eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkoleniowa pt. „Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe” dla uczestników projektu „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 – 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691193682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Stanisława Naruszewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuprzeszow.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa szkoleniowa pt. „Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe” dla uczestników projektu „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 – 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2088a859-89c7-4252-8536-7bc79e4bc15f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012015/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa szkoleniowa nt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych (...)"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 – 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” (Nr: FEPK.07.03-IP.01-0001/23)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2088a859-89c7-4252-8536-7bc79e4bc15f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2088a859-89c7-4252-8536-7bc79e4bc15f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający wskazuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami będzie się odbywać przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”) posługując się prawidłowym Identyfikatorem postępowania (ID) na Platformie e-Zamówienia.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy (http://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin#regulamin-serwisu).
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Dokumenty elektroniczne składane w postępowaniu podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. Szczegółowe zasady dotyczące:
10.1. Sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) zostały zawarte w Rozdziale 16 SWZ;
10.2. Opisu sposobu przygotowania oraz składania oferty zostały zawarte w Rozdziale 17 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w Rozdziale 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WO-ZP.2310.12.2025.IMS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 154600,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia pt. „Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe”, zakończonego egzaminem w zakresie ICDL (ECDL) BASE – potwierdzającego nabycie kompetencji cyfrowych dla uczestników projektu „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 – 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie (Zamawiającego).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ. W dokumentach zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwany jest również SOPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu maksymalnie o 35 osób liczby uczestników usługi szkoleniowej określonej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
1. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i zasadach jak zamówienie podstawowe.
2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy skieruje na szkolenie maksymalną ilość osób (70) wynikającą z zamówienia podstawowego.
3. Cena jednostkowa za przeszkolenie i przeprowadzenie egzaminu ICDL (ECDL) BASE dla jednego uczestnika szkolenia w ramach realizacji prawa opcji będzie taka sama jak zamówienia podstawowego.
4. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu maksymalnie do 50% wartości umowy.
5. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem.
6. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w interaktywnym Formularzu ofertowym oraz OPISIE DOŚWIADCZENIA OSOBY (osób) wyznaczonej do realizacji zamówienia tj. trenera

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przeprowadzenie dodatkowego egzaminu ICDL (ECDL) BASE

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów, tzn. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (siedzibę Wykonawcy), zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2024, poz. 475 t.j.).
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
2.4.1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy szkolenia (indywidualne lub grupowe ) – w trakcie których uczestnicy szkolenia pogłębili swoją wiedzę poprzez wykonywanie zadań/czynności na komputerach/przy użyciu programów komputerowych;
2.4.2. skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 trenera legitymującego się doświadczeniem w realizowaniu kształcenia w zakresie odpowiadającym głównym blokom tematycznym i zagadnieniom ujętym w pkt. 1.1 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ, zwanego dalej również SOPZ. Doświadczenie w realizowaniu kształcenia – oznaczające przeprowadzenie w ciągu ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 szkoleń odpowiadających głównym blokom tematycznym i zagadnieniom ujętym w pkt. 1.1 SOPZ, z których każde przeprowadzone było indywidualnie lub grupowo oraz obejmowało merytorycznie co najmniej 20 godzin dydaktycznych. Przez 1 szkolenie odpowiadające głównym blokom tematycznym i zagadnieniom ujętym w pkt. 1.1 SOPZ rozumie się:
• 1 szkolenie, które obejmuje wszystkie 4 bloki tematyczne i zagadnienia określone w pkt. 1.1. SOPZ,
lub
• 1 szkolenie, które obejmuje jeden z wymienionych bloków tematycznych i zagadnienia określone w pkt. 1.1. SOPZ oraz 1 szkolenie, które obejmuje trzy pozostałe bloki tematyczne i zagadnienia określone w pkt. 1.1. SOPZ,
lub
• 1 szkolenie, które obejmuje dwa z wymienionych bloków tematycznych i zagadnienia określone w pkt. 1.1. SOPZ oraz 1 szkolenie, które obejmuje dwa pozostałe bloki tematyczne i zagadnienia określone w pkt. 1.1. SOPZ,
lub
• 4 szkolenia, z których każde z osobna obejmuje inny z wymienionych bloków tematycznych i zagadnienia określone w pkt. 1.1. SOPZ.
2.5 Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz podmiotowych środkach dowodowych.
2.6 Spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostało opisane w Rozdziale 13

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (siedzibę Wykonawcy), zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2024, poz. 475 t.j.);
2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego kryteria.
2. W prowadzonym postępowaniu przedmiotowym środkiem dowodowym jest OPIS DOŚWIADCZENIA OSOBY (osób) wyznaczonej do realizacji zamówienia tj. trenera sporządzony zgodnie z wymogami SWZ, stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ, który jest niezbędny do oceny oferty w kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składa się „Formularz ofertowy” (sporządzony zgodnie z interaktywnym „Formularzem ofertowym” udostępnionym na Platformie e-Zamówienia) wraz z którym należy złożyć:
1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2.1 do SWZ, a jeżeli dotyczy również zgodnie ze wzorem stanowiącymi Załącznik 2.2 do SWZ;
1.2. OPIS DOŚWIADCZENIA OSOBY (osób) wyznaczonej do realizacji zamówienia tj. trenera, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ;
1.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wskazanie danych umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
1.4. jeżeli dotyczy:
1.4.1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
1.4.2. Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów.
1.4.3. Oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, tj. o podziale zadań pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, określonych w Rozdziale 9 pkt 3, podmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez co najmniej dwa podmioty gospodarcze (np.: konsorcja, spółki cywilne itp.) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1.1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację;
1.2. w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik Nr 2.1 do SWZ, dla każdego Wykonawcy oddzielnie.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału 8, tj.:
3.1. Wymagane uprawnienia, o których mowa w pkt. 2.2 Rozdziału 8, musi posiadać co najmniej ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań wyznaczony zostanie do realizowania tej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnego uprawnienia.
3.2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 2.4.1 Rozdziału 8, w całości musi wykazać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3.3. Wymagane doświadczenie osoby lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 2.4.2 Rozdziału 8, mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. Wymagane odpowiednio w pkt. 2.4.1 Rozdziału 8 zdolności musi posiadać co najmniej ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań wyznaczony zostanie do realizowania tej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnego doświadczenia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik Nr 4 do SWZ).
6. Zamawiający dopuszcza, że spełnianie wszystkich warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 8, wykaże tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia na zasadach i warunkach, o których mowa w § 4 ust. 9 i 13 Projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2088a859-89c7-4252-8536-7bc79e4bc15f

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.