To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Oleśnica: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych w ramach
projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3
Numer ogłoszenia: 540028 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349724 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 707 04 92, faks 71 723 73 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3. 1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dział III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych, podzieloną na dwa zadania częściowe: a) CZĘŚĆ A - materiały biurowe niezbędne do realizacji zadania 2 podzadania 13 w ramach projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; b) CZĘŚĆ B - materiały biurowe niezbędne do celów administracyjnych (wydatki pośrednie) w ramach realizacji projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Szczegółowy zakres zamówienia wraz z wykazem i ilością artykułów biurowych w poszczególnych częściach został określony w formularzach cenowych, stanowiących załączniki 1A i 1B do niniejszej SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nowe Perspektywy 2 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ POZNAŃ
- BiurPol Czempińscy Spółka jawna w Suchedniowie oddział w Poznaniu, ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 991,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 410,96
Oferta z najniższą ceną: 410,96 / Oferta z najwyższą ceną: 914,07
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ POZNAŃ
- BiurPol Czempińscy Spółka jawna oddział w Poznaniu, ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 704,12
Oferta z najniższą ceną: 704,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1321,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Zakup ścinarki do poboczy dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa nasadzania oraz pielęgnacji drzew i krzewów w pasie dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 3 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
- Dostawa materiałów biurowych dla projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.