To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-31
Włocławek: Dostawa i montaż wyposażenia i sprzętu do pracowni na kierunku Pielęgniarstwo i na doposażenie pracowni Akademickiej Szkoły Policealnej
Numer ogłoszenia: 72012 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54326 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia i sprzętu do pracowni na kierunku Pielęgniarstwo i na doposażenie pracowni Akademickiej Szkoły Policealnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Dostawa i montaż wyposażenia i sprzętu do pracowni na kierunku Pielęgniarstwo i na doposażenie pracowni Akademickiej Szkoły Policealnej. I. Wyposażenie i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia przedstawia specyfikacja zamieszczona na stronie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku w zakładce Przetargi - Zamówienia publiczne - powyżej 30 tys. euro. II. Zaoferowane przez Wykonawcę w załączniku do oferty wyposażenie i sprzęt winny spełniać wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu dokonanym przez Zamawiającego. III. Wyposażenie i sprzęt winny: 1. Być fabrycznie nowe (rok produkcji nie wcześniej niż 2014), niepochodzące z ekspozycji. 2. Być wysokiej jakości, z co najmniej 24 miesięczną gwarancją na 1 i 2 Część Zamówienia oraz 36 miesięczną gwarancją na 3 i 4 Część Zamówienia. 3. Spełniać wymagane polskim prawem normy, 4. Posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Być sprawne technicznie. IV. Wyposażenie i sprzęt winny posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklarację zgodności CE. V. Zamawiający wymaga, aby przed uruchomieniem sprzętu Wykonawca dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił pracowników z zakresu warunków ich eksploatacji, użytkowania i konserwacji. VI. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa, itp. - o ile są wymagane odnośnymi przepisami. VII. Nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia wraz z montażem: do dnia 22 maja 2015 r. VIII. Dostawa i montaż odbędą się do obiektu przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa FANTOM mgr Andrzej Miętkiewicz, ul. Niedamira 10, 72-510 Wolin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66478,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71793,10
Oferta z najniższą ceną: 71793,10 / Oferta z najwyższą ceną: 73794,19
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEIR Przemysław Fila, ul. Lipowa 17/4, 65-028 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30834,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43544,46
Oferta z najniższą ceną: 37418,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48299,47
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Metalowiec Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej, ul. Fabryczna 2, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24997,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27579,96
Oferta z najniższą ceną: 27579,96 / Oferta z najwyższą ceną: 27579,96
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Medycznej TECH-MED Sp. z o.o., ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68055,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74531,19
Oferta z najniższą ceną: 74531,19 / Oferta z najwyższą ceną: 74531,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usługi instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys"..
- Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora badań krytycznych razem z dzierżawą analizatora dla OIT oraz SOR przez okres 24 miesięcy.
- ,,Wykonywania przeglądów 5 - letnich budowlanych w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025"
- ZAJĘCIA FIZJOTERAPEUTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aparatura medyczna realizowana w ramach Programu AOS - I transza
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie im. Św. Matki Teresy z Kalkuty - 2025
- Dostawa sprzętu medycznego 4 części: 1) Aparat USG ; 2) Elektr. tablica do bad. ostrości wzroku; 3) Lodówka z monit. temp.; 4) Urządzenie do rej. obrazu "Wsparcie podst. opieki zdr. (POZ)".
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - stół operacyjny z wyposażeniem.
- "Dostawa sprzętu medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)",
- Zakup wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zawoni oraz Szkoły Podstawowej w Czeszowie w ramach realizacji projektu pn. "Nowoczesna edukacja w gminie Zawonia".
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.