Og³oszenie z dnia 2018-04-17
Og³oszenie nr 545982-N-2018 z dnia 2018-04-17 r.
Gmina Miasto Dar³owo: Wymiana opraw o¶wietleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzêdu Miejskiego w Dar³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy realizacji projektu pod nazw± "Termomodernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Dar³owie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020; O¶ Priorytetowa II Gospodarka niskoemisyjna; Dzia³anie 2.5 Modernizacja energetyczna obiektów u¿yteczno¶ci publicznej Umowa o dofinansowanie Nr RPZP.02.05.00-32-A011/16-00
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Dar³owo, krajowy numer identyfikacyjny
33092093700000, ul.
Plac Tadeusza Ko¶ciuszki
9
,
76150
Dar³owo, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
94 3142223 do 26, e-mail
poczta@darlowo.pl, faks
943 142 333.
Adres strony internetowej (URL): http://www.darlowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.darlowo.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
Urz±d Miejski w Dar³owie, Plac Tadeusza Ko¶ciuszki 9, 76-150 Dar³owo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wymiana opraw o¶wietleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzêdu Miejskiego w Dar³owie
Numer referencyjny:
ZP.271.22.2018 / EI.7013.8.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.2. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane bran¿y elektrycznej, które stanowi± czê¶æ zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Dar³owie" wed³ug opracowanej dokumentacji technicznej i wydanej decyzji nr 85/2018 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowê. Projekt budowlany zak³ada wymianê istniej±cych kabli o¶wietleniowych - NIE NALE¯Y WYCENIAÆ WYMIANY KABLI, A JEDYNIE WYMIANÊ OPRAW O¦WIETLENIOWYCH, Projekt budowlany zak³ada wykonanie nowej instalacji o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - NIE NALE¯Y WYCENIAÆ WYKONANIA INSTALACJI O¦WIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ EWAKUACYJNEGO Instalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kW: - wykonawca zobowi±zany jest do opracowania dokumentacji technicznej konstrukcji monta¿u paneli fotowoltaicznych do stropodachu Gimnazjum Miejskiego (p³yty korytkowe); - Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania projektu technologicznego i wykonawczego ca³ego systemu fotowoltaicznego danego producenta; - nale¿y opracowaæ i wdro¿yæ informatyczny system zarz±dzania i wizualizacji energii uzyskanej z systemu fotowoltaicznego; - przej¶cie kablem od ogniw fotowoltaicznych do rozdzielnicy TRF pod nawierzchni± asfaltow± wykonaæ metod± bezwykopow±. Roboty budowlane - demonta¿e i monta¿e Wykonawca jest zobowi±zany zaplanowaæ w taki sposób, aby zapewniæ ci±g³o¶æ pracy Urzêdu Miejskiego. W przypadku gdyby w dokumentacji projektowej (projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych) realizowanego zadania wyst±pi³y materia³y opisane znakami towarowymi, a nawet nazwami producentów, materia³y te nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów równowa¿nych o nie gorszych parametrach i jako¶ci wykonania. Ocena równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów dokonana zostanie przez Zamawiaj±cego po uzyskaniu opinii projektanta. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ zamiany materia³ów w czasie realizacji zamówienia przy zachowaniu warunków odnosz±cych siê do dostarczenia materia³ów s³u¿±cych ocenie równowa¿no¶ci. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±ce prace niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie robót budowlanych, polegaj±ce na pracach fizycznych, instalacyjnych) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z pó¼n. zm.).
II.5) G³ówny kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45315100-9 |
45315300-1 |
45261215-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Wykonawca posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej 1 remontu, przebudowy lub budowy instalacji elektrycznej o¶wietleniowej w obiekcie budowlanym o co najmniej 50 pkt ¶wietlnych wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e wymieniona robota budowlana zosta³a wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona (referencje, po¶wiadczenia wykonawstwa robót, itp.).
b) Wykonawca przystêpuj±cy do wykonania przedmiotu zamówienia musi dysponowaæ ni¿ej wymienion± osob± zdoln± do wykonania zadania:
- Kierownik budowy (jedna osoba), posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci elektrycznej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy min. 5 lat od chwili uzyskania uprawnieñ oraz spe³nia wymagania okre¶lone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017 r., poz. 2187 z pó¼n. zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
8.2.1 Wykaz robót budowlanych (co najmniej 1 remontu, przebudowy lub budowy instalacji elektrycznej o¶wietleniowej w obiekcie budowlanym o co najmniej 50 pkt ¶wietlnych), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Wykaz nale¿y sporz±dziæ na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± po¶wiadczenia, referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
8.2.2. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia (wskazane w ww. wykazie) posiadaj± wymagane uprawnienia - na formularzu p.n.: "Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia" - wykaz nale¿y sporz±dziæ na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
8.2.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±ce prace niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie robót budowlanych, polegaj±ce na pracach fizycznych, instalacyjnych) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z pó¼n. zm.).
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób:
Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowi±zany jest, przed zawarciem umowy, przekazaæ Zamawiaj±cemu w formie orygina³u pisemne o¶wiadczenie, potwierdzaj±ce zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracê, wykonuj±cego czynno¶ci o których mowa w pkt 8.2.3.
Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ:
- Zamawiaj±cy uprawiony jest do kontroli na placu budowy czy czynno¶ci, o których mowa
w pkt 8.2.3., wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê. Pracownicy Wykonawcy lub podwykonawcy zobowi±zani s± do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) w celu przeprowadzenia kontroli. Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 3 dni robocze, Wykonawca lub Podwykonawca zobowi±zuj± siê przed³o¿yæ pisemne o¶wiadczenie, potwierdzaj±ce zatrudnienie pracownika na podstawie umowy
o pracê.
- W przypadku powziêcia w±tpliwo¶ci przez Zamawiaj±cego, ¿e Wykonawca nie zatrudnia osób wskazanych zgodnie z pkt 8.2.3., Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zawiadomienia odpowiednich s³u¿b (PIP), b±d¼ wezwie Wykonawcê do przed³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych op³acanie sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudniania na podstawie umowy o pracê.
Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r.,
poz. 108 z pó¼n. zm.) stanowi: Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz
w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
8.2.4. Je¿eli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy pzp, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego dokumenty dotycz±ce tych podmiotów, wymienione Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty, dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
13.1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2.500,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100).
13.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno byæ wp³acone na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411
Za datê wniesienia wadium wnoszonego w pieni±dzu uwa¿a siê uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego.
13.3. Wadium wniesione w innej formie ni¿ pieni±dz musi byæ z³o¿one w oryginale.
13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie ni¿ pieni±dz mo¿e byæ wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze z³o¿onych dokumentów musi wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza ofertê z³o¿on± przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
13.5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w ustawie.
13.6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowa³oby brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego w przypadkach gdy:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres skrócenia terminu wykonania zadania | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie by³ w stanie przewidzieæ przed publikacj± og³oszenia o przetargu: 29.1. Zmiany Umowy bêd± mog³y byæ wprowadzane w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, których wyst±pienia Strony nie przewidywa³y w chwili zawierania Umowy, w tym m.in.: 29.1.1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie tego terminu, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) je¿eli przyczyny, z powodu której bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, b) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, c) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, d) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, e) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 29.1.2. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, b) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, c) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) zmiany przepisów dot. obowi±zuj±cych stawek podatku VAT. 29.1.3. Strony przewiduj± zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji umowy odpowiednio w przypadkach okre¶lonych w pkt 29.1.2. 29.1.4. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie ust. 1, zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy na podstawie ust. 2. zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej SIWZ, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 29.1.5. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 29.1.6. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany: a) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy. W sytuacjach okre¶lonych powy¿ej Strony, maj±c na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równo¶ci Stron oraz ekwiwalentno¶ci ¶wiadczeñ i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, okre¶l± w niezbêdnym zakresie wp³yw powy¿szych okoliczno¶ci na dotychczasowe prawa i obowi±zki. 29.2. Niezale¿nie od postanowieñ wymienionych powy¿ej, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci przyspieszaj±cych realizacjê, obni¿aj±cych koszt ponoszony przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie lub u¿ytkowanie Przedmiotu Umowy b±d¼ zwiêkszaj±cych u¿yteczno¶æ Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadz± do Umowy stosowne zmiany weryfikuj±ce redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy b±d¼ wskazuj±ce nowe dane wynikaj±ce ze zmian w rejestrach publicznych albo te¿, kieruj±c siê poszanowaniem wzajemnych interesów, zasad± równo¶ci Stron oraz ekwiwalentno¶ci ¶wiadczeñ i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, okre¶l± zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 29.3. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane bêd± z poszanowaniem obowi±zków wynikaj±cych z obowi±zuj±cego prawa, w tym w szczególno¶ci art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z pó¼n. zm.) oraz zasad ogólnych rz±dz±cych t± ustaw±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-08, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmian± przeznaczenia internatu (bursa) na O¶rodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- Dostawa, monta¿, uruchomienie i integracja instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla 7 stacji uzdatniania wody (SUW) na terenie Gminy Warka
- Rozwój i modernizacja urz±dzeñ kanalizacyjnych i wodoci±gowych na terenie gminy Ska³a - powtórzenie
- Modernizacja oraz utworzenie kryzysowej infrastruktury magazynowo - logistycznej w Gminie Chojna w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Budowa zewnêtrznej strefy saun w Parku Wodnym Trzy Fale w S³upsku
- Budowa i rozbudowa instalacji fotowoltaicznych o mocy do50kW wraz z magazynami energii oraz jednym punktem ³adowania pojazdów elektrycznych na terenie Gminy NowaS³upia w systemie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.