eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku w postaci zestawów do przeprowadzenia zabiegów trombaferezy z wykorzystaniem separatora krwi TRIMA

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 540544378-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Łódź:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 638055-N-2019
Data: 20/12/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 29483085947000, ul. ul. Franciszkańska , 91-433 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 161 400, e-mail adm@krwiodawstwo.pl, faks 424 161 403.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.5
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy PZP, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a. zmiana terminu dostawy: - zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; - zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; - dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, b. dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy, c. zmiana sposobu spełnienia świadczenia: - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. d. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: - zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, - zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - z przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy, - zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawek podatków, w szczególności VAT, cło - jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku zapłaconego przez Wykonawcę, e. zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) lub zmiany wynikające z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej f. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany w przypadku: - zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i / lub Zamawiającego skutkujące niemożliwością realizacji przedmiotu umowy - powstanie nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących "siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy PZP, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a. zmiana terminu dostawy: - zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; - zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; - dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, b. dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy, c. zmiana sposobu spełnienia świadczenia: - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. d. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: - zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, - zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - z przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy, - zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawek podatków, w szczególności VAT, cło - jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku zapłaconego przez Wykonawcę, e. zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) lub zmiany wynikające z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej f. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany w przypadku: - zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i / lub Zamawiającego skutkujące niemożliwością realizacji przedmiotu umowy - powstanie nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących "siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. - zmianę nazwy własnej wyrobu. - zmianę producenta wyrobu (w ramach grupy kapitałowej, do której należy producent wyrobu zaoferowanego przez Wykonawcę), - zmianę sposobu pakowania lub konfekcjonowania lub wielkości opakowań (w przypadku negatywnej odpowiedzi na poprzednie pytanie), - zmianę specyfikacji wyrobu, w przypadku wprowadzania do obrotu zmodyfikowanego lub ulepszonego wyrobu, o ile zmienione wyroby będą nadal spełniać wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia i zostanie utrzymana cena z oferty

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-01-03, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-01-09, godzina: 10:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.