Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-23
Ogłoszenie nr 540069852-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.
Bartoszyce:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 532538-N-2020
Data: 20/04/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Bartoszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 51074292000000,
ul. Plac Zwycięstwa
2,
11-200
Bartoszyce, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 762 77 00, e-mail
sekretariat@gmina-bartoszyce.pl, faks
89 762 12 93.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gmina-bartoszyce.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Bartoszyce, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów wraz z usługą transportu przesyłek z uwzględnieniem prawa opcji. Przesyłki listowe w obrocie krajowym o masie do 500 g, powyżej 500 g do 1000 g, powyżej 1000 g do 2000 g, według kategorii: a) nierejestrowane ekonomiczne- prawo opcji przewiduje zwiększenie maksymalnie o 30%, b) nierejestrowane priorytetowe, c) rejestrowane polecone ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- prawo opcji przewiduje zwiększenie maksymalnie o 30%, d) rejestrowane polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, e) rejestrowana polecona ekonomiczna, f) rejestrowane polecone priorytetowe, Przesyłki listowe w obrocie zagranicznym o masie do 50 g, ponad 50 g do 100 g, ponad 100 g do 350 g, według kategorii: a) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- kraje europejskie, Paczki pocztowe w obrocie krajowym o masie do 1 kg, powyżej 1 kg do 2 kg, powyżej 2 kg do 5 kg, powyżej 5 kg do 10 kg, według kategorii: a) ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o wymiarach: ? max.: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ? powyżej: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ale nie przekraczających 1500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm b) priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o wymiarach: ? max.: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ? powyżej: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ale nie przekraczających 1500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm Zestawienie rodzajowe i liczbowe przesyłek zawiera formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku ilości przesyłek mają charakter szacunkowy ułatwiający Wykonawcy skalkulowanie ceny ofertowej i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w zestawieniu. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z prawem opcji dodatkowy zakres wykonywania usługi, polegający na wykonaniu prac tożsamych z zamówieniem podstawowym, określonych w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. W okresie realizacji zamówienia z prawem opcji obowiązywały będą ceny jednostkowe jak dla zamówienia podstawowego. Wybór prawa opcji uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach. W okresie realizacji zamówienia z prawem opcji obowiązywały będą ceny jednostkowe jak dla zamówienia podstawowego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie nie później niż na trzy miesiące przed końcem okresu obowiązywania umowy. Decyzja o realizacji, realizacji częściowej lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, i uzależniona będzie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 2. Sposób wykonania zamówienia przez wykonawcę: 1) Wykonawca osobiście będzie doręczał Zamawiającemu przesyłki listowe krajowe i zagraniczne, zwrotne poświadczenia odbioru i zwroty niedoręczonych przesyłek pocztowych w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy do godziny 10:00 do siedziby Urzędu Gminy Bartoszyce zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce pokój nr 108 (Sekretariat). Każdorazowe doręczenie przesyłek dokumentowane będzie na formularzu doręczeń/odbioru przesyłek, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do umowy - sporządzony przez Zamawiającego. 2) Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Sekretariatu pokój nr 108 Urzędu Gminy Bartoszyce, zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania tych przesyłek zgodnie z ich przeznaczeniem. Odbiór przesyłek odbywać się będzie w dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 14:00-14:30. Odbiór przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany na formularzu doręczeń/odbioru którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do umowy - sporządzony przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godzin odbioru przesyłek, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. 4) Równocześnie z dostarczeniem przesyłek Wykonawca będzie przekazywał potwierdzone dowody nadania przesyłek Zamawiającego z poprzedniego dnia. 5) Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki, nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz oznaczenie potwierdzającej wniesienie opłaty za usługę. 6) Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień tych przesyłek. 7) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 7.1 dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, 7.2 dla przesyłek zwykłych (nierejestrowanych) - przygotowanie zestawienia liczbowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 8) Zamawiający jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia. 9) Do przesyłek listowych Zamawiający będzie używał własnych kopert, opakowań. 10) Opakowanie przesyłek listowych stanowi odpowiednio zabezpieczona przez Zamawiającego (zaklejona) koperta. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości, oraz w miarę możliwości, uniemożliwić jej uszkodzenie w czasie przemieszczania. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do doręczania adresatom przesyłek pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r., w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 poz. 545 z późn. zm.). 12) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bez dodatkowych kosztów Zamawiającemu formularze druków potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych na zasadach ogólnych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczenia do siedziby Zamawiającego formularzy, o których mowa wyżej w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia u doręczyciela. 13) Nadanie przez Wykonawcę przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 14) Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłek. Doręczone potwierdzenie winno zawierać datę i czytelny podpis odbiorcy. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie siedmiu kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia wiadomości u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie, Wykonawca po upływie siódmego dnia sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych siedmiu dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przesyłki przez adresata oraz datą i podpisem doręczającego (zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego). 15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego. 16) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dodatkowymi punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) w co najmniej dwóch następujących miejscowościach na terenie Gminy Bartoszyce, w tym: w Galinach, w Bezledach, czynnymi co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 17) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia własnym transportem przesyłki, do wyznaczonej przez wykonawcę placówki nadawczej mieszczącej się w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego, tj. m. Bartoszyce (adres placówki pocztowej Wykonawcy), w przypadku wystąpienia ze strony Zamawiającego konieczności dostarczenia do tej placówki przesyłki w innych dniach lub godzinach niż wskazane w ust. 6. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 64110000-0 Usługi pocztowe 64112000-4 Usługi pocztowe dotyczące listów 64113000-1 Usługi pocztowe dotyczące paczek
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Bartoszyce, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów wraz z usługą transportu przesyłek z uwzględnieniem prawa opcji.
Przesyłki listowe w obrocie krajowym o masie do 500 g, powyżej 500 g do 1000 g, powyżej 1000 g do 2000 g, według kategorii:
a) nierejestrowane ekonomiczne- prawo opcji przewiduje zwiększenie maksymalnie o 30%,
b) nierejestrowane priorytetowe,
c) rejestrowane polecone ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- prawo opcji przewiduje zwiększenie maksymalnie o 30%,
d) rejestrowane polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru,
e) rejestrowana polecona ekonomiczna,
f) rejestrowane polecone priorytetowe,
Przesyłki listowe w obrocie zagranicznym o masie do 50 g, ponad 50 g do 100 g, ponad 100 g do 350 g, według kategorii:
a) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- kraje europejskie,
Paczki pocztowe w obrocie krajowym o masie do 1 kg, powyżej 1 kg do 2 kg, powyżej 2 kg do 5 kg, powyżej 5 kg do 10 kg, według kategorii:
a) ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o wymiarach:
? max.: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.),
? powyżej: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ale nie przekraczających 1500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm
b) priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o wymiarach:
? max.: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.),
? powyżej: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ale nie przekraczających 1500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm
Zestawienie rodzajowe i liczbowe przesyłek zawiera formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku ilości przesyłek mają charakter szacunkowy ułatwiający Wykonawcy skalkulowanie ceny ofertowej i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach.
Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w zestawieniu.
Zamawiający przewiduje na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z prawem opcji dodatkowy zakres wykonywania usługi, polegający na wykonaniu prac tożsamych z zamówieniem podstawowym, określonych w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. W okresie realizacji zamówienia z prawem opcji obowiązywały będą ceny jednostkowe jak dla zamówienia podstawowego.
Wybór prawa opcji uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach.
W okresie realizacji zamówienia z prawem opcji obowiązywały będą ceny jednostkowe jak dla zamówienia podstawowego.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie nie później niż na trzy miesiące przed końcem okresu obowiązywania umowy.
Decyzja o realizacji, realizacji częściowej lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, i uzależniona będzie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.
2. Sposób wykonania zamówienia przez wykonawcę:
1) Wykonawca osobiście będzie doręczał Zamawiającemu przesyłki listowe krajowe
i zagraniczne, zwrotne poświadczenia odbioru i zwroty niedoręczonych przesyłek pocztowych w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy do godziny 10:00 do siedziby Urzędu Gminy Bartoszyce zlokalizowanego
w siedzibie Zamawiającego przy ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce pokój nr 108 (Sekretariat). Każdorazowe doręczenie przesyłek dokumentowane będzie na formularzu doręczeń/odbioru przesyłek, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do umowy - sporządzony przez Zamawiającego.
2) Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia.
3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Sekretariatu pokój nr 108 Urzędu Gminy Bartoszyce, zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Plac Zwycięstwa 2,
11-200 Bartoszyce, przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania tych przesyłek zgodnie z ich przeznaczeniem. Odbiór przesyłek odbywać się będzie w dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 14:00-14:30. Odbiór przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany na formularzu doręczeń/odbioru którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do umowy - sporządzony przez Zamawiającego.
W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godzin odbioru przesyłek, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
4) Równocześnie z dostarczeniem przesyłek Wykonawca będzie przekazywał potwierdzone dowody nadania przesyłek Zamawiającego z poprzedniego dnia.
5) Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki, nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz oznaczenie potwierdzającej wniesienie opłaty za usługę.
6) Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień tych przesyłek.
7) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
7.1 dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek - wzór i treść zestawienia uzgodniony z Wykonawcą,
7.2 7.2 dla przesyłek zwykłych (nierejestrowanych) - przygotowanie zestawienia liczbowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek - wzór i treść zestawienia uzgodniony z Wykonawcą.
8) Zamawiający jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia.
9) Do przesyłek listowych Zamawiający będzie używał własnych kopert, opakowań.
10) Opakowanie przesyłek listowych stanowi odpowiednio zabezpieczona przez Zamawiającego (zaklejona) koperta. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości, oraz w miarę możliwości, uniemożliwić jej uszkodzenie w czasie przemieszczania.
11) Wykonawca zobowiązany będzie do doręczania adresatom przesyłek pocztowych
z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r., w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 poz. 545 z późn. zm.).
12) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bez dodatkowych kosztów Zamawiającemu formularze druków potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych na zasadach ogólnych. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczenia do siedziby Zamawiającego formularzy, o których mowa wyżej w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia u doręczyciela. Druki potwierdzenia odbioru w trybie wynikającym z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz z ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego stanowią koszt Zamawiającego.
13) Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania przez Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z Zamawiającym. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich nadania, nadanie takich przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym lub w dniu usunięcia zastrzeżeń.
14) Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłek. Doręczone potwierdzenie winno zawierać datę i czytelny podpis odbiorcy. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie siedmiu kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia wiadomości u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie, Wykonawca po upływie siódmego dnia sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych siedmiu dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przesyłki przez adresata oraz datą i podpisem doręczającego (zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego).
15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą
w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego.
16) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dodatkowymi punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) w co najmniej dwóch następujących miejscowościach na terenie Gminy Bartoszyce, w tym: w Galinach, w Bezledach, czynnymi co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
17) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia własnym transportem przesyłki, do wyznaczonej przez wykonawcę placówki nadawczej mieszczącej się w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego, tj. m. Bartoszyce (adres placówki pocztowej Wykonawcy), w przypadku wystąpienia ze strony Zamawiającego konieczności dostarczenia do tej placówki przesyłki w innych dniach lub godzinach niż wskazane w ust. 6.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) wysokość wynagrodzenia ulegnie zmianie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 2) W przypadku zmiany stawki VAT, wynagrodzenie za usługi świadczone od dnia wejścia w życie zmiany będzie uwzględniała stawkę podatku VAT po zmianie, Za datę świadczenia usługi uważa się datę nadania przesyłki lub datę zwrócenia niedoręczonej przesyłki do nadawcy. 3) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, każda ze stron umowy może zwrócić się do drugiej strony z propozycją dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia. 4) W terminie14 dni od otrzymania propozycji strony zobowiązane są przeprowadzić negocjacje, których przedmiotem będzie dokonanie zmian wysokości wynagrodzenia oraz - jeżeli uznają, że zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę - dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia. 5) Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z trzy dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
W ogłoszeniu powinno być:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1) wysokość wynagrodzenia ulegnie zmianie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) ".zmiany "cen jednostkowych brutto" w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym (stanowiącym załącznik do umowy) w sytuacji spowodowanej zmianami tych cen w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe; jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie cen jednostkowych poszczególnych usług, Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT.
2) W przypadku zmiany stawki VAT, wynagrodzenie za usługi świadczone od dnia wejścia w życie zmiany będzie uwzględniała stawkę podatku VAT po zmianie, Za datę świadczenia usługi uważa się datę nadania przesyłki lub datę zwrócenia niedoręczonej przesyłki do nadawcy.
3) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, każda ze stron umowy może zwrócić się do drugiej strony z propozycją dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia.
4) W terminie14 dni od otrzymania propozycji strony zobowiązane są przeprowadzić negocjacje, których przedmiotem będzie dokonanie zmian wysokości wynagrodzenia oraz - jeżeli uznają, że zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę - dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia.
5) Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z trzy dniowym wyprzedzeniem:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych rejestrowych Stron;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I.V.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-29, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 10:00,
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.