eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Tarnów: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 538650 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 510486 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Tarnowie, ul. Nadbrzeżna Dolna 7, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 621 14 25, faks 014 621 55 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie wg potrzeb Zamawiającego. Miejscem odbioru paliwa będzie stacja paliw wskazana przez wykonawcę zlokalizowana na terenie miasta Tarnowa. Odbiór paliwa będzie się odbywać całodobowo w każdy dzień tygodnia przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny planowany zakup paliwa w okresie realizacji zamówienia : Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 14 000 litrów Olej napędowy ON - 13 500 litrów CPV: 09132100-4 benzyna bezołowiowa CPV: 09134100-8 olej napędowy 2. Dostarczana benzyna powinna spełniać wymagania jakościowe określone w normie PN-EN 228:2009 i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 222 poz. 1441 ze zmianami) lub w równoważnych normach, obowiązujących aktualnie. 3. Dostarczany olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe i materiałowe oraz parametry techniczne dla oleju napędowego określone w PN EN 590:2005 i przepisach Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 222 poz. 1441 ze zmianami), lub w równoważnych normach, obowiązujących aktualnie. 4. Faktyczne zużycie paliw zależne będzie od ilości, rodzajów wykonywanych interwencji, w związku z tym powyższe ilości określone w litrach należy traktować jako maksymalne. 5. Rozliczenie za nabyte paliwo następować będzie na koniec miesiąca z 14 dniowym terminem płatności na podstawie faktury VAT i załączonego dokumentu WZ z rozbiciem na poszczególne pojazdy Straży Miejskiej. 6. Zamawiający otrzyma dokument WZ informujący o ilości paliwa przy każdym tankowaniu. 7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych. 9. Sprzedaż paliw dokonywana będzie według średniej ceny benzyny bezołowiowej i oleju napędowego podawanej na stronie Polskiej Izby Paliw Płynnych http://www.paliwa.pl/ w 15 dniu miesiąca sprzedaży, lub najbliższym dniu po 15 dniu miesiąca w którym było publikowane notowanie cen. Cena paliwa będzie wyliczona jako ilość paliwa zatankowana w ciągu miesiąca pomnożona przez średnią cenę publikowaną stronie http://www.paliwa.pl/ i pomnożoną przez współczynnik cenowy Wykonawcy określony dla każdego rodzaju paliwa. Współczynnik cenowy będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr każdego rodzaju paliwa. Wysokość współczynnika cenowego jest wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BDG Spółka z o.o, ul. Krakowska 105, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122167,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141899,49

  • Oferta z najniższą ceną: 141899,49 / Oferta z najwyższą ceną: 143686,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.