eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcDostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studzieniec 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estudzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7f99d2a-b5d3-48e5-9dde-7008ec6be393

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062375/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/17/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 70870,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie 1 - dostawa oleju napędowego (ON) w ilości maksymalnie 8 500 litrów,
a) paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz.1018 j.t. z późn. zm.) i wymogi określone w normie PN-EN 228:2013-04,
b) dostawy będą realizowane na pisemne/elektroniczne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni robocze (od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu w terminie nie dłuższym niż do 72 godziny (zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie) od chwili zgłoszenia, zamówienie potwierdzone zostanie drogą elektroniczną z określeniem ilości i terminu dostawy.
c) dostarczanie paliwa odbywać się będzie za pomocą środka transportu posiadającego świadectwo dopuszczenia pojazdów do przewozu towarów niebezpiecznych wydane na podstawie przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 15 lutego 2012r. w sprawie świadectwa dopuszczenia pojazdu ADR (Dz. U. z 2021r, poz.2083.j.t. z póź. zmian.)
d) ustala się termin dostaw w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.8.00-15.00 w terminie od 24 do 72 godzin od przyjęcia zamówienia, (zgodnie ze złożoną ofertą przez Wykonawcę)
e) Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem na swój koszt i ryzyko.
f) Cysterna powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem (na żądanie Zamawiającego dokumenty legalizacyjne do wglądu).
g) Ponadto zarówno pojazd jak i kierowca zobowiązani są posiadać wszelkie wymagane prawem zezwolenia i świadectwa.
h) Cysterny muszą być odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz muszą posiadać ważne badania techniczne.
i) Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających uprawnienia kierowcy oraz dokumenty, odnośnie stanu technicznego pojazdu.
j) Przy każdej dostawie oleju napędowego do zbiornika Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa, kserokopię dokumentu potwierdzający odbiór danej partii paliwa od jego producenta oraz kserokopię wydruku ceny hurtowej oleju napędowego wg. informacji PKN ORLEN S.A. na dzień dostawy.
k) Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanego oleju napędowego, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w SIWZ.
l) W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium.
m) W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów i pokryje koszty zleconych badań. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania na własny koszt wadliwej partii oleju napędowego.
n) Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa.
o) Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód Wz, który Zamawiający potwierdzi.
p) Rozliczenie będzie następowało maksymalnie raz w miesiącu, po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw w PKN ORLEN S.A. na dzień dostawy oraz przy zastosowaniu ustalonej stałej kwotowej marży lub wielkość upustu, określonej przez Wykonawcę w ofercie.
UWAGA! Możliwa jest również dostawa oleju napędowego (ON) na stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej nie dalej niż 5km od siedziby Zamawiającego, do pojazdów należących do Zamawiającego lub pojemników dostarczanych przez Zamawiającego, w przypadku uszkodzenia zbiornika nadziemnego Zamawiającego lub gdy przemawia za tym interes Zamawiającego.

2) Zadanie 2 – dostawa na stacji paliw Wykonawcy ze względu na konieczność nieponoszenia dodatkowych kosztów zlokalizowanej nie dalej niż 5km od siedziby Zamawiającego benzyny bezołowiowej (Pb95) w ilości maksymalnie do 5 500 litrów
a) do pojazdów należących do Zamawiającego lub pojemników dostarczanych przez Zamawiającego,
b) ustala się możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
c) ustala się bezgotówkowe z miesięcznym okresem rozliczeniowym
d) paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz.1018 j.t. z późn. zm.) i wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12,
e) na każde żądanie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć/okazać Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa, kserokopię dokumentu potwierdzający odbiór danej partii paliwa od jego producenta oraz kserokopię wydruku ceny hurtowej benzyny bezołowiowej wg. informacji PKN ORLEN S.A. na dzień tankowania.
f) Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanej benzyny bezołowiowej, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w SIWZ.
g) W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium.
h) W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów i pokryje koszty zleconych badań.
i) Rozliczenie ilości zatankowanego paliwa powinno się odbyć na podstawie wskazania dystrybutora, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa i dokumentu WZ.
j) Rozliczenie będzie następowało maksymalnie raz w miesiącu, na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw w PKN ORLEN S.A. na dzień tankowania oraz przy zastosowaniu ustalonej stałej kwotowej marży lub wielkość upustu, określonej przez Wykonawcę w ofercie.
3. Podstawą do przekazania należności będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę.
4. Faktury płatne będą poleceniem przelewu na konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
5. Zmiana ilości dostarczonych paliw nie będzie podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78305,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA SIERPC SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610220548

7.3.3) Ulica: UL. WRÓBLEWSKIEGO 2A

7.3.4) Miejscowość: SIERPC

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78305,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.