Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-29
Ogłoszenie nr 540106343-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.
Chorzów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 550004-N-2019
Data: 23/05/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000,
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 499 115, e-mail
zp@zsm.com.pl, faks
322 413 952.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.com.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3)
W ogłoszeniu jest:
Zamówienia podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
W ogłoszeniu powinno być:
Zamówienia podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest systematyczne wykonanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie - zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wywóz i utylizacja odpadów medycznych odbywać się będzie w jednostkach SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ulicy Strzelców Bytomskich 11 (Szpital dla Dorosłych), oraz przy ulicy Władysława Truchana 7 (Szpital dla Dzieci). Wykaz odpadów niebezpiecznych do utylizacji /składowania według klasyfikacji oraz szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów w okresie 24 miesięcy: 18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) - 2 200 kg, 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski - 268 000 kg, 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) - 8 000 kg, 18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne - 5 000 kg, 18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 5 600 kg, 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 50 kg, 18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych - 300 kg. ŁĄCZNIE: 289 150 kg.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest systematyczne wykonanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie - zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wywóz i utylizacja odpadów medycznych odbywać się będzie w jednostkach SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie:
[PAKIET 1] przy ulicy Strzelców Bytomskich 11 (Szpital dla Dorosłych),
[PAKIET 2] przy ulicy Władysława Truchana 7 (Szpital dla Dzieci).
Wykaz odpadów niebezpiecznych do utylizacji /składowania według klasyfikacji oraz szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów w okresie 24 miesięcy - Pakiet nr 1 oraz nr 2 łącznie - 289 150 kg, w tym dla poszczególnych pakietów:
[PAKIET 1]
18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) - 2 000 kg.
18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski -
140 000 kg.
18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) - 500 kg.
18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne - 2 000 kg.
18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 5 000 kg.
18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 25 kg.
18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych - 0 kg.
Pakiet nr 1 - ŁĄCZNIE: 149 525 kg.
[PAKIET 2]
18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) - 200 kg.
18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski - 128 000 kg.
18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) - 7 500 kg.
18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne - 3 000 kg.
18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 600 kg.
18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 25 kg.
18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych - 300 kg.
Pakiet nr 2 - ŁĄCZNIE: 139 625 kg.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
1.2)
W ogłoszeniu jest:
7. WADIUM 7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 25 150,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 00/100). 7.2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 7.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW, Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: "Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie" nr sprawy: SP ZOZ ZSM/ZP/27/2019 7.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, termin obowiązywania gwarancji, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.5. Wadium w formie niepieniężnej (tj. gwarancja lub poręczenie) należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. 7.6. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 7.7. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl 7.8. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.9. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę. 7.10. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
W ogłoszeniu powinno być:
7. WADIUM
7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu:
[PAKIET 1]: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych (00/100),
[PAKIET 2]: 12 100,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto złotych (00/100);
Jeżeli oferta zostanie złożona na wszystkie pakiety wówczas wadium wyniesie: 25 100,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sto złotych (00/100).
7.2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
7.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW
Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: "Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie" nr sprawy: SP ZOZ ZSM/ZP/27/2019
7.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium
w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, termin obowiązywania gwarancji, miejsce i termin zwrotu gwarancji.
7.5. Wadium w formie niepieniężnej (tj. gwarancja lub poręczenie) należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie.
7.6. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium.
7.7. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl
7.8. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP.
7.9. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę.
7.10. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
a) którego oferta została wybrana
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
2.2)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria
Cena oferty Znaczenie 60,00
Godziny wywozu odpadów w jednostce przy ulicy Władysława Truchana 7 Znaczenie 40,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria Pakiet 1
Cena oferty Znaczenie 60,00
Odbiór odpadów w nagłych przypadkach Znaczenie 40,00
Kryteria Pakiet 2
Cena oferty Znaczenie 60,00
Godziny wywozu odpadów Znaczenie 40,00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-05-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-06-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5)
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 2 CENA PRZEDMIOTU UMOWY: 5. Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: - Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości umowy stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 1 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy. - Minimalny poziom zamówienia - wynosi 70% wartości umowy stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 1 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy. 6. Dodatkowy zakres - wynosi 30% wartości umowy stanowiącego przedmiot umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 1 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc od terminu obowiązywania umowy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 1) UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc od terminu obowiązywania umowy. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc od terminu obowiązywania umowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 2 ust. 10, 11, 12, 13 umowy. § 5 DOMÓWIENIE: 1. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 1) UPZP obejmującego prawo do zwiększenia do 5% wartości umowy z zastrzeżeniem § 2 ust 7, 8 i 15 umowy. Wykonawca zobowiązany jest realizować dane domówienie. 2. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z domówienia, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 3. Zamawiający może skorzystać z domówienia w przypadku wyczerpania szacunkowej ilości określonej w pkt 1 oferty przetargowej jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia ilości kilogramów. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z domówienia. 4. W przypadku odpadów odbieranych w domówienia stosuje się wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy, w tym w szczególności postanowienia dotyczące częstotliwości oraz godzin odbierania odpadów.
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 2 CENA PRZEDMIOTU UMOWY: 5. Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: - Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości umowy stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 1 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy. - Minimalny poziom zamówienia - wynosi 70% wartości umowy stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 1 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy. 6. Dodatkowy zakres - wynosi 30% wartości umowy stanowiącego przedmiot umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 1 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania umowy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 1) UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania umowy. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc od terminu obowiązywania umowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 2 ust. 10, 11, 12, 13 umowy. § 5 DOMÓWIENIE: 1. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 1) UPZP obejmującego prawo do zwiększenia do 5% wartości umowy z zastrzeżeniem § 2 ust 7, 8 i 15 umowy. Wykonawca zobowiązany jest realizować dane domówienie. 2. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z domówienia, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 3. Zamawiający może skorzystać z domówienia w przypadku wyczerpania szacunkowej ilości określonej w pkt 1 oferty przetargowej jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia ilości kilogramów. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z domówienia. 4. W przypadku odpadów odbieranych w domówienia stosuje się wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy, w tym w szczególności postanowienia dotyczące częstotliwości oraz godzin odbierania odpadów.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
-
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 1 Nazwa: [PAKIET 1] Wywóz i utylizacja odpadów przy ulicy Strzelców Bytomskich 11 (Szpital dla Dorosłych)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest systematyczne wykonanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie - zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
Wykaz odpadów niebezpiecznych do utylizacji /składowania według klasyfikacji oraz szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów w okresie 24 miesięcy:
18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) - 2 000 kg.
18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski - 140 000 kg.
18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) - 500 kg.
18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne - 2 000 kg.
18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 5 000 kg.
18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 25 kg.
18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 0 kg.
ŁĄCZNIE: 149 525 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90524000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium, Znaczenie:
Cena oferty 60,00
Odbiór odpadów w nagłych przypadkach 40,00
6)INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
-
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 2 Nazwa: [PAKIET 2] Wywóz i utylizacja odpadów przy ulicy Władysława Truchana 7 (Szpital dla Dzieci).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest systematyczne wykonanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie - zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
Wykaz odpadów niebezpiecznych do utylizacji /składowania według klasyfikacji oraz szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów w okresie 24 miesięcy:
18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) - 200 kg.
18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski - 128 000 kg.
18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) - 7 500 kg.
18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne - 3 000 kg.
18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 600 kg.
18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 25 kg.
18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 300 kg.
ŁĄCZNIE: 139 625 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90524000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium, Znaczenie:
Cena oferty 60,00
Godziny wywozu odpadów 40,00
6)INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - II/2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





