Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-18
Ogłoszenie nr 540223334-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 607983-N-2019
Data: 09/10/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 10183960000000,
ul. E. Ciołka
11,
01-445
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 360 191, e-mail
eliza.milecka@zozwola.pl, faks
228 378 127.
Adres strony internetowej (url): www.zozwola.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Próbka oferowanego systemu
W ogłoszeniu powinno być:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Próbka oferowanego systemu ; Certyfikat dla ERP wystawiony przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce lub biegłego notariusza predysponujący system do stosowania w jednostkach, które zobowiązane są do prowadzenia ksiąg rachunkowych
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami PZP, w szczególności w następujących przypadkach: 1.1. wprowadzenia przez Wykonawcę nowej wersji Systemu, 1.2. konieczności stworzenia lub dostarczenia innych niż określone w Umowie Produktów, co jest spowodowane zakończeniem wytwarzania określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski; 1.3. wprowadzenia przez Wykonawcę nowego produktu, sprzętu, urządzenia, usługi odpowiadających produktowi, sprzętowi, urządzeniu lub usłudze objętej przedmiotem Umowy, lub wprowadzenie poprawek (update, patch, upgrade etc); 1.4. zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra oraz decyzje, zarządzenia, zalecenia Producenta oprogramowania. 1.5. potrzeby wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia zakresu prac w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, w sytuacji gdy toczą się prace nad nowelizacją przepisów; 1.6. uzasadnionych przyczyn technicznych; 1.7. potrzeb wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru prac; 1.8. zmiany dotyczących sposobu wykonania Umowy, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień; 1.9. konieczności zmiany zakresu Umowy, wynikająca z powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami, jak też spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac; 1.10. zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i termin prac Wykonawcy lub termin Odbioru prac; 1.11. ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego produktu, sprzętu, urządzeń; 1.12. wprowadzenie embarga na przywóz lub wywóz określonych produktów lub oprogramowania, które miały być dostarczone w ramach Umowy; 1.13. opóźnienia w innych projektach, uniemożliwiające realizację Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem Ramowym lub powodujące, że realizowanie Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem Ramowym jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo; 1.14. zmiany technologii wymiany informacji dla każdego z wymaganych Interfejsów; 1.14. zaistnienie siły wyższej. 2. Zmiany Umowy mogą mieć charakter istotny lub nieistotny, zgodnie z art. 144 PZP. 3. Zmianami istotnymi są w szczególności: 3.1. zmiany Harmonogramu; 3.2. zmiana Wynagrodzenia; 3.3. rozszerzenie zakresu prac Wykonawcy w zakresie niepodlegającym przepisom PZP; 4. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, jak i nieistotne, będą dokumentowane w ramach Procedury Kontroli Zmian. Procedura Kontroli Zmian zostaje rozpoczęta poprzez zgłoszenie przez Kierownika Projektu jednej ze Stron Kierownikowi Projektu drugiej Strony wniosku o dokonanie zmiany. Wniosek o dokonanie zmiany zostanie przygotowany w formie elektronicznej w przypadku zmian nieistotnych oraz w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku zmian istotnych. 5. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmiany istotnej: 5.1. przez Zamawiającego - Wykonawca w terminie 5 (pięciu) Dni Roboczych od otrzymania wniosku przygotuje założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany; 5.2. przez Wykonawcę - wraz z takim wnioskiem Wykonawca przedłoży założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany. 6. Założenia projektowe dotyczące dokonania zmiany istotnej powinny prezentować wszelkie aspekty zmiany w odniesieniu do zakresu oraz trybu i warunków realizacji Umowy, a w szczególności opis prac dodatkowych wraz z proponowanymi kryteriami Odbioru, wpływ dokonania zmiany na Harmonogram, zmiany dotyczące zakresu funkcjonalnego Systemu, zakres współdziałania oraz inne czynniki, które mogą być istotne dla Zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o wprowadzeniu zmiany. 7. Niezwłocznie w odpowiedzi na wniosek o dokonanie zmiany istotnej składany przez Zamawiającego lub wraz z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany składanym przez Wykonawcę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu informację na temat ewentualnej konieczności lub celowości wstrzymania prac nad danym Produktem na czas dalszych prac nad proponowaną zmianą. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z Harmonogramem Szczegółowym i Umową, o ile Zamawiający nie poinformuje Wykonawcy o podjętej decyzji o wstrzymaniu prac. Decyzję o wstrzymaniu prac podejmie Kierownik Projektu Zamawiającego. 8. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Wszelkie zakresy usług wykonane przez Wykonawcę w związku z wprowadzeniem zmiany uważane będą za wchodzące w skład Etapów, w ramach których zgodnie z ustaleniami Stron miał nastąpić odbiór danego zakresu.
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami PZP, w szczególności w następujących przypadkach:
1.1. wprowadzenia przez Wykonawcę nowej wersji Systemu,
1.2. konieczności stworzenia lub dostarczenia innych niż określone w Umowie Produktów, co jest spowodowane zakończeniem wytwarzania określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski;
1.3. wprowadzenia przez Wykonawcę nowego produktu, sprzętu, urządzenia, usługi odpowiadających produktowi, sprzętowi, urządzeniu lub usłudze objętej przedmiotem Umowy, lub wprowadzenie poprawek (update, patch, upgrade etc);
1.4. zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra oraz decyzje, zarządzenia, zalecenia Producenta oprogramowania.
1.5. potrzeby wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia zakresu prac
w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, w sytuacji gdy toczą się prace nad nowelizacją przepisów;
1.6. uzasadnionych przyczyn technicznych;
1.7. potrzeb wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru prac;
1.8. zmiany dotyczących sposobu wykonania Umowy, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień;
1.9.
1.10. zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i termin prac Wykonawcy lub termin Odbioru prac;
1.11. ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego produktu, sprzętu, urządzeń;
1.12. wprowadzenie embarga na przywóz lub wywóz określonych produktów lub oprogramowania, które miały być dostarczone w ramach Umowy;
1.13. opóźnienia w innych projektach, uniemożliwiające realizację Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem Ramowym lub powodujące, że realizowanie Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem Ramowym jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo;
1.14. zmiany technologii wymiany informacji dla każdego z wymaganych Interfejsów;
1.14. zaistnienie siły wyższej.
2. Zmiany Umowy mogą mieć charakter istotny lub nieistotny, zgodnie z art. 144 PZP.
3. Zmianami istotnymi są w szczególności:
3.1. zmiany Harmonogramu;
3.2. zmiana Wynagrodzenia;
3.3. rozszerzenie zakresu prac Wykonawcy w zakresie niepodlegającym przepisom PZP;
4. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, jak i nieistotne, będą dokumentowane w ramach Procedury Kontroli Zmian. Procedura Kontroli Zmian zostaje rozpoczęta poprzez zgłoszenie przez Kierownika Projektu jednej ze Stron Kierownikowi Projektu drugiej Strony wniosku o dokonanie zmiany. Wniosek o dokonanie zmiany zostanie przygotowany w formie elektronicznej w przypadku zmian nieistotnych oraz w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku zmian istotnych.
5. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmiany istotnej:
5.1. przez Zamawiającego - Wykonawca w terminie 5 (pięciu) Dni Roboczych od otrzymania wniosku przygotuje założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany;
5.2. przez Wykonawcę - wraz z takim wnioskiem Wykonawca przedłoży założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany.
6. Założenia projektowe dotyczące dokonania zmiany istotnej powinny prezentować wszelkie aspekty zmiany w odniesieniu do zakresu oraz trybu i warunków realizacji Umowy, a w szczególności opis prac dodatkowych wraz z proponowanymi kryteriami Odbioru, wpływ dokonania zmiany na Harmonogram, zmiany dotyczące zakresu funkcjonalnego Systemu, zakres współdziałania oraz inne czynniki, które mogą być istotne dla Zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o wprowadzeniu zmiany.
7. Niezwłocznie w odpowiedzi na wniosek o dokonanie zmiany istotnej składany przez Zamawiającego lub wraz z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany składanym przez Wykonawcę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu informację na temat ewentualnej konieczności lub celowości wstrzymania prac nad danym Produktem na czas dalszych prac nad proponowaną zmianą. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z Harmonogramem Szczegółowym i Umową, o ile Zamawiający nie poinformuje Wykonawcy o podjętej decyzji o wstrzymaniu prac. Decyzję o wstrzymaniu prac podejmie Kierownik Projektu Zamawiającego.
8. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Wszelkie zakresy usług wykonane przez Wykonawcę w związku z wprowadzeniem zmiany uważane będą za wchodzące w skład Etapów, w ramach których zgodnie z ustaleniami Stron miał nastąpić odbiór danego zakresu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





