eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańusługi kominiarskie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-11



Ogłoszenie nr 538706-N-2020 z dnia 2020-05-11 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Poznaniu: usługi kominiarskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800120, ul. Fredry  12 , 61-701  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (61) 856-06-10, , e-mail zamowienia.publiczne.poznan@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.kovr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie, przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pismenie
Adres:
ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi kominiarskie
Numer referencyjny: POZ.WOP.260.28.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: część 1: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Kiszkowo, Kłecko, Mieleszyn, Mieścisko, Skoki, Damasławek, Wapno, Wągrowiec. część 2: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin Dominowo, Kleszczewo, Kostrzyn, Kórnik, Łubowo, Mosina, Nekla, Pobiedziska, Swarzędz, Środa Wlkp. część 3: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) Chrzypsko Wielkie, Duszniki Wlkp., Kaźmierz Wlkp., Kuślin, Kwilcz, Lwówek, Obrzycko, Opalenica, Ostroróg, Pniewy, Sieraków, Szamotuły, Grodzisk Wlkp. część 4: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Miedzichowo, Międzychód, Nowy Tomyśl, Kamieniec, Rakoniewice, Zbąszyń, Siedlec, Wolsztyn. część 5: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Brodnica, Dolsk, Kościan, Śrem, Jaraczewo, Jarocin, Kotlin. część 6: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Czerwonak, Dopiewo, Oborniki, Poznań, Rokietnica, Stęszew, Murowana Goślina. część 7: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Kołaczkowo, Książ Wlkp., Miłosław, Niechanowo, Nowe Miasto, Strzałkowo, Lądek, Orchowo, Słupca. część 8: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Czerniejewo, Września, Gniezno, Trzemeszno, Mogilno, Witkowo. część 9: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Czarnków, Drawsko, Krzyż Wlkp., Lubasz, Trzcianka, Wieleń, Oborniki, Rogoźno, Ryczywół. część 10: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Jastrowie, Krajenka, Lipka, Łobżenica, Miasteczko Krajeńskie, Okonek, Szydłowo, Wyrzysk, Wysoka, Złotów, Budzyń, Chodzież, Margonin. część 11: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Gostyń, Krzemieniewo, Lipno, Rydzyna, Krobia, Piaski, Borek Wlkp., Miejska Górka, Pakosław, Bojanowo, Poniec, Leszno. część 12: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Bralin, Ceków Kol., Chocz, Dobrzyca, Doruchów, Gołuchów, Kobyla Góra, Koźmin, Nowe Skalmierzyce, Ostrów Wlkp., Ostrzeszów, Sieroszew, Sośnie, Stawiszyn, Trznica, Żelazków. część 13: wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Przykona, Ślesin, Brudzew, Kłodawa, Osiek Mały, Przedecz, Sompolno, Babiak, Chodów, Grodziec, Kazimierz Biskupi, Kościelec, Wilczyn, Tuliszków, Olszówka.

II.5) Główny kod CPV: 90915000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71356100-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za spełniających warunek udziału w postępowaniu wymieniony powyżej, Zamawiający uzna wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim zgodnie z art. 62 ust. 6 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. 2019 poz. 1186 t.j.) (dotyczy części 1 - 13).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub wskazanie dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz osób, - dokumentów potwierdzających oddanie wykonawcy do dyspozycji określonych zasobów (np. zobowiązanie).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia")40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podania warunków ich wprowadzenia: 1) przyczyny zależne od Zamawiającego, skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości ww. stawek w zakresie obejmującym przedmiot umowy, której strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie jej podpisania, 3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 4) wystąpienia nw. okoliczności, pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy, tj.: - opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), przy czym Wykonawca jest obowiązany do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności oraz o czasie ich trwania i wpływu na wydłużenie wykonania umowy, pod rygorem niemożności powoływania się na te okoliczności w terminie późniejszym, 5) zmiany osobowe. Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą zamawiającego w przypadkach: a) choroby lub innych zdarzeń losowych osób, b) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, c) rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków. W przypadku braku możliwości świadczenia funkcji przez osobę wskazaną w wykazie, z przyczyn losowych, których nie można było przewidzieć, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia osoby na zastępstwo, przy czym osoba ta musi mieć kwalifikacje nie niższe niż określone w sposobie spełnienia warunku udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r., poz. 374 ze zm.). 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w wypadku określonym w ust. 1 pkt 2 odnosić się będzie wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Powyższa zmiana nie będzie prowadzić do zmiany wynagrodzenia netto, zaś wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 4 i pkt. 6 termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących, 3) ogłoszeniu upadłości, 4) ogłoszeniu likwidacji, 5) zawieszeniu działalności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: wykonanie usług kominiarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Kiszkowo, Kłecko, Mieleszyn, Mieścisko, Skoki, Damasławek, Wapno, Wągrowiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4, 71356100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin Dominowo, Kleszczewo, Kostrzyn, Kórnik, Łubowo, Mosina, Nekla, Pobiedziska, Swarzędz, Środa Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4, 71356100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) Chrzypsko Wielkie, Duszniki Wlkp., Kaźmierz Wlkp., Kuślin, Kwilcz, Lwówek, Obrzycko, Opalenica, Ostroróg, Pniewy, Sieraków, Szamotuły, Grodzisk Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4, 71356100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Miedzichowo, Międzychód, Nowy Tomyśl, Kamieniec, Rakoniewice, Zbąszyń, Siedlec, Wolsztyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Brodnica, Dolsk, Kościan, Śrem, Jaraczewo, Jarocin, Kotlin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Czerwonak, Dopiewo, Oborniki, Poznań, Rokietnica, Stęszew, Murowana Goślina.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Kołaczkowo, Książ Wlkp., Miłosław, Niechanowo, Nowe Miasto, Strzałkowo, Lądek, Orchowo, Słupca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Czerniejewo, Września, Gniezno, Trzemeszno, Mogilno, Witkowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Czarnków, Drawsko, Krzyż Wlkp., Lubasz, Trzcianka, Wieleń, Oborniki, Rogoźno, Ryczywół.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Jastrowie, Krajenka, Lipka, Łobżenica, Miasteczko Krajeńskie, Okonek, Szydłowo, Wyrzysk, Wysoka, Złotów, Budzyń, Chodzież, Margonin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Gostyń, Krzemieniewo, Lipno, Rydzyna, Krobia, Piaski, Borek Wlkp., Miejska Górka, Pakosław, Bojanowo, Poniec, Leszno.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Bralin, Ceków Kol., Chocz, Dobrzyca, Doruchów, Gołuchów, Kobyla Góra, Koźmin, Nowe Skalmierzyce, Ostrów Wlkp., Ostrzeszów, Sieroszew, Sośnie, Stawiszyn, Trznica, Żelazków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: usługi kominiarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie usług kominiarskich (kontrola okresowa i czyszczenie przewodów kominowych) w lokalach znajdujących się na terenie gmin: Przykona, Ślesin, Brudzew, Kłodawa, Osiek Mały, Przedecz, Sompolno, Babiak, Chodów, Grodziec, Kazimierz Biskupi, Kościelec, Wilczyn, Tuliszków, Olszówka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90915000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
1.2. czas przybycia Wykonawcy na miejsce awarii od momentu powiadomienia (maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia) - waga 40% (zwane poniżej "czasem zgłoszenia").40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.