eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Tarnów: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 510486 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Tarnowie , ul. Nadbrzeżna Dolna 7, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 621 14 25, faks 014 621 55 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.sm.tarnow.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie wg potrzeb Zamawiającego. Miejscem odbioru paliwa będzie stacja paliw wskazana przez wykonawcę zlokalizowana na terenie miasta Tarnowa. Odbiór paliwa będzie się odbywać całodobowo w każdy dzień tygodnia przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny planowany zakup paliwa w okresie realizacji zamówienia : Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 14 000 litrów Olej napędowy ON - 13 500 litrów CPV: 09132100-4 benzyna bezołowiowa CPV: 09134100-8 olej napędowy 2. Dostarczana benzyna powinna spełniać wymagania jakościowe określone w normie PN-EN 228:2009 i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 222 poz. 1441 ze zmianami) lub w równoważnych normach, obowiązujących aktualnie. 3. Dostarczany olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe i materiałowe oraz parametry techniczne dla oleju napędowego określone w PN EN 590:2005 i przepisach Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 222 poz. 1441 ze zmianami), lub w równoważnych normach, obowiązujących aktualnie. 4. Faktyczne zużycie paliw zależne będzie od ilości, rodzajów wykonywanych interwencji, w związku z tym powyższe ilości określone w litrach należy traktować jako maksymalne. 5. Rozliczenie za nabyte paliwo następować będzie na koniec miesiąca z 14 dniowym terminem płatności na podstawie faktury VAT i załączonego dokumentu WZ z rozbiciem na poszczególne pojazdy Straży Miejskiej. 6. Zamawiający otrzyma dokument WZ informujący o ilości oraz wartości paliwa przy każdym tankowaniu. 7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych. 9. Sprzedaż paliw dokonywana będzie według średniej ceny benzyny bezołowiowej i oleju napędowego podawanej na stronie Polskiej Izby Paliw Płynnych http://www.paliwa.pl/ w 15 dniu miesiąca sprzedaży, lub najbliższym dniu po 15 dniu miesiąca w którym było publikowane notowanie cen. Cena paliwa będzie wyliczona jako ilość paliwa zatankowana w ciągu miesiąca pomnożona przez średnią cenę publikowaną stronie http://www.paliwa.pl/ i pomnożoną przez współczynnik cenowy Wykonawcy określony dla każdego rodzaju paliwa. Współczynnik cenowy będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr każdego rodzaju paliwa. Wysokość współczynnika cenowego jest wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie z art. 44 ustawy PZP - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, b) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi objętymi zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art. 44 ustawy PZP - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art. 44 ustawy PZP - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art. 44 ustawy PZP - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art. 44 ustawy PZP - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.sm.tarnow.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ mozna uzyskać w siedzibie zamawiajacego, pokój nr 3, parter - bezplatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Straży Miejskiej w Tarnowie ul. Nadbrzeżna Dolna 7, 33-100 Tarnów, parter, pokój Nr 11,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.