Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-12
Włocławek: Dostawa i montaż wyposażenia i sprzętu do pracowni na kierunku Pielęgniarstwo i na doposażenie pracowni Akademickiej Szkoły Policealnej
Numer ogłoszenia: 54326 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia i sprzętu do pracowni na kierunku Pielęgniarstwo i na doposażenie pracowni Akademickiej Szkoły Policealnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Dostawa i montaż wyposażenia i sprzętu do pracowni na kierunku Pielęgniarstwo i na doposażenie pracowni Akademickiej Szkoły Policealnej. I. Wyposażenie i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia przedstawia specyfikacja zamieszczona na stronie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku w zakładce Przetargi - Zamówienia publiczne - powyżej 30 tys. euro. II. Zaoferowane przez Wykonawcę w załączniku do oferty wyposażenie i sprzęt winny spełniać wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu dokonanym przez Zamawiającego. III. Wyposażenie i sprzęt winny: 1. Być fabrycznie nowe (rok produkcji nie wcześniej niż 2014), niepochodzące z ekspozycji. 2. Być wysokiej jakości, z co najmniej 24 miesięczną gwarancją na 1 i 2 Część Zamówienia oraz 36 miesięczną gwarancją na 3 i 4 Część Zamówienia. 3. Spełniać wymagane polskim prawem normy, 4. Posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Być sprawne technicznie. IV. Wyposażenie i sprzęt winny posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklarację zgodności CE. V. Zamawiający wymaga, aby przed uruchomieniem sprzętu Wykonawca dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił pracowników z zakresu warunków ich eksploatacji, użytkowania i konserwacji. VI. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa, itp. - o ile są wymagane odnośnymi przepisami. VII. Nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia wraz z montażem: do dnia 22 maja 2015 r. VIII. Dostawa i montaż odbędą się do obiektu przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20 % wartości realizowanego zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Gwarancja - 15
- 3 - Termin dostawy - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zaprzestania produkcji lub wyczerpania asortymentu zaoferowanego przez Wykonawcę. Zmiana polegać będzie na dostarczeniu innego produktu o nie zmienionych parametrach i funkcjonalności za cenę pierwotnie zaoferowaną przez Wykonawcę. W przypadku zmiany, Wykonawca przedstawi propozycję nowego produktu, zaś Zamawiający propozycje taką zaakceptuje. 2) zmiany parametrów technicznych urządzeń na korzystniejsze, jeśli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17; 87-800 Włocławek; II piętro - pok. 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17; 87-800 Włocławek; Kancelaria Uczelni - I piętro - pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem poddasza w domu mieszkalnym Wieniec ( nr inw. 110/12 ) w Leśnictwie Poraza
- "Zakup sprzętu, w tym ciągnika komunalnego z osprzętem, 3 sztuk posypywarek oraz 2 sztuk pługów śnieżnych na potrzeby działalności Powiatowego Zarządu Dróg" - z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych i dostawczych dla bazy technicznej w PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na trzy części/zadania
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Dostawa ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym do Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu
- Zakup i dostawa zestawu do anoskopii wysokiej rozdzielczości dla potrzeb Poradni Koloproktologii
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby tworzonego Zespołu Wczesnego Reagowania Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn.: "Inwestycje w ochronie zdrowia".
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.