulacji medycznej, B) Udział studentów w krajowych konferencjach z zakresu symulacji medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. Miejsca świadczenia usług zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 5 do SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
79632000-3 |
80500000-9 |
80561000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-05-21 lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: Cały zakres przedmiotu zamówienia (wszystkie części) powinien być zrealizowany w okresie od 21 maja 2018 r. do 31 grudnia 2020 r. Poszczególne części przedmiotu zamówienia należy zrealizować w terminach mieszczących się w poniższych okresach wskazanych przez Zamawiającego w poniższej tabeli. Wykonawca w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 5 do SIWZ) zaoferuje własne terminy (mieszczące się w okresie podanym przez Zamawiającego - poniżej) w których jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia. Część I 1 Szkolenie praktyczne kadry uczelni pielęgniarskiej 21 V-2 VI 2018 r. Część II 2A Szkolenie praktyczne instruktora symulacji niskiej wierności w pielęgniarstwie 4-25 VI 2018 r. 2B Szkolenie praktyczne instruktora symulacji przedmiotów specjalistycznych w pielęgniarstwie (PW) Pośrednia Wierność 2-20 VII 2018 r. 2C Szkolenie praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie 3-21 IX 2018 r. 2D Szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie 15-30 XI 2018 r. 2E Wizyta studyjna w krajowym Centrum Symulacji Medycznej dla kadry zarządzającej 23-28 VII 2018 r. 2F Wizyta studyjna w zagranicznym Centrum Symulacji Medycznej dla kadry zarządzającej 1 -14 XI 2018 r. Część III 3A Szkolenie z zakresu zarządzania zespołem 1-15 XII 2018 r. 3B Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej 16-30 XII 2018 r. Część IV 4A Szkolenie i staż w krajowym CSM dla technika symulacji 1-30 VI 2018 r. 4B Szkolenie dla technika symulacji 1-30 IX 2018 r. Część V 5A Udział pracowników naukowo-dydaktycznych w krajowej konferencji z zakresu symulacji medycznej 2018 - 2020 r. 5B Udział studentów w krajowych konferencjach z zakresu symulacji medycznej 2019 - 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ/OFERTY W CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4.
1) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub w przypadku usług ciągłych - wykonuje należycie: co najmniej 2 usługi szkoleniowe z zakresu metodyki nauczania dla instruktorów/wykładowców akademickich z wykorzystaniem technik symulacji medycznej.
UWAGA:
- każda usługa szkoleniowa musi obejmować grupę o liczebności co najmniej 5 osób, i trwać co najmniej 20 godzin (dla grupy),
- każda z usług powinna być zrealizowana na podstawie odrębnego zamówienia (umowy, zlecenia itp.),
- przez usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy w ramach jednej umowy, polegającą na świadczeniu wyżej opisanych zamówień,
- usługi wykazane przez Wykonawcę w ramach jednej części przedmiotu zamówienia mogą się powtarzać w ramach innej części (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia),
- Wykonawca wykazuje spełnienie tego warunku wg wzoru załącznika nr 6 a) do SIWZ.
2) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonywania zamówienia - listę osób należy wskazać zgodnie załącznikiem nr 7 do SIWZ "Wykaz osób" i potwierdzić że spełniają kryteria i wymagania określone poniżej dla poszczególnych zadań. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie do złożenia ww. załącznika.
Zadanie nr 1 - Przeprowadzenie szkolenia pt. "Szkolenie praktyczne kadry uczelni pielęgniarskiej"
Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie i/lub ratownictwo medyczne i/lub będąca lekarzem medycyny o co najmniej 5 letnim doświadczeniu zawodowym która łącznie:
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w Centrum Symulacji Medycznej (CSM), minimum 2 lata,
- posiada udokumentowane przeprowadzenie co najmniej dwóch szkoleń dla grupy minimum 10 osób (każde szkolenie) obejmującego metodologię nauczania z wykorzystaniem technik symulacji medycznej
- zrealizowała udokumentowane minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej dla grupy minimum 5 osób.
Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie szkolenia pt.:
A) "Szkolenie praktyczne instruktora symulacji niskiej wierności w pielęgniarstwie"
B) "Szkolenie praktyczne instruktora symulacji w pielęgniarstwie (PW) Pośrednia Wierność"
C) "Szkolenia praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie"
D) "Szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie"
Ad A:
Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie o co najmniej 5-letnim doświadczeniu zawodowym która łącznie:
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w Centrum Symulacji Medycznej (CSM), minimum 2 lata,
- posiada specjalizację z zakresu pielęgniarstwa chirurgicznego i/lub pielęgniarstwa internistycznego i/lub pielęgniarstwa pediatrycznego.
- posiada udokumentowane przeprowadzenie co najmniej dwóch szkoleń dla grupy minimum 10 osób (każde szkolenie) obejmującego metodologię nauczania z wykorzystaniem technik symulacji niskiej wierności dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo,
- zrealizowała udokumentowane minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej dla grupy minimum 5 osób
Ad B:
Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie i/lub ratownictwo medyczne o co najmniej 5 letnim doświadczeniu zawodowym która łącznie:
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w Centrum Symulacji Medycznej (CSM), minimum 2 lata,
- posiada uprawnienia do prowadzenia kursów z zakresu "badań fizykalnych"
- udokumentowane przeprowadzenie 2 kursów (ćwiczenia praktyczne: specjalistyczny wywiad i badanie fizykalne skierowane do pielęgniarek)
- posiada udokumentowane przeprowadzenie co najmniej 2 szkoleń dla grupy minimum 10 osób (każde szkolenie) obejmującego metodologię nauczania w wykorzystaniem technik symulacji pośredniej wierności dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo,
- zrealizowała udokumentowane minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej dla grupy minimum 5 osób.
Ad C:
Minimum 1 osoba będąca lekarzem medycyny o co najmniej 5-letnim doświadczeniu zawodowym która łącznie:
- posiada co najmniej jedną specjalizację (lub jest w trakcie jej uzyskiwania) w jednej z dziedzin: kardiologii, anestezjologii, chirurgii, pediatrii, medycyny ratunkowej,
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w Centrum Symulacji Medycznej (CSM), minimum 2 lata,
- posiada udokumentowane przeprowadzenie co najmniej dwóch szkoleń dla grupy min. 10 osób (każde szkolenie) obejmującego metodologie nauczania w wykorzystaniem technik symulacji wysokiej wierności dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo.
- zrealizowała udokumentowane minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej dla grupy minimum 5 osób
Ad D:
Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, i/lub będąca lekarzem medycyny o co najmniej 5-letnim doświadczeniu zawodowym która łącznie:
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w Centrum Symulacji Medycznej (CSM), minimum 2 lata,
- posiada uprawnienie do prowadzenia kursów z zakresu "badań fizykalnych"
- posiada jedną z wymienionych specjalizacji: w obszarze chorób wewnętrznych, chirurgii, pediatrii,
- posiada udokumentowane przeprowadzenie co najmniej dwóch szkoleń dla grupy minimum 10 osób (każde szkolenie) obejmującego metodologię prowadzenia egzaminu OSCE w warunkach symulacji medycznej dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo,
Zadanie nr 3 - Przeprowadzenie szkolenia pt.:
A) "Szkolenie z zakresu zarządzania zespołem"
B) "Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej"
Ad A:
Minimum 1 osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi posiadająca łącznie:
- kwalifikacje w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
- udokumentowane przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia dla grupy minimum 10 uczestników w zakresie zarządzania zespołem w ramach prowadzenia zajęć w Centrum Symulacji Medycznej (CSM).
Ad B
Minimum 1 osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie komunikacji interpersonalnej posiadająca łącznie :
- kwalifikacje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
- udokumentowane przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia dla grupy minimum 10 uczestników w zakresie komunikacji interpersonalnej w ramach prowadzenia zajęć w Centrum Symulacji Medycznej (CSM).
Zadanie nr 4 - Przeprowadzenie szkolenia pt.:
"Szkolenie i staż w krajowym CSM dla technika symulacji"
"Szkolenie dla technika symulacji"
Minimum 1 technik symulacji medycznej z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym posiadający łącznie:
- znajomość co najmniej dwóch programów do obsługi symulatorów wysokiej wierności
- udokumentowane doświadczenie z zakresu sterowania i konfiguracji systemów audio-video z archiwizacją i przesyłem danych wykorzystywanych w symulacji medycznej.
- udokumentowane przeprowadzenie jako technik symulacji co najmniej dwóch szkoleń dla grupy minimum 10 uczestników (każde szkolenie) w zakresie symulacji wysokiej wierności w Centrum Symulacji Medycznej (CSM).
DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ W CZĘŚCI NR 5:
3) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub w przypadku usług ciągłych - wykonuje należycie: co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu konferencji z zakresu symulacji medycznej.
- Wykonawca wykazuje spełnienie tego warunku wg wzoru załącznika
nr 6 b) do SIWZ.
4) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonywania zamówienia - listę osób należy wskazać zgodnie załącznikiem nr 7 do SIWZ "Wykaz osób" i potwierdzić że spełniają kryteria i wymagania określone poniżej dla poszczególnych zadań. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie do złożenia ww. załącznika.
Zadanie nr 5 - Udział pracowników naukowo-dydaktycznych w krajowych konferencjach z zakresu symulacji medycznej, oraz udział studentów w krajowych konferencjach z zakresu symulacji medycznej.
Co najmniej jedna osoba skierowana do realizacji zamówienia wykonała usługi polegające na przeprowadzeniu wykładów, lub prelekcji na konferencji o tematyce symulacji medycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż "stosowna sytuacja" o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy PZP.
c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie (odrębnym wezwaniem) Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek wskazać źródło (stronę internetową) lub okoliczności na podstawie których Zamawiający uzyska dostęp do tych dokumentów lub jest w ich posiadaniu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierają- cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie (odrębnym wezwaniem) Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie (na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. c.1) i c3) SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu/usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. c1), lub c3) SIWZ. Wzór wykazu potwierdzającego spełnienie warunków stanowi - Załącznik nr 6 a) do SIWZ (DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ/OFERTY W CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4.), oraz Załącznik nr 6 b) do SIWZ (DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ W CZĘŚCI NR 5),
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. c.2) lub c4) SIWZ. Wykaz powinien być sporządzony według Załącznika nr 7.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a) Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy), b) Wypełnioną w części w której Wykonawca składa ofertę - tabelę z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, c) Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) d) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp, oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia; ustalony termin w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - problemów zdrowotnych uczestników szkoleń, - działania siły wyższej, - ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalnoprawnych, b) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia na prośbę Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia ich w terminach wspólnie uzgodnionych z Zamawiającym, c) zmiany osób reprezentujących strony umowy; w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. d) uzasadnionej zmiany osób, i/lub ilości osób uczestniczących w realizacji umowy (szkolących, szkolonych). Zmiana którejkolwiek z tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zmiana taka możliwa jest tylko i wyłącznie na osoby spełniające wszystkie wymogi określone w SIWZ, oraz posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie gorsze od wymaganych przez Zamawiającego. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. ustawy Pzp. 3. Zamawiający informuje, że za tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być uznane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru firmy Wykonawcy, b) informacje ujawniane przez Zamawiającego w czasie otwarcia ofert - zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. dotyczące nazwy firmy, adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa" lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta winna być napisana w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym lub niezmywalnym atramentem
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Przeprowadzenie szkolenia- Szkolenie praktyczne kadry uczelni pielęgniarskiej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 3
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach od 21 maja do 2 czerwca 2018 roku. Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2. A) Przeprowadzenie szkolenia- Szkolenie praktyczne instruktora symulacji niskiej wierności w pielęgniarstwie, Zadanie 2. B) Przeprowadzenie szkolenia- Szkolenie praktyczne instruktora symulacji przedmiotów specjalistycznych w pielęgniarstwie (PW) Pośrednia wierność, Zadanie 2. C) Przeprowadzenie szkolenia- Szkolenie praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności, Zadanie 2. D) Przeprowadzenie szkolenia- Szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie, Zadanie 2. E) Przep |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-04
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadanie 2. A): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach od 4 do 21 czerwca 2018 roku. Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie. Zadanie 2. B): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach 2-20 lipca 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie. Zadanie 2. C): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach 3-21września 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie. Zadanie 2. D): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach od 15 do 31 października 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie. Zadanie 2. E): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach 23-28 lipca 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie. Zadanie 2. F): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach od 1 listopada do 14 listopada 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3 A). Przeprowadzenie szkolenia : Szkolenie z zakresu zarządzania zespołem, Zadanie 3 B) Przeprowadzenie szkolenia : Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-12-01
data zakończenia: 2018-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadanie 3 A): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach od 1 do 15 grudnia 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie. Zadanie 3 B): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach od 16 do 30 grudnia 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie 4. A) Przeprowadzenie szkolenia : Szkolenie i staż w krajowym CSM dla technika symulacji, Zadanie 4B). Przeprowadzenie szkolenia Szkolenie dla technika symulacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-01
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadanie 4. A): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach od 1 do 30 czerwca 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie. Zadanie 4B): Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w dniach od 1-30 września 2018 roku Wykonawca w załączniku nr 5 do SIWZ poda dokładny termin (mieszący się w ww. terminie), w którym Wykonawca przeprowadzi szkolenie.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie 5A). Udział pracowników naukowo-dydaktycznych w krajowych konferencjach z zakresu symulacji medycznej, Zadanie 5B). Udział studentów w krajowych konferencjach z zakresu symulacji medycznej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-21
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 30,00 |
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Usługa transportu odpadów
- Modernizacja Krytej Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 45 A w Krośnie - Wymiana kompletnej centrali wentylacyjnej hali basenowej wraz z automatyką (...)
- Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów i agregatu chłodniczego w ramach zadania: "Montaż systemów klimatyzacji w pomieszczeniach Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie"
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. gen. J. Bema w Krośnie
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1960R polegająca na budowie chodnika oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1924R polegająca na budowie chodnika w m. Odrzykoń - I etap"
- Dostawa szwów chirurgicznych
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ I 2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców 3. Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na opracowaniu i przeprowadzeniu szkolenia online pn. "Pierwsza pomoc" dla kadry świadczącej usługi społeczne w środowisku lokalnym
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego obozu socjoterapeutycznego dla 45 dzieci
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.