Ogłoszenie nr 540093719-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Lidzbark:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zmianie umowy
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 560093673-N-2020
Data: 29/05/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Lidzbark, Krajowy numer identyfikacyjny 13037794200000,
ul. Sądowa
21,
13-230
Lidzbark, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
236 961 505, e-mail
umig@lidzbark.pl, faks
236 962 107.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.lidzbark.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
Punkt:
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
W ogłoszeniu jest:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonanie następujących robót: 1) wklejenie kotew oraz montaż konstrukcji, 2) wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania bram, 3) wykonanie elewacji na istniejącym budynku, 4) przebudowa instalacji gazowej na istniejącym budynku
W ogłoszeniu powinno być:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonanie następujących robót: 1) wklejenie kotew oraz montaż konstrukcji, 2) wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania bram, 3) wykonanie elewacji na istniejącym budynku, 4) przebudowa instalacji gazowej na istniejącym budynku.
Wartość robót wynosi 64.196,81 zł i nie przekracza 15 % wartości zamówienia określonego w pierwotnie umowie. Wyznaczono termin wykonania robót na dzień 29.05.2020 r.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Punkt:
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Wartość: 699098.95 Waluta: PLN
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Punkt:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
02.04.2019 r.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Punkt:
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Nazwa: Przedsiębiorstwo Budowlane DOMEX Sp. z o.o.
Adres pocztowy:ul. Targowa 21
E-mail:
Miejscowość: Żuromin
Kod pocztowy: 09-300
Kraj/województwo: Mazowieckie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.