Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Namysłów: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, do kontaktów: Adamczyk Maria, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax 077 4103922, e-mail: starosta@namyslow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.namyslow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu (Uchwała Nr XXXVI/356/2006 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 19 kwietnia 2006 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego). Zamawiający ustala następujące warunki dotyczące zamówienia niezbędne do sporządzenia \Harmonogramu spłaty kredytu\, a co za tym idzie obliczenia ceny oferty: -kwota kredytu: 2.000.000,00 zł. PLN, -okres kredytowania: grudzień 2006 do 31 grudzień 2016, uruchomienie kredytu następować będzie na podstawie wniosku zamawiającego, planowany termin uruchomienia kredytu - 01.12.2006 r., -spłata kapitału w okresach kwartalnych (ostatni dzień kwartału) począwszy od 31 marca 2007 roku do 31 grudnia 2016 roku - raty w wysokości 50.000,00 zł, -spłata odsetek w okresach kwartalnych (ostatni dzień kwartału) począwszy od 31 marca 2007 roku do 31 grudnia 2016 roku, -możliwość zawieszania spłaty rat kapitałowych na okres do 6 miesięcy na pisemny wniosek zamawiającego przez cały okres kredytowania, -odsetki w okresie karencji nie podlegają kapitalizacji, -oprocentowanie kapitału określa się na stawce bazowej WIBOR 1 M (jednomiesięczny) dla depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań poprzedniego miesiąca w stosunku do miesiąca, za który oprocentowanie jest naliczone, powiększone o marżę banku liczoną w stosunku rocznym, -jednorazowa prowizja bankowa (prowizja przygotowawcza) wynosi 0%. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych: - od kwoty zaciągniętego kredytu - jednorazowej prowizji bankowej (prowizji przygotowawczej), - za wcześniejszą spłatę zadłużenia, - od salda niewykorzystanej części kredytu pozostawionej do jego dyspozycji, - od sporządzanych aneksów i prolongat. Proponowana forma zabezpieczenia: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Weksel będzie opłacony do kwoty przedmiotowego kredytu. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Bankiem będą dokonywane w PLN (złotych polskich). Z uwagi na przedmiot umowy strony nie będą naliczały kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Za datę spłaty kredytu lub odsetek przyjmuje się dzień uznania rachunku kredytowego Zamawiającego kwotą przypadającą do zapłaty. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający do SIWZ załączy stosowne dokumenty. Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne Zamawiającego. Powiat Namysłowski prowadzi działalność finansową opartą na przepisach ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 1998 r. Nr 155 poz. 1014 z późniejszymi zmianami). Informacje o powiecie dostępne są na stronie internetowej: www.namyslow.pl Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, a niezbędne do wykonania zamówienia. Cenę oferty stanowi wysokość oprocentowania kredytu. Na oprocentowanie kredytu składa się WIBOR 1 M powiększony o marżę bankową. Dla potrzeb wyliczenia ceny oferty ustala się, że WIBOR 1 M wynosi 4,15%. Cenę oferty należy wyliczyć na podstawie założeń zawartych powyżej i przedstawić w formie harmonogramu spłaty kredytu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku osób prawnych informacje z Krajowego Rejestru Karnego muszą dotyczyć urzędujących członków władz (wszystkich, a nie tylko tych którzy podpisują ofertę); 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 9. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie*; 10. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej*; 11. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: kredyt długoterminowy do wysokości 2.000.000,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2016
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz. 177 z późn. zmianami) oraz spełniający następujące warunki: warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy (konieczne złożenie oświadczenia): 1. którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku osób prawnych informacje z Krajowego Rejestru Karnego muszą dotyczyć urzędujących członków władz (wszystkich, a nie tylko tych którzy podpisują ofertę); 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 9. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie*; 10. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej*; 11. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 11:00, Starostwo Powiatowe, pok. nr 120, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.10.2006.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy - II postępowanie.
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego - II postępowanie.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA NAMYSŁOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z zabezpieczeniem depozytu.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.