Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-10-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: zimowe utrzymanie dróg nr 12, 48 i 74 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Jolanta Kowalska, Artur Nalborski, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, Artur Nalborski, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, Artur Nalborski, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, Artur Nalborski, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg nr 12, 48 i 74 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących usług: a) zwalczanie śliskości nośnikiem oferenta z osprzętem zleceniodawcy; b) odśnieżanie dróg nośnikiem oferenta z osprzętem zleceniodawcy (pługi jednostronne) lub sprzętem oferenta (równiarki, spycharka); c) przygotowanie i załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg sprzętem oferenta; zgodnie z SST stanowiącą integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe nr 12, 48 i 74 będące w administrowane przez GDDKiA, Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości zimowej na drogach krajowych nr 12, 48 i 74 administrowanych przez GDDKiA O/Łódź Rejon w Opocznie łącznej długości 118 km w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: zadania 1÷4 1500,00 zł na każde zadanie; zadania 5÷11 250,00 zł na każde zadanie; zadania 12÷13 1000,00 zł na każde zadanie; zadania 14÷17 250,00 zł na każde zadanie; zadanie 18 1000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a. dysponują odpowiednio wykwalifikowaną kadrą kierowców - operatorów sprzętu (z obowiązującymi uprawnieniami), do obsadzenia stanowisk: - kierowcy-operatora samochodu ciężarowego - doświadczenie zawodowe min. 3 lata, oraz doświadczenie przy zwalczaniu śliskości zimowej lub odśnieżaniu dróg krajowych w okresie minimum jednego sezonu zimowego w ciągu ostatnich 3 lat - dla zadań z zakresu usług odśnieżania pługami oraz odśnieżania pługami i zwalczania śliskości solarkami - kierowcy-operatora równiarki - dla zadań z zakresu ośnieżania równiarkami, - kierowcy-operatora spycharki - dla zadań z zakresu ośnieżania spycharkami, - kierowcy-operatora koparko-ładowarki - dla zadań z zakresu przygotowania i załadunku materiałów do z.u.d. przy użyciu koparko-ładowarki. b. posiadają lub mają zapewniony dostęp do (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do n/w jednostek sprzętu i środków transportu: - w pełni sprawnych samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 6 ton ze wzmocnioną ramą umożliwiającą zamontowanie płyty czołowej pługa, - dla zadań z zakresu usług odśnieżania i zwalczania śliskości, - w pełni sprawnych samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 6 ton ze wzmocnioną ramą umożliwiającą zamontowanie płyty czołowej pługa - dla zadań z zakresu usług odśnieżania dróg, - w pełni sprawnych równiarek, spycharek i koparko-ładowarek - dla zadań z zakresu ośnieżania równiarkami i spycharkami oraz przygotowania i załadunku materiałów do z.u.d. przy użyciu koparko-ładowarki, - samochodem ciężarowym lub ciągnikiem rolniczym z przyczepą - dla zadań z zakresu montażu, utrzymania i demontażu siatki przeciwśnieżnej. c. zapewnią kierowcom-operatorom stałą łączność telefoniczną. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 3. Zobowiążą się do wykonania robót osobiście. 4. Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania (albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy; 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 7. oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; 8. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy PZP;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. dowód wpłaty wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia, z zawierająca osób wskazanych na stanowiska operatora koparko-ładowarki, równiarki lub spycharki oraz kierowcy samochodu ciężarowego; 2. Informację o posiadanych środkach transportu i sprzęcie wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: w procedurze otwartej na 17 zadań nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, a na jedno zadanie cena oferty przewyższała kwotę którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 49 - 47295 z dnia 10.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 7a/Op/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.11.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 25.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.11.2005, godzina 10:00, GDDKiA Rejon w Opocznie ul. Zakątna 6.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 1 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie przy użyciu solarki i pługa jednostronnego udostępnionymi przez Zamawiającego zamontowanymi na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości i odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie przy użyciu solarki i pługa jednostronnego udostępnionymi przez Zamawiającego zamontowanymi na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości i odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 3 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie przy użyciu solarki i pługa jednostronnego udostępnionymi przez Zamawiającego zamontowanymi na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości i odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie przy użyciu solarki i pługa jednostronnego udostępnionymi przez Zamawiającego zamontowanymi na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości i odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Solcu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 5 - odśnieżanie przy pługa jednostronnego udostępnionego przez Zamawiającego zamontowanego na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 6 - odśnieżanie przy pługa jednostronnego udostępnionego przez Zamawiającego zamontowanego na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 7 - odśnieżanie przy pługa jednostronnego udostępnionego przez Zamawiającego zamontowanego na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 8 - odśnieżanie przy pługa jednostronnego udostępnionego przez Zamawiającego zamontowanego na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 9 - odśnieżanie przy pługa jednostronnego udostępnionego przez Zamawiającego zamontowanego na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Solcu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 10 - odśnieżanie przy pługa jednostronnego udostępnionego przez Zamawiającego zamontowanego na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Solcu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 11 - odśnieżanie przy pługa jednostronnego udostępnionego przez Zamawiającego zamontowanego na nośniku Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie z terenu Bazy Materiałowej w Solcu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 12 - załadunek soli, piasku, mieszanki piaskowo-solnej na solarki, przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej, hałdowanie piasku i soli. 3) Zakres lub wartość: praca na terenie Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 13 - załadunek soli, piasku, mieszanki piaskowo-solnej na solarki, przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej, hałdowanie piasku i soli. 3) Zakres lub wartość: praca na terenie Bazy Materiałowej w Solcu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 14 - odśnieżanie, jezdni i poboczy równiarką Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie, jezdni i poboczy równiarką Wykonawcy na terenie Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 15 - odśnieżanie, jezdni i poboczy równiarką Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie, jezdni i poboczy równiarką Wykonawcy na terenie Bazy Materiałowej w Solcu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 16 - odśnieżanie, jezdni i poboczy spycharką Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie, jezdni i poboczy spycharką Wykonawcy na terenie Bazy Materiałowej w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 17 - odśnieżanie, jezdni i poboczy spycharką Wykonawcy. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie, jezdni i poboczy spycharką Wykonawcy na terenie Bazy Materiałowej w Solcu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie Nr 18 - odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi na ulicach w Tomaszowie Maz. (droga nr 48) - ulice: Ujezdzka, Warszawska, Piaskowa. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi na ulicach, z wykorzystaniem własnych materiałów i własnym sprzętem w granicach administracyjnych Tomaszowa Maz. (droga nr 48) - ulice: Ujezdzka, Warszawska, Piaskowa - łączna dł. 3,6 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





