Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-14
Warszawa: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XI
Numer ogłoszenia: 53791 - 2016; data zamieszczenia: 14.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633 , strona internetowa www.cea.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu aktualizacji audytów energetycznych dla n/w placówek: a) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Głubczycach, b) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach, c) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Piotra Świerca w Krapkowicach, d) Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Opolu, e) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Karola Szymanowskiego w Prudniku. 2. Audyty energetyczne winny być sporządzone według wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1606) zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i odzwierciedlać stan oraz zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych zdefiniowanych w uprzednio sporządzonych audytach oraz opracowanych dokumentacjach projektowo - kosztorysowych. Zakłada się że Wykonawca dysponuje rezultatami zamówienia podstawowego (opracowanie audytowe podlegające aktualizacji), jednakże na życzenie Wykonawcy rezultat umowy podstawowej zostanie udostępniony Wykonawcy. Zakres zaprojektowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w odniesieniu do poszczególnych placówek został wyspecyfikowany poniżej (lista nie ma charakteru wyczerpującego): 2.1. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Głubczycach a) ocieplenie stropodachu styropapą z wymianą pokrycia dachu, b) ocieplenie ścian piwnicznych styropianem ekstrudowanym wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej c) ocieplenie ścian nadziemnych od wewnątrz (ściana wschodnia i zachodnia) płytami klimatycznymi d) ocieplenie dobudówki styropianem - ściana zachodnia c) cieplenie podłogi na gruncie styropianem wraz z obniżeniem rzędnej posadzki d) wymiana stolarki okiennej na drewnianą e) wymiana stolarki drzwiowej, drzwi aluminiowe U = 0,9 W/m2K f) modernizacja źródła ciepła - gazowa pompa ciepła g) wymiana instalacji c.o., h) modernizacja instalacji wentylacji - montaż wentylacji mechanicznej sali koncertowej i) usprawnienie wentylacji grawitacyjnej poprzez montaż wentylacji hybrydowej k) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z modernizacją instalacji elektrycznych l) budowa systemu ogniw PV 2.2. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach a) ocieplenie stropodachu warstwą styropapy z pokryciem powierzchni papą termozgrzewalną b) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją płytami z wełny mineralnej c) ocieplenie płyty tarasu na ścianie płd warstwą styropianu d) ocieplenie ścian piwnicznych warstwą styroduru wraz z wykonaniem izolacji wodnej typu średniego e) ocieplenie ścian nadziemia styropianem (ściana wschodnia ryzalitu i ściana północna główna tynkiem ciepłochronnym) f) ocieplenie podłogi na gruncie styropianem wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej g) wymiana stolarki okiennej na drewniana o U = 1,0 W/m2K h) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej o U = 1,3 W/m2K i) renowacja drzwi zewnętrznych z podniesieniem izolacyjności do U = 1,3 W/m2K j) wymiana instalacji c.o., k) modernizacja źródła ciepła - montaż gazowej pompy ciepła l) modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w sali koncertowej i wybranych pomieszczeniach ł) budowa instalacji monitorowania mediów i sterowania c.o. - system automatyki DDC m) modernizacja instalacji c.t. n) wymiana wewnętrznych opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych 2.3. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Piotra Świerca w Krapkowicach a) ocieplenie dachu i stropu nad ostatnią kondygnacją płytami z wełny mineralnej b) ocieplenie ścian nadziemnych płytami z wełny mineralnej c) ocieplenie ścian nadziemnych zachodniej (od strony Rynku)) oraz północnej (od strony działki 341/4) tynkiem ciepłochronnym d) ocieplenie ścian piwnicznych i fundamentowych płytami styroduru wraz z wykonaniem izolacji przeciw wodnej e) wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą o U = 1,0 W/m2K f) wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej na aluminiową o U = 1,3 W/m2K g) wymiana instalacji c.o., h) modernizacja instalacji c.t. i) modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w sali koncertowej j) usprawnienie wentylacji grawitacyjnej w wybranych pomieszczeniach poprzez montaż nasad hybrydowych k) budowa instalacji monitorowania mediów i sterowania c.o. - system automatyki DDC l) wymiana wewnętrznych opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych 2.4. Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Opolu 2.4.1. Budynek główny a) docieplenie ścian styropianem b) docieplenie podłogi na gruncie za pomocą styropianu c) wymiana stolarki okiennej i naświetli na okna z PCV - U=0,9 W/m2K z montażem nawiewników higrosterowanych d) wymiana drzwi wejściowych na stolarkę energooszczędną aluminiową o współczynniku U=1,3 W/m2K. e) docieplenie dachu płaskiego budynku za pomocą styropianu laminowanego papą termozgrzewalną f) docieplenie stropodachu nad budynkiem głównym za pomocą granulatu wełny mineralnej g) montaż instalacji centralnego ogrzewania h) wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne - w technologii LED i) montaż systemu ogniw PV 2.4.2. Budynek filii a) docieplenie ścian styropianem b) docieplenie podłogi na gruncie za pomocą styropianu c) docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianu z wykonaniem izolacji pionowej d) docieplenie stropodachu za pomocą granulatu wełny mineralnej e) wymiana stolarki okiennej i naświetli - U=0,9 W/m2K zmontażem w skrzydłach okien nawiewników higrosterowanych f) wymiana instalacji centralnego ogrzewania g) montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na wymienniku obrotowym (sprawność znamionowa 85%) w pomieszczeniu auli z funkcją schładzania w sali koncertowej h) wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne - w technologii LED z wymianą instalacji elektrycznych i) montaż paneli fotowoltaicznych na dachu płaskim budynku z ekspozycją S 2.5. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Karola Szymanowskiego w Prudniku a) ocieplenie dachu płytami z wełny mineralnej b) ocieplenie ścian nadziemnych (wsch. I zach.) płytami klimatycznymi c) ocieplenie ścian piwnicznych styropianem ekstrudowanym wraz z wykonaniem izolacji wodnej typu średniego d) ocieplenie styropianem z izolacja przeciwwilgociową i odtworzeniem warstw wierzchnich podłogi e) renowacja okien elewacji od strony ul. Traugutta i Mickiewicza z wymianą wkładów szybowych o U = 0,9 W/m2K f) wymiana okien ściany zachodniej , piwnic i strychu g) renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej z wymianą wkładu szybowego U = 0,9 W/m2K h) wymiana instalacji c.o., i) modernizacja instalacji c.t. j) budowa systemu instalacji wentylacji mechanicznej z funkcją schładzania sali koncertowej k) usprawnienie wentylacji grawitacyjnej w wybranych pomieszczeniach - montaż nasad hybrydowych l) Instalacja monitorowania mediów i sterowania c.o. - system automatyki DDC ł) wymiana wewnętrznych opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych Wskazany katalog prac należy traktować tylko jako podstawę, a nie jako wyznacznik zakresu termomodernizacji. Wykazane w wariancie optymalnym prace winny spełniać i wpisywać się w wytyczne obowiązujących przepisów, tj. Zamawiający wymaga, aby na etapie wykonywania opracowań audytowych przyjąć wymagania izolacyjności cieplnej dla wskaźników ustalonych dla roku 2021 roku. Opracowanie audytowe winno zawierać część elektro-energetyczną oraz charakterystykę energetyczną przed i po termomodernizacji obiektu lub wyliczenie energii pomocniczej przed i po, a w części ekologicznej zestawienie emisji dwutlenku węgla. 3. Wraz z podpisaną umową zostaną udostępnione opracowania projektowo - kosztorysowe dla każdego z obiektów. 4. Zamawiający informuje, że otrzymany w wyniku realizacji przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do dalszych celów i w związku z tym oczekuje opracowań, których treść nie będzie naruszała postanowień art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Opracowania, tj. zaktualizowane audyty, winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci): a) papierowej - minimum w 3 egz. b) elektronicznej - 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG, WORD, EXCEL lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF). 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 7. Termin realizacji zamówienia: realizacja sukcesywna, w terminie do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający realizację przedmiotu w pełnym zakresie, fakturowanie jednoetapowe, b. przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, nastąpi sprawdzenie przekazanych opracowań pod względem kompletności i zgodności ich zawartości z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowa procedura w tym zakresie została określona we wzorze umowy. c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e. wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu pozyskania dokumentów towarzyszących, takich jak mapy sytuacyjne (lokalizacyjne), wypisy, wyrysy, itd. f. w ramach wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie usługi obejmującej: a) opracowanie audytów energetycznych, b) porządzenie pełnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, dla których będą opracowywane audyty energetyczne w zakresie niezbędnym do rzetelnego opracowania przedmiotowych audytów oraz do wykorzystania na późniejszym etapie opracowania projektów technicznych. W dniu 21.05.2014 roku w Dzienniku Urzędowym Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich pod numerem 2014/S 097-169741 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 28.07.2014 r. Wykonawcy: Patio Monika Święcicka, ul. Januszowicka 24, 53-135 Wrocław. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Patio Monika Święcicka, ul. Januszowicka 24, 53-135 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku (2)
- Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w budynku (tzw. Szpitol) na Placu Wolności 1 w Tworogu
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych związanych z dostosowaniem szkół Powiatu Mikołowskiego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ,w zakresie dostępności zewnętrznej
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





