Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-07-17
Og³oszenie nr 544763-N-2017 z dnia 2017-07-17 r.
Instytut Adama Mickiewicza: ¦wiadczenie us³ug z zakresu administrowania projektem I, Culture Orchestra
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, krajowy numer identyfikacyjny
14047007100000, ul.
ul. Mokotowska
25
,
00560
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
224 476 100, , e-mail
iam@iam.pl, , faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (URL): www.iam.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Pañstwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.iam.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://iam.pl/pl/bip/przetargi
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug z zakresu administrowania projektem I, Culture Orchestra
Numer referencyjny:
6/IAM/2017/06
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug z zakresu administrowania projektem I, Culture Orchestra. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SIWZ. Szczegó³owy opis us³ug: 1)Prace administracyjne zwi±zane z komunikacj± pomiêdzy organizatorem, uczestnikami projektu (muzykami), Akademiami Muzycznymi i partnerami: a)Kontakt z muzykami z Polski i krajów Partnerstwa Wschodniego podczas trwania projektu I, CULTURE Orchestra 2017 i 2018 oraz w trakcie przes³uchañ do I, CULTURE Orchestra 2018, b)Informowanie muzyków o przebiegu przygotowañ do rezydencji i trasy koncertowej ICO 2017 i 2018, c)Zbieranie od muzyków informacji niezbêdnych do organizacji rezydencji i trasy koncertowej ICO 2017 i 2018, d)Pomoc merytoryczna muzykom w przes³uchaniach online do ICO 2018, e)Wys³anie muzykom wyników I i II etapu przes³uchañ do ICO 2018, f)Bie¿±cy kontakt z w³adzami Akademii Muzycznych w zwi±zku z organizacj± I, CULTURE Orchestra 2017, przes³uchaniami w 2018 roku oraz organizacj± warsztatów mistrzowskich dla studentów, g)Bie¿±cy kontakt z partnerami I,CULTURE Orchestra w Polsce i zagranic± (Instytuty Polskie, konsulaty, ambasady). 2)Prace administracyjne zwi±zane z procedurami wizowymi: a)Przygotowanie zaproszeñ i pomoc w wype³nianiu wniosków wizowych dla uczestników projektu pochodz±cych z Armenii, Azerbejd¿anu, Bia³orusi, Gruzji, Mo³dawii i Ukrainy w ramach przygotowañ do trasy koncertowej '17 i '18, b)Komunikacja z polskimi placówkami dyplomatycznymi w zakresie koordynacji procesów wizowych dla uczestników projektu ICO 2017 I 2018, c)Przygotowanie zaproszeñ i wniosków wizowych dla organizatorów i tutorów podczas warsztatów mistrzowskich i przes³uchañ do ICO 2018. 3)Prace administracyjne i logistyczne przy organizacji rezydencji i trasy koncertowej ICO 2017 i 2018 polegaj±ce miêdzy innymi na: a)Przygotowaniu harmonogramów na potrzeby projektu, b)Przygotowaniu zaproszeñ dla uczestników i organizatorów projektu, c)Przygotowaniu umów na potrzeby projektu, d)Udziale w rezydencji, trasie koncertowej, warsztatach mistrzowskich i przes³uchaniach w charakterze organizatora, e)Opracowaniu i edycji baz danych, f)Przygotowaniu i dystrybucji pism oraz dokumentów zwi±zanych z projektem, miêdzy innymi do instytucji publicznych, samorz±dów, akademii muzycznych, uczestników projektu, g)Wspó³pracy z partnerami w zakresie organizacji rezydencji i koncertów, h)Wspó³pracy z ICO team w logistycznym przygotowaniu rezydencji, tras koncertowych, warsztatów mistrzowskich i przes³uchañ w zakresie rezerwacji hotelowych, wy¿ywienia i biletów, i)Wydruku materia³ów na potrzeby projektu, 4)Prace administracyjne przy rozliczeniach finansowych; 5)Prace administracyjne przy tworzeniu materia³ów do stron internetowych i Facebooka projektu I,CULTURE Orchestra; 6)Opracowanie i archiwizacja materia³ów zwi±zanych z uczestnikami przes³uchañ, tras koncertowych i warsztatów mistrzowskich: ankiety w¶ród muzyków, statystyki, aktualizacja baz danych w systemie Xpertis; 7)Wsparcie jêzykowe (jêzyk rosyjski, angielski) przy kontaktach z uczestnikami i partnerami z krajów Partnerstwa Wschodniego. 8)Wsparcie w promocji projektu;
II.5) G³ówny kod CPV: 79.50.00.00 - Dodatkowe us³ugi biurowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt w wysoko¶ci 50% warto¶ci zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±, która bêdzie realizowaæ w imieniu Wykonawcy przedmiot zamówienia, a która posiada:
i. wykszta³cenie wy¿sze humanistyczne, co najmniej licencjat;
ii. wykona³a lub wykonuje przez nieprzerwany okres minimum 3 miesiêcy co najmniej dwie us³ugi o warto¶ci, minimum 20.000,00 z³otych brutto ka¿da, polegaj±ce na realizacji wsparcia z zakresu administracji projektu maj±cego za zadanie promocjê kultury polskiej z dziedziny muzyki powa¿nej;
iii. minimum 2-letnie do¶wiadczenie w pracy w obszarze komunikacji i administracji projektów w pañstwowej lub samorz±dowej instytucji kultury i/lub instytutach polskich i/lub placówce dyplomatycznej RP w wydzia³ach promocji i kultury, w zakresie wsparcia z zakresu administracji projektu maj±cego za zadanie promocjê kultury polskiej z dziedziny muzyki powa¿nej;
iv. minimum 2-letnie do¶wiadczenie w pracy zwi±zanej z przygotowywaniem dokumentacji wizowej dla grup powy¿ej 50 osób, w tym do¶wiadczenie we wspó³pracy z placówkami dyplomatycznymi w zakresie uzyskiwania wiz;
v. do¶wiadczenie w realizacji projektów w krajach Europy Wschodniej z uwzglêdnieniem znajomo¶ci ró¿nic kulturowych i etnicznych
vi. bieg³a znajomo¶æ ¶rodowisk MS Office;
vii. bieg³a znajomo¶æ ¶rodowisk co najmniej jednego programu do elektronicznego zarz±dzania projektami i obiegu dokumentów (typu Xpertis):
viii. znajomo¶æ jêzyka rosyjskiego w stopniu co najmniej poziom C1;
ix. znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu co najmniej poziom B2.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz osób (jedna osoba), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia | 40,00 |
| £±czna cena ofertowa brutto | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-25, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Do oferty ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiaj±cego ¿±da, aby wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ. 5.Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jedynie z³o¿enie orygina³u dokumentu zawieraj±cego podpis upowa¿nionej osoby pod tre¶ci± o¶wiadczenia, spe³nia wymóg formy pisemnej zobowi±zania, okre¶lonej w art. 26 ust. 2b Pzp. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawc± za szkodê zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba, ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego bêdzie wynikaæ zobowi±zanie podmiotu trzeciego powinien wyra¿aæ w sposób wyra¼ny i jednoznaczny wolê udzielenie wykonawcy,ubiegaj±cemu siê o zamówienia odpowiedniego zasobu oraz wskazywaæ: a) jaki jest zakres dostêpnych wykonawcy zasobów, b) w jaki sposób zostan± wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki bêd± ³±czy³y wykonawcê z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot bêdzie bra³ udzia³ przy wykonywaniu zamówienia. 6. Je¿eli oferta jest sk³adana przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania. 7. Oferta Wykonawców, którzy bêd± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 8. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi byæ za³±czony dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w formie orygina³u lub notarialnie potwierdzonej kopii. 9. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowi±zani s± dostarczyæ Zamawiaj±cemu w terminie przez niego wyznaczonym umowê reguluj±c± ich wspó³pracê. Umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê powinna okre¶laæ m.in.: 1) podmioty sk³adaj±ce ofertê; 2) cel gospodarczy, dla którego zosta³a zawarta umowa; 3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw; 4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga siê, aby czas trwania umowy by³ nie krótszy ni¿ okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rêkojmi. 10. Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust 4 Zamawiaj±cy potraktuje jako uchylenie siê od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzêtu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielañskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciê¿arowego z adaptacj± na cele wywrotki"
- Wyposa¿enie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzêt do prowadzenia do¶wiadczeñ
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





