Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-08
Ogłoszenie nr 540067885-N-2019 z dnia 08-04-2019 r.
Krynica - Zdrój:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 532004-N-2019
Data: 01/04/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 30058700000000,
ul. ul. Kraszewskiego
142,
33-380
Krynica - Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 4712807, 4715196, e-mail
zampub@szpital-krynica.pl, faks
184 712 338.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-krynica.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rodzaj i ilości odpadów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.. Zamówienie podzielone na dwie części. Pakiet 1 - Odpady medyczne i inne, Pakiet 2 - Odpady inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2 do SIWZ. 3.2 Odpady będą odbierane z siedziby Zamawiającego oraz z miejsca każdorazowego wskazanego przez Zamawiającego na obszarze miasta i gminy Krynica-Zdrój i Nowego Sącza. 3.3 Odbiór odpadów z placówek Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym, środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. Od momentu odbioru odpadów do zakończenia procesu ich przetwarzania Wykonawca przejmuje obowiązki wynikające z obowiązujących w Polsce przepisów o ochronie środowiska. 3.4 Na czas obowiązywania umowy w zakresie odbioru odpadów medycznych Wykonawca udostępni nieodpłatnie Zamawiającemu kontenery jezdne (na kołach) do gromadzenia odpadów: poj. 1100 l w ilości 3 sztuk oraz pojemniki jezdne (na kołach) zamykane o poj. 240 l w ilości 6 sztuk: 5 w kolorze czerwonym a 1 w kolorze niebieskim. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości pojemników w miarę bieżących potrzeb. W dostarczonych przez Wykonawcę pojemnikach będą magazynowane i odbierane odpady. Wykonawca zobowiązany jest do zdezynfekowania pojemnika po jego opróżnieniu przy każdym odbiorze odpadów. Koszt ewentualnej naprawy pojemnika, jego mycia i dezynfekcji ponosi Wykonawca. 3.5 Zamawiający pakuje przedmiotowe odpady w plastikowe worki, przedmioty ostre typu igły pakowane są dodatkowo w pojemniki plastikowe. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego ważenia odpadów w siedzibie Zamawiającego oraz dysponowania sprzętem koniecznym do ich ważenia (auto posiadające wagę wraz z automatycznym wydrukiem oraz aktualnym świadectwem legalizacji wagi) w obecności pracownika Zamawiającego oraz wystawienia każdorazowo karty przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz.U 2014 r.poz. 1973) wraz z podaniem kodu odpadu i jego wagi. 3.7 Częstotliwość odbioru odpadów: a) Odpady wskazane w załączniku 2 do SIWZ Pakiet 1 Pozycje: 1-7 - odbiór odpadów 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek); Pakiet 1 Pozycje: 8 - 9 - odbiór odpadów raz na 2 miesiące (po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą). W przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada na dzień wolny od pracy, Wykonawca zobowiazany jest odebrać odpady w dniu następnym. b) Odpady wskazane w załączniku 2 do SIWZ Pakiet 2 Pozycje: 1- -3 - odbiór odpadów raz na 2 miesiące (po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą). 3.8 Odpady mają być uniszkodliwiane zgodnie z zasdami określonymi w ustawie z dnia dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) z uwzględnieniem art. 20 ust. 3 i ust 5-6 ustawy: a) ZASADA BLISKOŚCI zgodnie z Art. 20 ustawy o odpadach [Przetwarzanie odpadów w miejscu ich powstania] Art. 20, pkt.1. Odpady, z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami, w pierwszej kolejności poddaje się przetwarzaniu w miejscu ich powstania. Art. 20 , pkt.2. Odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę, o której mowa w art. 207 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub technologię, o której mowa w art. 143 tej ustawy, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Art. 20 , pkt.3. Zakazuje się: 1) stosowania komunalnych osadów ściekowych, 2) unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych- poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Art. 20, pkt. 4. Zakazuje się przywozu na obszar województwa odpadów, o których mowa w ust. 3, wytworzonych poza obszarem tego województwa, do celów, o których mowa w ust. 3. Art. 20 ,pkt.6. ... Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. b) METODA UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW: Zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów. c) POTWIERDZENIE UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW: W oparciu o art. 95 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Zamawiający wymaga aby posiadacz odpadów tj. Wykonawca wydawał Zamawiającemu wraz z fakturą dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych za każdy miesiąc. 3.9 Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) - zezwolenie na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia, - zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia. ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U.2018 r. . poz. 1648 ze zm.) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia. 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu postepowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017, poz. 1975). rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014r., poz 1973), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2018 r. poz. 799) ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2019 r. poz.518), ustawa z dnia 11 września 2015 o zużytm sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 r. poz. 1688 oraz z 2017 r. poz. 2056 ), ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2018 r. poz. 169) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2017 r. poz. 2200). Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1923). 3.11 Zamówienie z prawem opcji - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji minimalny zakres zamówienia w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 2 do SIWZ , co może być spowodowane mniejszą ilością wytwarzanych odpadów.
W ogłoszeniu powinno być:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rodzaj i ilości odpadów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.. Zamówienie podzielone na dwie części. Pakiet 1 - Odpady medyczne, Pakiet 2 - Odpady inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2 do SIWZ. 3.2 Odpady będą odbierane z siedziby Zamawiającego oraz z miejsca każdorazowego wskazanego przez Zamawiającego na obszarze miasta i gminy Krynica-Zdrój i Nowego Sącza. 3.3 Odbiór odpadów z placówek Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym, środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. Od momentu odbioru odpadów do zakończenia procesu ich przetwarzania Wykonawca przejmuje obowiązki wynikające z obowiązujących w Polsce przepisów o ochronie środowiska. 3.4 Na czas obowiązywania umowy w zakresie odbioru odpadów medycznych Wykonawca udostępni nieodpłatnie Zamawiającemu kontenery jezdne (na kołach) do gromadzenia odpadów: poj. 1100 l w ilości 3 sztuk oraz pojemniki jezdne (na kołach) zamykane o poj. 240 l w ilości 6 sztuk: 5 w kolorze czerwonym a 1 w kolorze niebieskim. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości pojemników w miarę bieżących potrzeb. W dostarczonych przez Wykonawcę pojemnikach będą magazynowane i odbierane odpady. Wykonawca zobowiązany jest do zdezynfekowania pojemnika po jego opróżnieniu przy każdym odbiorze odpadów. Koszt ewentualnej naprawy pojemnika, jego mycia i dezynfekcji ponosi Wykonawca. 3.5 Zamawiający pakuje przedmiotowe odpady w plastikowe worki, przedmioty ostre typu igły pakowane są dodatkowo w pojemniki plastikowe. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego ważenia odpadów w siedzibie Zamawiającego oraz dysponowania sprzętem koniecznym do ich ważenia (auto posiadające wagę wraz z automatycznym wydrukiem oraz aktualnym świadectwem legalizacji wagi) w obecności pracownika Zamawiającego oraz wystawienia każdorazowo karty przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz.U 2014 r.poz. 1973) wraz z podaniem kodu odpadu i jego wagi. 3.7 Częstotliwość odbioru odpadów: a) Odpady wskazane w załączniku 2 do SIWZ Pakiet 1 Pozycje: 1-7 - odbiór odpadów 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek). W przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada na dzień wolny od pracy, Wykonawca zobowiazany jest odebrać odpady w dniu następnym. b) Odpady wskazane w załączniku 2 do SIWZ Pakiet 2 Pozycje: 1-5 - odbiór odpadów raz na 2 miesiące (po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą). 3.8 Odpady mają być unieszkodliwiane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) z uwzględnieniem art. 20 ust. 3 i ust 5-6 ustawy: a) ZASADA BLISKOŚCI zgodnie z Art. 20 ustawy o odpadach [Przetwarzanie odpadów w miejscu ich powstania] Art. 20, pkt.1. Odpady, z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami, w pierwszej kolejności poddaje się przetwarzaniu w miejscu ich powstania. Art. 20 , pkt.2. Odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę, o której mowa w art. 207 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub technologię, o której mowa w art. 143 tej ustawy, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Art. 20 , pkt.3. Zakazuje się: 1) stosowania komunalnych osadów ściekowych, 2) unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych- poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Art. 20, pkt. 4. Zakazuje się przywozu na obszar województwa odpadów, o których mowa w ust. 3, wytworzonych poza obszarem tego województwa, do celów, o których mowa w ust. 3. Art. 20 ,pkt.6. ... Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. b) METODA UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW: Zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów. c) POTWIERDZENIE UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW: W oparciu o art. 95 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Zamawiający wymaga aby posiadacz odpadów tj. Wykonawca wydawał Zamawiającemu wraz z fakturą dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych za każdy miesiąc. 3.9 Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) - zezwolenie na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia, - zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia. ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U.2018 r. . poz. 1648 ze zm.) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia. 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu postepowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017, poz. 1975). rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014r., poz 1973), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2018 r. poz. 799) ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2019 r. poz.518), ustawa z dnia 11 września 2015 o zużytm sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 r. poz. 1688 oraz z 2017 r. poz. 2056 ), ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2018 r. poz. 169) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2017 r. poz. 2200). Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1923). 3.11 Zamówienie z prawem opcji - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji minimalny zakres zamówienia w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 2 do SIWZ , co może być spowodowane mniejszą ilością wytwarzanych odpadów.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
1.1)
W ogłoszeniu jest:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki zamówienia, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności, jeśli wykaże, że posiada aktualne i ważne zezwolenia albo wymagane przez prawo wpisy do odpowiednich rejestrów prowadzonych przez właściwe organy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie gospodarki odpadami dotyczące zbierania (dotyczy podmiotów, które są zobowiązane do posiadania odpowiedniego zezwolenia lub wpisu ) i transportu odpadów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki zamówienia, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności, jeśli wykaże, że posiada aktualne i ważne zezwolenia albo wymagane przez prawo wpisy do odpowiednich rejestrów prowadzonych przez właściwe organy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie gospodarki odpadami dotyczące czynności odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
7)
W ogłoszeniu jest:
7.) Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp; aktualną decyzję zezwalająca na zbieranie odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grunia 2012 o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) - dotyczy Pakietu 1; dokument potwierdzający dokonanie wpisu do odpowiedniego rejestru wydany przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grunia 2012 o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) - dotyczy Pakietu 2 w zakresie zbierania odpadów. dokument potwierdzający dokonanie wpisu do odpowiedniego rejestru w zakresie transportu odpadów, wydany przez własciwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grunia 2012 o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.); 5) Wykaz zakładów unieszkodliwiania w zakresie odpadów medycznych, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy Pakietu 1); 6) oświadczenie Wykonawcy, z którego powinno wynikać, że instalacja w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana zgodnie z Prawem Ochrony Środowiska i spełania standardy emisyjne oraz posiada wolne moce przerobowe pozwalające w całości unieszkodliwić odpady odbierane od Zamawiajacego przez caly okres obowiązywania umowy. Należy podać adres instalacji oraz odległość w kilometrach (załącznik nr 6 do SIWZ- Pakiet 1).
W ogłoszeniu powinno być:
7.) Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego - załącznik nr 1 do SIWZ;
2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, - załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ;
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
aktualną decyzję zezwalająca na przetwarzanie odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grunia 2012 o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) - dotyczy Pakietu 1;
dokument potwierdzający dokonanie wpisu do odpowiedniego rejestru wydany przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grunia 2012 o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) - dotyczy Pakietu 2 w zakresie zbierania odpadów.
dokument potwierdzający dokonanie wpisu do odpowiedniego rejestru w zakresie transportu odpadów, wydany przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grunia 2012 o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.);
5) Wykaz zakładów unieszkodliwiania w zakresie odpadów medycznych, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy Pakietu 1);
6) oświadczenie Wykonawcy, z którego powinno wynikać, że instalacja w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana zgodnie z Prawem Ochrony Środowiska i spełania standardy emisyjne oraz posiada wolne moce przerobowe pozwalające w całości unieszkodliwić odpady odbierane od Zamawiajacego przez caly okres obowiązywania umowy. Należy podać adres instalacji oraz odległość w kilometrach (załącznik nr 6 do SIWZ- Pakiet 1).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-11, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-15, godzina: 09:00,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
załącznik I cześć nr 1
Punkt:
1)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rodzaj i ilości odpadów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.. Zamówienie podzielone na dwie części. Pakiet 1 - Odpady medyczne i inne, Pakiet 2 - Odpady inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rodzaj i ilości odpadów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.. Zamówienie podzielone na dwie części. Pakiet 1 - Odpady medyczne, Pakiet 2 - Odpady inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
załącznik I część nr 2
Punkt:
1)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rodzaj i ilości odpadów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.. Zamówienie podzielone na dwie części. Pakiet 1 - Odpady medyczne i inne, Pakiet 2 - Odpady inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rodzaj i ilości odpadów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.. Zamówienie podzielone na dwie części. Pakiet 1 - Odpady medyczne, Pakiet 2 - Odpady inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2 do SIWZ.
INNE PRZETARGI KRYNICA - ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych oraz gabarytowych z terenu Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- "Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju"
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla miejsc doraźnego schronienia dla ludności
więcej: przetargi KRYNICA - ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





