eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceŚwiadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 540219816-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Gliwice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 603972-N-2019
Data: 10/10/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych, Krajowy numer identyfikacyjny 00005637700045, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48(32)2701834, e-mail info_gliwice@icimb.pl, a.szopa@icimb.pl, faks +48(32)2701960.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: a) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 z późń. zm.), b) wykaz co najmniej trzech wykonanych należycie usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie ochrony fizycznej o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto. Wykaz powinien zawierać wartość przedmiotu, daty wykonania i nazwy podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączniki w postaci dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Dowody te powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 8). c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, ze wskazaniem które z tych osób są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz informację o podstawie o do dysponowania tymi osobami (zał. nr 7.) Osoba nadzorująca pracowników wyznaczonych do wykonywania zadań na obiekcie musi być wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadać upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" i aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone", oraz legitymować się minimum 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu realizacji usług ochrony osób i mienia w obiektach, w których znajdują się pomieszczenia biurowe oraz laboratoria badawcze. d) dowód że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę minimum 5 000 000,00 PLN. e) oświadczenie o zatrudnieniu powyżej 30% osób niepełnosprawnych (zał. nr 5), f) oświadczenie Wykonawcy o wyznaczeniu do realizacji zamówienia wyłącznie pracowników niekaranych (zał. nr 6), wraz z zaświadczeniami o niekaralności wydanymi dla osób skierowanych do realizacji zamówienia wydanymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
W ogłoszeniu powinno być: a) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 z późń. zm.), b) wykaz co najmniej trzech wykonanych należycie usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie ochrony fizycznej o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto. Wykaz powinien zawierać wartość przedmiotu, daty wykonania i nazwy podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączniki w postaci dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Dowody te powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 8). c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, ze wskazaniem które z tych osób są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz informację o podstawie o do dysponowania tymi osobami (zał. nr 7.) Osoba nadzorująca pracowników wyznaczonych do wykonywania zadań na obiekcie musi być wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadać upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" i aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone", oraz legitymować się minimum 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu realizacji usług ochrony osób i mienia w obiektach, w których znajdują się pomieszczenia biurowe oraz laboratoria badawcze. d) dowód że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę minimum 5 000 000,00 PLN. e) oświadczenie o zatrudnieniu powyżej 30% osób niepełnosprawnych (zał. nr 5), f) oświadczenie Wykonawcy o wyznaczeniu do realizacji zamówienia wyłącznie pracowników niekaranych (zał. nr 6).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 21.10.2019 godzina: 12.00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 23.10.2019 godzina: 12.00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Stosownie do art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach: - w związku z ustawową zmianą stawki podatku VAT. W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy. - w związku z rezygnacją z części usług w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia tj. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, - w związku z wzrostem płacy minimalnej, Wskazana w §3 pkt. 2 stawka wynagrodzenia może być jeden raz w trakcie trwania umowy waloryzowana odpowiednio do stopnia wzrostu płacy minimalnej. b) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub wymienionych w załącznikach umowy
W ogłoszeniu powinno być: Stosownie do art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach: - w związku z ustawową zmianą stawki podatku VAT. W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy. - w związku z rezygnacją z części usług w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia tj. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, - w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. - w związku ze zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat dla pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. b) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub wymienionych w załącznikach umowy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.