eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › poprawa infrastruktury szpitala polegająca na wymianie instalacji elektrycznej wraz z agregatem prądotwórczym



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54508

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Płock: poprawa infrastruktury szpitala polegająca na wymianie instalacji elektrycznej wraz z agregatem prądotwórczym

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, do kontaktów: Janusz Szelągowski, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 264 63 30, fax 024 364 63 29, e-mail: szelagowski@wszplock.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poprawa infrastruktury szpitala polegająca na wymianie instalacji elektrycznej wraz z agregatem prądotwórczym. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana istniejacego agregatu pradotwórczego na agregat o mocy 800 kVA Wymiana rozdzielni n.n. 0,40 KV Wykonanie linii kablowej o długości ok. 100 m.b. Modernizacja rozdzielni RZ i RG Wykonanie remontu pomieszczeń budynku agregatorni. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, ul. Medyczna 19. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.12.00.00 - Generatory Kod CPV wg słownika 2008: 31.12.00.00 - Generatory 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 40;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Ilekroć w ogłoszeniu zawarto powołanie się na Ustawę lub konkretny przepis prawny bez podania informacji odnośnie aktu prawnego, Zamawiający ma na myśli Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 raku z późniejszymi zmianami). III.2.1. o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy. 2. Zrealizowali w ostatnich trzech latach: a) dostawę i montaż agregatów prądotwórczych o mocy min. 500 kVA, b) wykonanie co najmniej 1 dostawy i montażu agregatu, których wartość netto w każdym przypadku była nie mniejsza niż 500 000 złotych. 3. Posiadają zdolność kredytową lub własne środki w wysokości co najmniej 300 000 złotych. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. 5. Posiadają wiarygodność ekonomiczną, w zakresie skali prowadzonej działalności gospodarczej, tj. ich przychód ze sprzedaży netto za cały poprzedni rak obrotowy (zaś w przypadku, gdy działalność gospodarcza jest prowadzona krócej, to za cały okres działalności), wyniósł nie mniej niż 1.000 000 złotych. 6. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj.: a) wykażą się stanem zatrudnienia wynoszącym co najmniej 10 pracowników i personelu kierowniczego posiadających uprawnienia i kwalifikacje niezbędne przy wykonywaniu robót stanowiących przedmiot zamówienia, b) kierownik budowy powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i należeć do właściwej miejscowo izby branżowej. 7. Złożą następujące dokumenty: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, który musi być sporządzony w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy). Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Wniosek musi być podpisany przez osobę(y) upoważnioną) do reprezentowania Wykonawcy. b) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę (każdego z członków konsorcjum), wymogów art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy. c) dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1.1. III.2.1.2, III 2.1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku Wykonawców (np. konsorcjum), pod warunkiem, że: a) wraz z wnioskiem przedłożone zostanie pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, określające Wykonawców udzielających pełnomocnictwa, cel ich działania, okres ważności pełnomocnictwa, informację o solidarnej odpowiedzialności Wykonawców (zgodnie z art. 141 ustawy), b) każdy z Wykonawców działających wspólnie, oddzielnie musi udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1, pkt. 1 - 9 ustawy poprzez złożenie dokumentów określonych w pkt. III.2,1.1 ppkt 1,2,3 oraz III.2.1.2 ppkt 1, a wymagania określone w art. 22 ust 1, pkt. 2 i 3 muszą być spełnione przez nich wspólnie (dotyczy wymogów formalnych określonych w pkt. III.2.1.2 ppkt. 2, 3 i 4 oraz w pkt. III.2.1.3 ppkt 1, 2, III.2.1.1 Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. III.2.1.2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 2. Informacja z banku potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy lub dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości co najmniej 300 000 złotych - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosku. 3. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczany od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. 4. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za poprzedni cały rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; III.2.1.3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, o których mowa w pkt III.2.1 ppkt. 2, zrealizowanych przez Wykonawcę. 2. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że zamówienia, wyszczególnione w wykazie zamówień, zostały zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich dwóch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (co najmniej osoby kierujące wykonaniem zamówienia muszą mieć uprawnienia budowlane i branżowe, należeć do właściwych miejscowo izb branżowych). 6. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich części zamówienia. Pełne brzmienie nazw dokumentów (pkt. III.2.1.1) ppkt 1, 2, 3 i pkt III.2.1.2 ppkt. 1, 2, 3, 4 wymaganych od Wykonawców, oraz rodzaje dokumentów żądanych od Wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego, Wszystkie dokumenty (oprócz pełnomocnictw i oświadczeń, które muszą być złożone w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) mogą być przedłożone w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentu(ów) przez osobę(y) nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych przez zamawiającego przed składaniem ofert w przetargu ograniczonym: Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający uważać będzie: a) złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) dostarczenie wszystkich żądanych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń w formie określonej przez Zamawiającego, c) spełnienie minimalnych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.2.1. Weryfikacja spełnienia warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt. III.2.1. będzie się odbywać na zasadzie "spełnia / nie spełnia", i będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów (i ich weryfikacji), złożonych przez Wykonawców stosownie do wymagań Zamawiającego. W przypadku niespełnienia warunku(ów) udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego wniosek zostanie odrzucony. Dalszej ocenie podlegać będą tylko te wnioski, które zweryfikowano pomyślnie. Ocenie punktowej podlegać będzie wyłącznie doświadczenie zawodowe Wykonawców, a także ich zdolność do wykonania założonych przez Zamawiającego elementów przedmiotu zamówienia. Przy ocenie będą brane pod uwagę niżej wymienione kryteria, za spełnienie których będą przydzielane punkty według oznaczonego klucza: A. Posiadanie przez Wykonawcę sytuacji ekonomicznej i technicznej uwiarygodniającej możliwość realizacji zamówienia: a) wykazanie przychodu ze sprzedaży netto z działalności za ostatni rok obrotowy -10 punkt za każdy 400 000 złotych netto, maksymalnie 40 punktów (dokument potwierdzający: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres); b) ilość wykonanych w ostatnich 3 latach dostawy i montażu agregatów prądotwórczych o mocy min. 500 kVA -10 punktów za każdą, maksymalnie 60 punktów (dokumenty potwierdzające - wykaz dostaw sporządzony przez Wykonawcę wraz z oświadczeniami zamawiających (referencje) lub protokołami odbioru, potwierdzającymi, że zamówienia, wyszczególnione w wykazie Wykonawcy, zostały zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 98% termin wykonania - 2% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.11.2005, godzina 12:00, sala konferencyjna - siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.